Στρατηγικές SEO Για Επιχειρήσεις Το 2013

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
31/01/2013 από
Zeoz

Αυτή είναι η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσουμε να προετοιμάζουμε τα σχέδια μάρκετινγκ της εταιρείας μας για το 2013 και να προσαρμόσουμε τα νέα στοιχεία που «παίζουν» τώρα στην αγορά. Οι εταιρείες δεν κατασπαταλούν πλέον τους περιορισμένους προϋπολογισμούς τους σε διαφημιστικές καμπάνιες χωρίς ευδιάκριτο ROI(Δείκτης απόδοσης επένδυσης). Αντιθέτως, στρέφονται στην on-line αναζήτηση, όπου το αποτέλεσμα είναι πραγματικό και άμεσο.

Οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να θεσπίσουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική SEO και ψηφιακή εκστρατεία μάρκετινγκ για να βεβαιωθούν, ότι θα διατηρήσουν τις θέσεις τους απέναντι στον ανταγωνισμό, ή ακόμη και να αυξήσουν τα δικά τους περιθώρια. Αλλά η πραγματικότητα είναι, ότι τα στελέχη μάρκετινγκ είναι υπερφορτωμένα με άλλες εργασίες, που είναι επίσης μέρος των καθηκόντων τους και δεν έχουν αρκετό χρόνο και ενέργεια για να ερευνούν τις μικρές διαφορές της τεχνικής εφαρμογής, ή να παρακολουθούν τις ενημερώσεις σχετικά με τον τελευταίο αλγόριθμο των Μηχανών Αναζήτησης και τις βελτιώσεις αποτελεσμάτων.

Το SEO είναι μια βασική συνιστώσα του σημερινού μάρκετινγκ, και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να συμπληρώνουν σημαντικά τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων. Πολλές μέθοδοι κοινωνικών δυκτύων – για παράδειγμα, το γέμισμα με λέξεις-κλειδιά και φράσεις αναζήτησης, η σύνδεση με ιστολόγια με παρόμοιο περιεχόμενο και ετικέτες τίτλων – μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το SERP (κατάταξη στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης). Επιπλέον, το SEO βασίζεται σε μερικές δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo και το Bing που οδηγούν στοχευμένες προοπτικές στην ιστοσελίδα σας, τα μαζικά κοινωνικά δίκτυα διευρύνουν το υποψήφιο κοινό με την παραγωγή εναλλακτικών καναλιών.

Για παράδειγμα, όταν ένα άρθρο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα, και είναι συνδεδεμένο από το Facebook, το Twitter και το G+ δημιουργεί μια μεγάλη ώθηση επισκεψιμότητας. Και όλ’ αυτά λόγω των κοινωνικών σημάτων, παίζουν τεράστιο ρόλο στα σημερινά SEO και SMM. Οι μηχανές αναζήτησης εντοπίζουν ότι οι χρήστες διαμοιράζονται περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο μάρκετινγκ έχει να κάνει με το να πείτε μια ιστορία στην κοινότητά σας και να βρείτε κανάλι ανταπόκρισης για να τους το παραδώσετε. Στη συνέχεια, πιστοί ακόλουθοι μοιράζονται τις πληροφορίες σας μέσω των social media, αλλά το να το κάνετε σωστά μπορεί να είναι δύσκολο.

Ελέγξτε τις δημοσιευμένες αναρτήσεις και προσπαθήστε να καταλάβετε ποια είδη αναρτήσεων είχαν τη μεγαλύτερη ανταπόκριση, προσπαθήστε να βρείτε θέματα στο αντικείμενο της αγοράς σας που δεν έχουν καλυφθεί για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών και μεγάλο βαθμό διαμοιρασμού.

Δεδομένου ότι τα στελέχη μάρκετινγκ θα πρέπει να κοπιάσουν για να πάρουν συνετές αποφάσεις, προκειμένου να βοηθήσουμε να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, εδώ είναι οι πιο σημαντικές επιχειρηματικές στρατηγικές SEO για το 2013:

Επιχειρηματική Μονάδα και Οργανωτική Ευθυγράμμιση

marketing-meeting-web

Η ομάδα μάρκετινγκ σας πρέπει να έχει σαφή αντίληψη των στοχοποιημένων επισκεπτών για κάθε συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και το συνόλου των KPI (βασικών δεικτών απόδοσης) σας, που προωθούν αυτούς τους στόχους. Δεν έχει σημασία αν η ομάδα ανήκει στο δυναμικό της εταιρείας σας, ή χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μιας άλλης εταιρείας, θα πρέπει να ορίσετε μια στρατηγική για τις λέξεις-κλειδιά κάθε επιχειρηματικής μονάδας, έτσι ώστε να μπορούν όλοι να γνωρίζουν και να κατανοούν ποιες είναι οι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που θα πρέπει να στοχεύσουν, γιατί θα πρέπει να εστιαστούν σ’ αυτές ακριβώς τις λέξεις-κλειδιά, και πώς αυτές οι λέξεις-κλειδιά διαφέρουν από τις άλλες επιχειρηματικές μονάδες. Εάν οι προτεραιότητες της εταιρείας είναι καλά ευθυγραμμισμένες, και υπάρχει καλή επικοινωνία για τους στόχους, την εφαρμογή των σχεδίων μάρκετινγκ και τις στρατηγικές θα μεταφέρουν τους επισκέπτες στις αναζητημένες ιστοσελίδες και τα άλλα ψηφιακά κεφάλαια. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο οι μονάδες δεν θα ανταγωνίζονται για παρόμοιους ή πανομοιότυπους στόχους, αλλά θα ενδιαφέρονται η καθεμία για την προώθηση της προόδου της άλλης ».

