Προωθήστε Το Online Κατάστημά Σας

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
29/01/2013 από
Zeoz

Έχετε λοιπόν δημιουργήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, όλα τα προϊόντα σας είναι ανεβασμένα και έτοιμα να πουληθούν, το εικονικό καλάθι αγορών σας κάθεται και περιμένει, το εμπορικό λογισμικό σας είναι έτοιμο να ξεκινήσει να παίρνει παραγγελίες και να κερδίσετε χρήματα.

Πολλά χρόνια πριν, όταν το Διαδίκτυο έφτιαξε για πρώτη φορά το σύνθημα «φτιάξ’το και θα έρθουν» ήταν λίγο ή πολύ αλήθεια, ο καθένας θα μπορούσε να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα και με λίγη δουλειά θα μπορούσατε να έχετε ένα site που δέχεται αρκετούς επισκέπτες κάθε μέρα, αν όχι εκατοντάδες.

Είναι εύκολο να οικοδομήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με λογισμικό όπως το opencart και ο καθένας θα μπορούσε να το καταφέρει.
Το να αποκτήσετε επισκέπτες και το σπουδαιότερο πελάτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι όμως πολύ πιο δύσκολο.

Κάνοντας ανθρώπους να επισκεφτούν το online κατάστημά μου

traffic

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε τους ανθρώπους να επισκεφτούν το online κατάστημά σας- Μερικοί είναι προφανείς, άλλοι δεν είναι και τόσο …

Παραδοσιακές μέθοδοι

• Προσθέστε την ιστοσελίδα σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλο το γραπτό υλικό (επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, φυλλάδια, έντυπα, δημοσιεύσεις, προϊόντα, κλπ).

• Να βάζετε πάντα τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας σε όλες τις διαφημίσεις στα μέσα ενημέρωσης, όπως Περιοδικά, Εφημερίδες, Τηλεόραση και Ραδιόφωνο.

• Ενημερώστε όλους τους φίλους και τους πελάτες σας για την ιστοσελίδα σας, η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι πολύ ισχυρή.

Online Μέθοδοι

• Να συμμετέχετε σε συναφείς ομάδες συζήτησης και διαδικτυακά φόρουμ, εξασφαλίζοντας ότι η διεύθυνση ιστοσελίδας σας είναι πάντα σε όλες τις αναρτήσεις. Θυμηθείτε να μην κάνετε spam στα φόρουμ και τις ομάδες συζήτησης με κραυγαλέα διαφήμιση, καθώς αυτό θα κάνει περισσότερη ζημιά παρά καλό, απλά να είστε εξυπηρετικοί και να στέλνετε απαντήσεις στις ερωτήσεις μαζί με τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στην υπογραφή σας.

• Βάλτε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στα εξερχόμενα e-mail σας, ως υπογραφή.

• Η διαφήμιση σε σχετικές ιστοσελίδες, όπως η διαφήμιση banner ή πιο εξειδικευμένες συστάσεις για παράδειγμα μια ιστοσελίδα για ρούχα θα μπορούσε να συστήσει το διαδικτυακό σας κατάστημα που πουλάει t-shirts.

• Στοχευμένες λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτές θα πρέπει να είναι opt-in λίστες στοχευμένων επιχειρήσεων και πελατών που θα ωφελούνταν από τα προϊόντα σας. Μην κάνετε spam στους ανθρώπους, μόνο να στείλετε σε όσους έχουν ζητήσει πληροφορίες είτε από τη δική σας ιστοσελίδα, είτε από μια λίστα που αγοράστηκε από άλλο site.

• Μηχανές αναζήτησης
Αν ψάχνετε τα τελευταία νέα σχετικά με τον αγαπημένο σας ποπ σταρ, ή θέλετε να ενημερωθείτε για μια πρόσφατη είδηση, ​​πού απευθύνεστε; Στις μηχανές αναζήτησης, φυσικά, όλοι αυτό κάνουν και με το Google να καταχωρεί πάνω από 3 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες είναι πολύ πιθανό , ότι η πληροφορία που αναζητάτε θα είναι εκεί.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι άνθρωποι ψάχνουν για ό, τι θέλουν. Για παράδειγμα, αν ψάχνετε το τελευταίο CD της Madona πολλοί άνθρωποι απλά θα πληκτρολογήσουν στο Google (ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης) «Madona CD» και αμέσως εμφανίζονται περίπου κάτι λιγότερο από 1 εκατομμύριο σελίδες (δοκιμάστε το!).
Αν το online κατάστημά σας πουλάει CD μουσικής είναι πολύ πιθανό να πουλάτε επίσης και το νέο άλμπουμ της Madona και έτσι θέλετε να εμφανίζεστε στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, ώστε οι άνθρωποι να επισκεφτούν το site σας με την ελπίδα να αγοράσουν το CD από εσάς.

