Βελτιώνοντας Το Conversion Rate – Λιγότερη Προσπάθεια, Περισσότεροι Πελάτες

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
1/02/2013 από
Zeoz

Μερικές φορές οι μικρές αλλαγές μπορούν να φέρουν τεράστια αποτελέσματα. Σε ότι αφορά τα ποσοστά μετατροπής, που σημαίνει το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας που υποβάλουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ή που προβαίνουν σε κάποια αγορά, το καλύτερο web design οδηγεί άμεσα σε μεγαλύτερα έσοδα.

Οι περισσότεροι σχεδιαστές διαδικτυακών καταστημάτων που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τα ποσοστά μετατροπής τους εστιάζουν την προσοχή τους μόνο στο “εσωτερικό” μέρος της διαδικασίας της αγοράς, τη “χοάνη” των πωλήσεων. Επικεντρώνονται στις σελίδες των προϊόντων, το καλάθι αγορών και την διαδικασία check-out. Αυτό είναι καλό, αλλά όχι οπωσδήποτε αρκετό. Είναι εξίσου σημαντικό οι διαφημίσεις να μετατρέπουν – ακριβώς όπως το απλό γεγονός, ότι οι χρήστες πρέπει να βρίσκουν τις διευθύνσεις URL και ότι και τα δύο (διαφημίσεις και διευθύνσεις URL) πρέπει να ταιριάζουν απόλυτα στην εικόνα που μεταφέρεται από τη σελίδα προορισμού. Πρακτικές ήχου κάνουν τις πιο επιτυχημένες μετατροπές.

Υπάρχουν χιλιάδες συμβουλές και κόλπα για την αύξηση των ποσοστών μετατροπής. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ, που στοχεύουν στην απλούστευση της αγοράς και τις διαδικασίες ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Αυτό το άρθρο καλύπτει τις πιο σημαντικές στρατηγικές και τεχνικές, που θα σας βοηθήσουν να δώσετε ώθηση στο ποσοστό μετατροπής σας.
Ασχολείται επίσης με την «σωστή» διαφήμιση, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και τη διαχείριση του κόστους αποστολής.

Δημιουργήστε Κατάλληλες Αγγελίες

Classifieds

Ας ρίξουμε μια ματιά στην επισκεψιμότητα που έρχεται από μια online διαφημιστική εκστρατεία. Αυτή είναι κίνηση που μπορείτε να επηρεάσετε άμεσα αλλάζοντας το περιεχόμενο, τη συχνότητα και τη θέση της στην οθόνη.

Συνάφεια

Το κλειδί για την καλή απόδοση των διαφημίσεων είναι η συνάφεια. Και το πιο σημαντικό κλειδί για τη συνάφεια είναι η «αρνητική επιλογή».

Κοιτάξτε την πλατφόρμα στην οποία προβάλλεται η διαφήμισή σας- η Google, για παράδειγμα. Υπάρχουν χρήστες της εν λόγω πλατφόρμας που δέ θέλουν καμία σχέση με το προϊόν σας; Υπάρχουν λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε μια αναζήτηση, που θα μπορούσαν να τους καθοδηγήσουν εσφαλμένα στην ιστοσελίδα σας; Χρησιμοποιήστε την αρνητική επιλογή για να «φιλτράρετε» τους επισκέπτες στους οποίους δεν απευθύνονται τα προϊόντα σας. Αυτός ο μηχανισμός θα λειτουργήσει ως μαγνήτης για πιο σχετικούς επισκέπτες.

Ένα καλό παράδειγμα είναι το τοπικό περιεχόμενο. Εάν έχετε ένα γκαράζ επισκευής αυτοκινήτων που βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να συμπεριλάβετε αυτή την τοποθεσία, επειδή οι χρήστες από την Αθήνα θα είναι λιγότερο πιθανό να γίνουν πελάτες. Περισσότερο: Αν άσχετοι χρήστες κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, θα σας κοστίσουν τέλη PPC και θα σας χαμηλώσουν τη θέση στην κατάταξη της Google.

