
Meta Tags. Δεν είναι μόνο για προώθηση ιστοσελίδων…


adavalas
Πολλοί συνδέουν τα meta tags με τις ιδιότητες που αφορούν την δήλωση κάποιων στοιχείων στις μηχανές αναζήτησης και θεωρούν ότι ο ρόλος τους αναλώνεται αποκλειστικά στο κομμάτι της προώθησης μιας ιστοσελίδας (title, meta keywords, meta description ).
Παρότι ο ρόλος τους είναι σημαντικός σε αυτό το επίπεδο (πλέον το google ουσιαστικά αγνοεί τα meta keywords και το meta description όσο αφορά την προβολή του site στα εκεί δηλωμένα δεδομένα και περιορίζεται στις πληροφορίες που εμπεριέχει το title ) θα δείξουμε κάποια άλλα meta tags που αφορούν διαφορετικούς τομείς.
1) Πως να εμποδίσουμε τα robots των μηχανών αναζήτησης να βάλουν στο ευρετήριο τους την ιστοσελίδα σας
2) Καθορισμός ημερομηνίας λήξης
Μεταξύ των κωδικών <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:
3) Καθορισμός πληροφοριών συντάκτη και πνευματικής ιδιοκτησίας
Μπορούμε να καθορίσουμε πληροφορίες για τη σελίδα μας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος του συντάκτη και της πνευματικής ιδιοκτησίας.
Για τον καθορισμό πληροφοριών συντάκτη, μεταξύ των tags <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:
<META NAME=”author” CONTENT=”Το όνομα του ατόμου που δημιούργησε τη σελίδα”>
Για τον καθορισμό πληροφοριών πνευματικής ιδιοκτησίας, μεταξύ των tags <HEAD> και </HEAD> πληκτρολογούμε:
<META NAME=”copyright” CONTENT=”Έτος του copyright και το όνομα του ατόμου ή της εταιρείας που έχει το copyright”>
Για παράδειγμα:
<META NAME=”author” CONTENT=”Θανάσης Δαβαλάς”>
<META NAME=”copyright” CONTENT=”2013 DreamWeaver.Gr”>
Οι συνάδελφοι που ασχολούνται με την δημιουργία ιστοσελίδων γνωρίζουν ότι έτσι μπορούν να αφήσουν το διακριτικό ίχνος τους. Ελπίζουμε να συμβάλλαμε με το άρθρο μας αυτό στην διάλυση της πλάνης ότι τα meta tags αφορούν μόνο το seo. Φυσικά υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα επίσης από meta tags με άλλες πρακτικές χρησιμότητες στα οποία θα αναφερθούμε σε κάποιο μεταγενέστερο άρθρο μας.
Σχετικά Άρθρα
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.