Λοιπόν πώς μπαίνετε στις καταχωρήσεις;

Υποβολή της ιστοσελίδας σας ηλεκτρονικού εμπορίου στις μηχανές αναζήτησης

googrob

Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν Ρομπότ για να κατατάξουν τις ιστοσελίδες και να τις περιλάβουν στη βάση δεδομένων της μηχανής αναζήτησης, ένα Ρομπότ είναι ένα σύστημα λογισμικού που ψάχνει στο διαδίκτυο όλη μέρα κάθε μέρα ακόλουθους συνδέσμους με τον ίδιο τρόπο που θα κάνατε περιήγηση σε μια ιστοσελίδα, αυτό ονομάζεται crawling (ψάρεμα).

Μπορείτε να υποβάλετε online τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος που οι μηχανές αναζήτησης θα κολλήσουν σε μια μεγάλη λίστα από ιστοσελίδες για «ψάρεμα» και τελικά το κατάστημά σας θα δεχτεί την επίσκεψη του Ρομπότ και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει αρκετό περιεχόμενο στο κατάστημά σας, θα προστεθεί στις βάσεις δεδομένων των μηχανών αναζήτησης, αυτό είναι γνωστό ως καταχώρηση.

Καθώς το Ρομπότ επισκέπτεται κάθε σελίδα τις προσθέτει στη βάση δεδομένων των μηχανών αναζήτησης και προσπαθεί να ταξινομήσει την ιστοσελίδα με βάση το περιεχόμενό της, για παράδειγμα, μια σελίδα η οποία περιέχει τις λέξεις «Border Collie» και έχει διάφορες συλλογές κειμένων σχετικών με τους σκύλους και τα «Border Collie» είναι ασφαλές να υποθέσουμε, ότι είναι μια ιστοσελίδα για Border Collies και έτσι το Ρομπότ θα κατατάξει τη σελίδα υπό τον τίτλο «Border Collies» του.

Εάν αυτή η ίδια ιστοσελίδα έχει συνδέσμους από αυτή τη σελίδα σε άλλες για τα σκυλιά και όλες αυτές οι σελίδες βρίσκονται στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση, για παράδειγμα www.dogs.com / bordercollie.htm, www.dogs.com / lurcher.htm τότε είναι επίσης ασφαλές να υποτεθεί ότι όλος αυτός ο ιστότοπος έχει να κάνει με τα σκυλιά.

Η ίδια ιστοσελίδα θα έχει κατά πάσα πιθανότητα συνδέσμους με εξωτερικούς δικτυακούς τόπους, όπως μια ιστοσελίδα τροφών για σκύλους. Αν πολλές ιστοσελίδες που είναι για τα σκυλιά είναι όλες συνδεδεμένες με την ίδια ιστοσελίδα για τροφές σκύλων, τότε είναι επίσης ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτή η ιστοσελίδα τροφών για σκύλους θα πρέπει να είναι αρκετά καλή, αλλιώς για πιο λόγο όλα αυτά τα site σχετικά με σκύλους συνδέονται με αυτήν. Αυτό ονομάζεται δημοτικότητα του site.

Οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν όλα αυτά τα δεδομένα και τα χρησιμοποιούν για την παραγωγή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Με βάση τα τελευταία μας παραδείγματα, κάναμε αναζήτηση για «τροφή σκύλων», τότε η ιστοσελίδα με την υψηλότερη δημοτικότητα θα είχε και την υψηλότερη κατάταξη και ως εκ τούτου, θα εμφανιζόταν πρώτη, καθώς υποτίθεται ότι είναι η πιο σχετική, ενώ η ιστοσελίδα με τη χαμηλότερη δημοτικότητα θα κατατασσόταν και θα παρουσιαζόταν τελευταία.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να έχετε και άλλες σχετικές ιστοσελίδες που συνδέονται με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αν θέλετε να έχετε καλή δημοτικότητα ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης και να εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Παρόλο που, η δημοτικότητα της ιστοσελίδας παίζει ρόλο στο να καταταχθεί ψηλά το site σας στις μηχανές αναζήτησης, δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας. Για παράδειγμα, εάν η ιστοσελίδα σας ήταν για κάτι πολύ αφανές και έτυχε να είναι η μόνη στον κόσμο σχετικά με κάποιο συγκεκριμένο θέμα, τότε πάλι θα εμφανιζόσασταν ψηλά στις λίστες, γιατί δεν θα υπήρχε κανένας ανταγωνισμός για τους όρους αναζήτησης.