Σύνδεση μεταξύ ενός όρου αναζήτησης και μιας διαφήμισης

Ένα δεύτερο και πολύ σημαντικό κριτήριο είναι να δημιουργήσετε μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ ενός όρου αναζήτησης και της διαφήμισής σας. Ένας όρος αναζήτησης μπορεί να σας πει πολλά για το πλαίσιο αναζήτησης του χρήστη. Και η διαφήμισή σας θα πρέπει να αντιμετωπίσει αυτό το πλαίσιο, παρέχοντας τις σωστές απαντήσεις.

Για να ξεκινήσετε απλά, χωρίστε το κοινό σας σε τουλάχιστον δύο τμήματα:

– Σε αρχάριους, που γνωρίζουν πολύ λίγα σχετικά με το προϊόν σας, την εταιρεία σας ή ακόμα και τον κλάδο. Θα πρέπει να εξηγήσετε το προϊόν σας σε αυτούς τους χρήστες.

– Σε ειδικούς, που ψάχνουν για τις ακριβείς διαφορές ανάμεσα σε εσάς και τα προϊόντα των ανταγωνιστών σας.

Τώρα αναλύστε τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει. Χωρίστε τους σε δύο ομάδες, και αναπτύξτε δύο ή περισσότερες παραλλαγές των διαφημίσεών σας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καθενός από αυτά τα κοινά.

Το ίδιο ισχύει και για την παρουσίαση των διαφημίσεων. Όσο πιο γενική είναι η σελίδα υποδοχής (είτε είναι ένα portal, είτε μια αρχική σελίδα ή μια σελίδα πλοήγησης), τόσο πιο βασικές είναι οι πληροφορίες που θα χρειαστούν οι χρήστες σας. Αυτό ισχύει τόσο για το περιεχόμενο της διαφήμισης σας όσο και για τα γραφιστικά στοιχεία του.

Η διαφήμιση σας, δεν πρέπει να προβάλει μόνο συνάφεια για τον επισκέπτη σας. Η σελίδα προορισμού σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών, επίσης. Τόσο η σελίδα προορισμού σας, όσο και η διαφήμισή σας θα πρέπει να λειτουργούν ως μονάδα πληροφορίας. Ένας όχι και τόσο συνειδητοποιημένος αρχάριος που ψάχνει για ένα απλό MP3-player μπορεί να ενδιαφέρεται για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την τιμή, ενώ ένας ειδικός μπορεί να θέλει να γνωρίζει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες, όπως την τεχνολογία που χρησιμοποιείται, τις διαθέσιμες θύρες, προηγμένα χαρακτηριστικά ή ίσως το ενδιαφέρον του σχεδιασμού.

Για να συνοψίσουμε, η συνάφεια είναι πιθανώς το πιο σημαντικό κριτήριο για την επιτυχή μετατροπή. Αυτό διαχωρίζει καλή επικοινωνία από την αναποτελεσματική επικοινωνία. Ακόμη και η θέση ή το μέγεθος της εταιρείας σας μπορεί να είναι σχετικά, εάν οι χρήστες φοβούνται ότι η παραγγελία τους δεν θα μπορέσει να παραδοθεί στην ώρα της, ακέραια ή καθόλου. Απλά στοιχεία της σελίδας, όπως μια φωτογραφία του κτιρίου της εταιρείας σας ή της αποθήκης μπορούν να προσφέρουν πολλά στην αξιοπιστία.

Οικοδομήστε Εμπιστοσύνη Και Αξιοπιστία

trust

Μπορεί να το γνωρίζετε ήδη αυτό, αλλά υπάρχει κάτι βαθύτερο από τη συνάφεια μόνο. Οι πωλήσεις μπορεί να χαθούν εάν ένας πιθανός πελάτης αποφασίσει να αγνοήσει ορισμένους πωλητές ή ορισμένα είδη των πωλητών. Αυτό ισχύει ακόμη και για τους λιανοπωλητές που δραστηριοποιούνται στο eBay ή με την καταχώρηση διαφημίσεων στο Google. Μερικοί άνθρωποι δεν εμπιστεύονται γενικώς τους πωλητές του eBay.