Τεχνολογικές Αλλαγές και Εφαρμογή

Στην προσπάθειά τους να φέρουν ανάπτυξη, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο αγωνίζονται να διαχειριστούν τις στρατηγικές τους στο Internet Μάρκετινγκ σε πολλές χώρες, να χειριστούν τις ιστοσελίδες τους στα domain διαφορετικών χωρών, παίρνουν μέτρα για να διασφαλίσουν ότι τα CMS τους δεν θα δημιουργήσουν αυτόματα σελίδες, ή παραμέτρους που θα προκαλέσουν διπλό περιεχόμενο, κλπ. Θα πρέπει να γνωρίζουν και να κατανοούν πλήρως, πως λειτουργούν τα συστήματα τεχνολογίας, που έχουν στις επιχειρήσεις τους που θα βοηθήσουν στην εφαρμογή της νέας στρατηγικής SEO, η οποία πρέπει να πάρει υψηλότερη προτεραιότητα στα σχέδια μάρκετινγκ. Δεδομένου ότι οι κανόνες των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν ραγδαία, οι προγραμματιστές σας και ολόκληρο το τμήμα IT θα πρέπει να υποστηρίζουν αυτή την αλλαγή και να είναι πρόθυμοι και ικανοί να προσαρμόζονται, και οι υπεύθυνοι SEO θα πρέπει να βρουν τρόπους για να εξηγούν καλύτερα το πώς η στρατηγική αυτή είναι σημαντική για την επιχείρηση, και πώς θα μετατραπεί σε βελτιωμένη προσφορά αγοράς. Η παγκόσμια στρατηγική αναζήτησής σας πρέπει να σας παρέχει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Το σύστημα διαχείρισης των μεταφράσεών σας μεταφράζει το περιεχόμενό σας στη μητρική γλώσσα όλων των περιοχών; ή, τα μεταφραστικά σας γλωσσάρια αντικατοπτρίζουν τις προτεραιότητες σε λέξεις-κλειδιά για τη συγκεκριμένη περιοχή; Εάν δεν γνωρίζετε αυτές τις απαντήσεις, τότε θα καλύτερα να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας.

Κατανοώντας το Μεταβαλλόμενο Τοπίο Αναζήτησης

Η Online Αναζήτηση σήμερα, μεταβάλεται γρήγορα. Κοιτάξτε τον αντίκτυπο του 2012 με τις ενημερώσεις αλγόριθμου του Google όπως το Panda και Penguin, που είχε στα έσοδα τόσων πολλών επιχειρήσεων, που δεν μπορούσαν να προβλέψουν τις κατευθύνσεις προς τις οποίες η Google οδηγούσε το μέλλον του Διαδικτύου. Και σύμφωνα με τον Matt Cutts, οι προγραμματιστές του Google εργάζονται συνεχώς πάνω σε νέους αλγόριθμους, που θα βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του χρήστη, αλλά θα προκαλέσουν και αλλαγές στον τρόπο που οι στρατηγικές μάρκετινγκ και SEO πρέπει να εφαρμοστούν. Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα χρησιμοποιούν το SEO ως έναν τρόπο να παίζουν με τις μηχανές αναζήτησης, αντί να προσπαθούν να ευθυγραμμιστούν με το σκεπτικό του να προσφέρουν θαυμάσια εξυπηρέτηση πελατών, ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες και την οικοδόμηση μιας διαδικτυακής υπεράσπισης εμπορικού σήματος. Η κατανόηση του πώς το τοπίο αναζήτησης αλλάζει και οδηγεί την επιχείρηση προς αυτή την κατεύθυνση, θα τους βοηθήσει τελικά να αποκτήσουν πιο φυσικούς συνδέσμους και να κατωχυρώσουν υψηλότερες θέσεις κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Η επιχείρησή σας θα βελτιώσει τους οργανικούς αριθμούς αναζήτησης , αν επικεντρωθείτε περισσότερο στην ηγετική σκέψη, το μάρκετινγκ περιεχομένου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήστε μια σελίδα Google+ για τη μάρκα σας, χρησιμοποιήστε το Google+ Places για τις πολλαπλές τοποθεσίες σας, και βρείτε τρόπους που μπορείτε να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας μέσω του Google Hangout. Μην χάσετε τις ευκαιρίες που προσφέρει το Google+. Δεν πρόκειται να καταργηθεί και οι χρήστες έχουν ήδη προσαρμοστεί σε αυτό. Αναπτύξτε μια στρατηγική που έχει νόημα για το επιχειρηματικό σας σήμα και τις διάφορες τοποθεσίες, και αρχίστε να το εφαρμόζετε στην πράξη. Η οργανική αναζήτηση θα συνεχίσει να φέρνει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις εταιρικές ιστοσελίδες, αλλά το μέγεθος της κίνησης θα εξαρτηθεί μόνο από το πώς είναι ευθυγραμμισμένη η επιχείρηση, το βαθμό ένταξης της τεχνολογίας και την ευελιξία να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.