Ωστόσο, αυτό είναι πολύ σπάνιο και στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ, πολύ σπάνιο.

Δε χρειάζεται πραγματικά να υποβάλετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης καθώς αν τουλάχιστον μία άλλη ιστοσελίδα συνδέεται με τη δική σας, τότε υπάρχει μια πολύ καλή πιθανότητα ότι το Ρομπότ κάποιας μηχανής αναζήτησης θα έρθει και θα καταχωρήσει την ιστοσελίδα σας, και αν εμφανιστείτε σε μια μηχανή αναζήτησης είναι απλά θέμα χρόνου να βρεθείτε και σε όλες τις υπόλοιπες.

Λέξεις-κλειδιά

Keywords

Όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, η ιστοσελίδα σας καταχωρείται και κατατάσσεται στις μηχανές αναζήτησης με βάση το περιεχόμενό της και επίσης τη δημοτικότητα του site σας. Οι λέξεις-κλειδιά σε μια ιστοσελίδα ή δικτυακό τόπο είναι οι όροι που συνοψίζουν το αντικείμενο της ιστοσελίδας ή του site. Στο παράδειγμά μας νωρίτερα η ιστοσελίδα ήταν σχετική με τα σκυλιά, και αν υπήρχε αυτό το site θα βρίσκατε πιθανώς παντού στο site τη λέξη «σκύλος».

Αν θέλατε να πουλήσετε CD μουσικής θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο τόσο για τους επισκέπτες όσο και τις μηχανές αναζήτησης τι αντικείμενο έχει το site σας. Θα βάζατε τίτλους που εξηγούν ότι πουλάτε όλα τα τελευταία CD ποπ μουσικής, για παράδειγμα. Θα ήταν τότε σαφές στους επισκέπτες σας ότι η ιστοσελίδα είναι για μουσικά CD και φυσικά οι πιο σημαντικοί επισκέπτες μας, τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης θα γνωρίζουν το αντικείμενό μας και θα μας κατατάξουν ανάλογα.

Όσο περισσότερες φορές επαναλαμβάνετε μια λέξη-κλειδί σε μια ιστοσελίδα τόσο πιο σχετική θα πρέπει να είναι, για παράδειγμα, μια σελίδα που αναφέρει τη Madona μόνο μία φορά θα μπορούσε απλώς να κάνει κάποιο σχόλιο γι’ αυτήν και μπορεί να μην σχετίζεται όλη η σελίδα μ’ αυτήν, με τον ίδιο τρόπο που κι εμείς την έχουμε αναφέρει εδώ μερικές φορές. Ωστόσο, μια ιστοσελίδα και ένας δικτυακός τόπος που έχει την λέξη Madona εκατοντάδες φορές είναι περισσότερο από πιθανό να είναι μια ιστοσελίδα όλη γι ‘αυτήν. Ωστόσο, δεν μπορείτε απλά να επαναλαμβάνετε τις ίδιες λέξεις,καθώς αν το παρακάνετε αυτό θα χαρακτηριστεί ως spamming από τις μηχανές αναζήτησης και η ιστοσελίδα σας θα απαγορευτεί.

Βασικά το κλειδί είναι να βάλετε περιεχόμενο στον ιστοχώρο σας που είναι καλής ποιότητας και που σχετίζεται πραγματικά με το συγκεκριμένο θέμα. Αν πωλούσατε μια τοστιέρα θα μπορούσατε να έχετε τη λέξη τοστιέρα στον κατάλογο των προϊόντων σας, το όνομα του προϊόντος (π.χ. «τοστιέρα Phillips») και φυσικά στην περιγραφή θα μπορούσατε να έχετε «Αυτή είναι μια τοστιέρα Phillips η οποία μπορεί να ψήσει κάθε είδος ψωμιού» , η οποία θα είναι πολύ καλύτερη από ό, τι απλώς «αυτό μπορεί να ψήσει κάθε είδος ψωμιού», γιατί τοποθετείτε μέσα τη λέξη-κλειδί «τοστιέρα Phillips» .