Σκεφθείτε τη μέθοδο πληρωμής, για παράδειγμα. Οι περισσότεροι eBay πωλητές χρησιμοποιούν την προπληρωμή, η οποία είναι πολύ βολική για τον πωλητή, αλλά μπορεί να φοβίζει τον υποψήφιο πελάτη. Σε μια μελέτη από το Ινστιτούτο Foresee, οι ερευνητές βρήκαν ότι μόνο το 49% των χρηστών του Διαδικτύου στις ΗΠΑ είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν εθνικές μεθόδους online πληρωμών, όπως το PayPal και το Google Checkout .

Αυτή η δυσπιστία απέναντι στη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων πληρωμής και σε ολοκληρωμένα συστήματα ασφάλειας γενικά είναι ένα καλό μάθημα για το τι χρειάζεται η οικοδόμηση εμπιστοσύνης.

Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων

Guarantee-Money_Back

Οι εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων μπορούν να κάνουν μια αγορά πιο εύκολη, ακόμα και όταν η δυσπιστία ή η αβεβαιότητα έχουν σημαντική επίπτωση στη λήψη της απόφασης του πελάτη. Προσφέροντας στους πελάτες σας μια τέτοια εγγύηση, δημιουργείτε την αίσθηση εμπιστοσύνης και άνεσης, πράγμα που καθιστά ευκολότερο για τους χρήστες το να αγοράσουν ένα προϊόν. Στην Ευρώπη οι εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων απαιτούνται από τη νομοθεσία, γι’ αυτό πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα μάρκετινγκ στις καμπάνιες τους.

Οι παράγοντες αυτοί μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα αξιόπιστο περιβάλλον για τους πελάτες σας, αλλά από μόνοι τους δεν μπορούν απαραίτητα να κάνουν τη διαφορά. Στην πραγματικότητα, η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία έχουν μια λεπτότερη, πιο συναισθηματική διάσταση.

Ένας επαγγελματικός σχεδιασμός είναι απαραίτητος για να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας από αυτές ερασιτεχνών και σπουδαστών, που πουλάνε έξω από το σαλόνι της γιαγιάς τους. Τι θα λέγατε να δείξετε φωτογραφίες των μελών της ομάδας σας; Πείτε στους πελάτες σας την ιστορία σας, δημιουργήστε μια σχέση μαζί τους, δείξτε τους ένα «ανθρώπινο πρόσωπο» μιλώντας μαζί τους με ειλικρίνεια. Εφοδιάστε τους πελάτες σας με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ομάδας, αριθμούς τηλεφώνου, και, φυσικά, e-mail – αυτό είναι άλλο ένα σημάδι εμπιστοσύνης. Και, φυσικά, αν έχετε εξαιρετικές συστάσεις χρήστη στο eBay, το LinkedIn ή οποιεσδήποτε άλλες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, μπορείτε να τα προβάλετε αυτά, επίσης. Και πρέπει!

Μην Διώχνετε Τον Πελάτη Μακριά Με Τα Έξοδα Αποστολής

shipping-cost

Αυτό είναι σχεδόν το ίδιο σημείο, όπως εκείνο σχετικά με τις εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων, αλλά λίγο πιο λεπτό. Πάρα πολλοί πωλητές έχουν καταχραστεί την εμπιστοσύνη των πελατών τους, αποκρύπτοντας τα έξοδα αποστολής για να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα. Αυτό έχει γίνει πλέον προφανές για τους περισσότερους χρήστες. Δεν έχει να κάνει μόνο με το επιπλέον κόστος- έχει να κάνει με την κοροϊδία των πελατών.

Η μελέτη που αναφέραμε παραπάνω ανέλυσε 10.500 συναλλαγές αγορών σε 30 διαδικτυακά καταστήματα. Μέχρι στιγμής το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό που βελτίωσε σημαντικά το ποσοστό μετατροπής , ήταν το απλό γεγονός ότι ένας πωλητής δεν χρέωνε καθόλου έξοδα αποστολής- Ήταν ο αποφασιστικός παράγοντας για το 34% όλων των χρηστών.