Εταιρείες Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης

search

Υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω που ισχυρίζονται ότι είναι σε θέση να σας βάλουν στο νούμερο ένα στην κατάταξη για συγκεκριμένους όρους αναζήτησης, όμως η κοινή λογική σας λέει, ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος για μια εταιρεία να μπορεί να σας κάνει νούμερο ένα για μια λέξη-κλειδί για ένα καθορισμένο κόστος.

Για παράδειγμα, η ίδια εταιρεία θα καλέσει 100 καταστήματα δώρων και θα πει σε όλα ότι μπορούν να γίνουν νούμερο ένα στις μηχανές αναζήτησης, πώς μπορούν 100 διαφορετικά καταστήματα να είναι όλα νούμερο ένα για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά;

Η απάντηση; Δεν μπορούν. Αυτό που μπορούν να κάνουν όμως, είναι να επιλέξουν έναν ασαφή όρο αναζήτησης, όπως «μεγάλο χαρτόνι λιοντάρι δώρο» και με πολλή δουλειά να σας πάει στο νούμερο ένα. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να δοθεί εγγύηση στις θέσεις μηχανών αναζήτησης, έτσι αποφύγετε κάθε εταιρεία που ισχυρίζεται ότι είναι σε θέση να το καταφέρει για μια εφάπαξ πληρωμή.

Ωστόσο, δεν είναι όλες οι εταιρείες Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης χάσιμο του χρόνου. Μπορούν να σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, έτσι ώστε να είναι γεμάτο από σχετικές λέξεις-κλειδιά και ειδικά βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης, το οποίο είναι πολύ σημαντικό. Μπορείτε να το κάνετε αυτό και μόνοι σας φυσικά, αλλά μπορεί να είναι σκληρή δουλειά και μερικές φορές απαιτεί πολλή δουλειά κάθε μέρα.

Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που καλύπτεται σε αυτό το άρθρο θα εκτελεστεί από μια εταιρεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για λογαριασμό σας και γι ‘αυτό μπορεί να σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο και προσπάθεια.

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για όλες τις ιστοσελίδες και αξίζει τον απαραίτητο χρόνο για να γίνει σωστά.

Ωστόσο, υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να εξασφαλιστεί ότι η νούμερο ένα θέση στις μηχανές αναζήτησης

Η Pay Per Click Διαφήμιση

Πρόκειται για ένα νέο είδος μοντέλου διαφήμισης που κυκλοφορεί εδώ και μερικά χρόνια και κερδίζει όλο και περισσότερους διαφημιστές κάθε μέρα μιας και είναι ο μόνος τρόπος για να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα πολλών μηχανών αναζήτησης.

Θα έχετε δει αυτά τα είδη στις λίστες των μηχανών αναζήτησης- Εμφανίζονται στο 99,9% όλων των μηχανών αναζήτησης. Για παράδειγμα, εδώ είναι μια φωτογραφία από το Google

food

Εδώ έχουμε κάνει αναζήτηση για «τροφές για σκύλους» και όπως μπορείτε να δείτε,η παρουσίαση της μηχανής αναζήτησης έχει μια λίστα δικτυακών τόπων. Αυτές είναι όλες ιστοσελίδες που έχουν καταχωρηθεί στο Google και έχουν τόσο σχετικότητα για τον όρο «τροφές για σκύλους» όσο και επίσης, καλή δημοτικότητα ιστοσελίδας.  Το νούμερο ένα αποτέλεσμα που είναι το Pets4u.

Αυτό που μπορείτε να δείτε σε όλες τις σελίδες αποτελεσμάτων του Google είναι οι Pay Per Click διαφημίσεις, που εμφανίζονται σε πλαίσια 2 χρωμάτων στο πάνω μέρος της οθόνης.

Οι διαφημίσεις αυτές είναι επίσης, για τροφές για σκύλους, ωστόσο δεν έχει αποφασίσει η Google ποια έρχεται πρώτη, αλλά οι διαφημιστές.

Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η Pay Per Click διαφήμιση είναι αρκετά απλός, επιλέγετε έναν όρο αναζήτησης, όπως η «τροφή για σκύλους» και στη συνέχεια καθορίζετε πόσο είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε επισκέπτη που κάνει κλικ στην αγγελία σας και έρχεται στην ιστοσελίδα σας, αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε από 0,10 μέχρι και 20,00 ή ακόμη περισσότερο.

Αν αποφασίσετε να πληρώσετε 0,50 για κάθε κλικ, αλλά κάποιος άλλος προσφέρει να πληρώσει 1,00 ανά κλικ, τότε πηγαίνουν πάνω από εσάς στη λίστα, αφού προφανώς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα. Ωστόσο, δεν πληρώνουν 1,00 ανά κλικ, αντιθέτως πληρώνουν μόνο ένα σεντ παραπάνω απ’ ότι πληρώνει το πρόσωπο παρακάτω, έτσι στην περίπτωσή μας θα πληρώσει 0,51.

Για παράδειγμα, μια τυπική λίστα από 5 αγγελίες, το κόστος και οι θέσεις θα μπορούσαν να λειτουργήσει κάπως έτσι …

Position                    Company Max Bid      Actual Cost
1       Σκυλίσια ζωή          1.50                                1.01
2 Ο καλύτερος φίλος         1.00                               0.36
3 Sams Dog Food             0.35                               0.12
4 Κρεοπωλείο                   0.11                                0.11
5 Μεγάλο κατάστημα σκύλων 0.10                   0.10

Τώρα αυτό δείχνει, επίσης, ότι η εταιρεία στην θέση 2 «Ο καλύτερος φίλος» έχει μια πολύ καλύτερη συμφωνία, καθώς παρόλο που δεν είναι στην νούμερο 1 θέση, η δεύτερη θέση εξακολουθεί να είναι αρκετά καλή και θα πληρώνει 0,36 ανά κλικ, ενώ το νούμερο ένα «Σκυλίσια ζωή»πληρώνει ένα βαρύ 1,01 ανά κλικ.

Αυτό αποδεικνύει γιατί θα πρέπει να ελέγχετε την κατάταξή σας κάθε μέρα για να εξασφαλίσετε ότι έχετε την καλύτερη προσφορά.

Η Pay Per Click διαφήμιση είναι θαυμάσια, επειδή πληρώνετε μόνο για τα αποτελέσματα. Με μια παραδοσιακή διαφήμιση των μέσων ενημέρωσης όπως η Τηλεόραση πληρώνετε ένα ποσό για την προβολή της διαφήμισης και δεν έχετε καμία εγγύηση σχετικά με τον αριθμό των πιθανών πελατών που πρόκειται να φέρει.

Με την Pay Per Click διαφήμιση λαμβάνετε στοχευμένους επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας και δεν πληρώνετε για εκείνους που δεν ενδιαφέρονται.

Αξίζει επίσης να δοκιμάσετε να αποφύγετε τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά, αν είστε σε έναν σφιχτό προϋπολογισμό. Για παράδειγμα, ο όρος αναζήτησης «τοστιέρα», θα είναι πιο ακριβός από ό, τι ο όρος «τοστιέρα Phillips» και ο δεύτερος όρος είναι πιο σχετικός και είναι πιο πιθανό να φέρει ακόμα πιο υψηλά στοχευμένους επισκέπτες, μιας και ψάχνουν πραγματικά για μια τοστιέρα Phillips δεν όχι γενικώς μια τοστιέρα. Ένα άλλο παράδειγμα θα ήταν το μουσικό μας κατάστημα, «CD μουσικής» είναι ακριβώς πάρα πολύ γενικευμένο και θα κόστιζε μια περιουσία, ενώ ως «Madona – like a virgin» θα είναι πολύ πιο συγκεκριμένο και θα φέρει τους επισκέπτες που ψάχνουν για το συγκεκριμένο άλμπουμ .
Κάνετε όλα τα προφανή πράγματα, όπως να κάνετε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας να εμφανίζεται σε όσο πιο πολλά μέρη δυνατόν, και μην φοβάστε τα συστήματα Pay Per Click, μιας και είναι αρκετά απλά μόλις καταλάβετε λίγο τα διάφορα συστήματα.
Αυτό ήταν μόνο μια γρήγορη ματιά στα διάφορους τρόπους προώθησης της εμπορικής ιστοσελίδας σας.

Αν έχετε και άλλα να προτείνετε κάντε το στα σχόλια








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.