Υπάρχουν δύο λόγοι για αυτό. Πρώτον, όταν τα έξοδα αποστολής δεν προστίθεντε αργότερα, οι χρήστες θα γνωρίζουν την τελική τιμή της παραγγελίας τους νωρίς στη διαδικασία της αγοράς, ίσως ακόμα και όταν βλέπουν την online διαφήμιση. Για εσάς ως πωλητή, αυτό σημαίνει ότι έχετε αφαιρέσει το εμπόδιο ανάμεσα στην απόφαση του χρήστη να αγοράσει ένα προϊόν για μια συγκεκριμένη τιμή και τη σύγχυση του για την «τελική» τιμή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Δεύτερον, η τιμή είναι πιο «διαφανής» και οι χρήστες μπορούν ευκολότερα να αποφασίσουν αν ενδιαφέρονται ή όχι- Εκτός αυτού, μπορούν επίσης να συγκρίνουν ευκολότερα ένα προϊόν με άλλα προϊόντα. Ο πελάτης δεν συγκρίνει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα μεταξύ τους, αλλά συγκρίνει επίσης τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τα «πραγματικά». Η αγορά από ένα πραγματικό κατάστημα μπορεί μερικές φορές να είναι γρηγορότερη από μία στο Διαδίκτυο, και δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής να το αντισταθμίσουν.

Μερικές φορές, ιδιαίτερα αν ο πωλητής κάνει αποστολές σε παγκόσμιο επίπεδο, τα έξοδα αποστολής δεν μπορούν να αποφευχθούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις βεβαιωθείτε ότι οι διαθέσιμες επιλογές αποστολής είναι σαφείς, διαφανείς και εύκολα κατανοητές. Ο πελάτης ήρθε σε σας για να αγοράσει ένα προϊόν, όχι για να ξοδέψει χρόνο αποκρυπτογραφώντας τον πολύπλοκο πίνακα του κόστους.

Ωστόσο, αν η δωρεάν αποστολή είναι μια βιώσιμη επιλογή για την επιχείρησή σας, μπορεί να θέλετε να το δοκιμάσετε, δεδομένου ότι μπορεί να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό της μετατροπής σας. Φυσικά, η δωρεάν αποστολή δεν είναι πραγματικά “δωρεάν αποστολή”, τουλάχιστον όχι για το λιανοπωλητή. Αλλά υπάρχουν κάποιες στρατηγικές που μπορούν να υιοθετηθούν: κατώτατο όριο στο κόστος παραγγελίας, για παράδειγμα. Αλλά μην εμποδίζετε τον χρήστη από το να παραγγείλει αν δεν έχει καλύψει αυτό το κατώτατο όριο. Προσθέστε ένα έξοδο αποστολής και αποκαλέστε το ένα «κόστος μικρής-παραγγελίας». Ενημερώστε το χρήστη με σαφήνεια πόσο περισσότερο θα πρέπει να αγοράσουν για να πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή.

Μια άλλη ιδέα: τί θα λέγατε να προσφέρετε στους χρήστες δωρεάν αποστολή κατά την πρώτη συναλλαγή τους; Θα μπορούσατε να το δείτε σαν επένδυση για να συγκεντρώσετε τα στοιχεία εγγραφής τους. Ή ορίσετε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν την προσφορά δωρεάν αποστολής και δηλώστε το στη διαφήμιση. Η τεχνική αυτή είναι παρόμοια με την έκδοση κουπονιών για αγορές εντός καταστήματος, και πιέζει ακόμη περισσότερο τον πελάτη – αλλά με έναν θετικό, οικονομικό τρόπο.

Εσείς απλά πρέπει να υπολογίσετε πόσο πιο πολλά έσοδα μπορείτε να δημιουργήσετε συνολικά ρίχνοντας τα έξοδα αποστολής.

Δοκιμάστε το – δεν θα απογοητευθείτε!








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.