Στοιχεία Που Κάθε Ιστοσελίδα Πρέπει Να Έχει

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
14/02/2013 από
Zeoz

Είστε μια μικρή επιχείρηση ή οργάνωση που μόλις ξεκίνησε την παρουσία της στο διαδίκτυο; Ή μήπως έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί η κίνηση των επισκεπτών σας είναι ελλιπής;

Σε κάθε περίπτωση, εδώ είναι μερικές βασικές συνιστώσες που θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα σας για να εξασφαλίσετε μια πιο ευχάριστη εμπειρία χρήστη για το ακροατήριό σας.

Μια σελίδα που δηλώνει αμέσως εύγλωττα και ξεκάθαρα τι κάνετε

Σε γενικές γραμμές, η αρχική σελίδα είναι αυτή που επισκέπτονται περισσότερο σε ένα δικτυακό τόπο (αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα η πρώτη σελίδα που φτάνουν, όπως θα εξηγήσω αργότερα), γι ‘αυτό είναι σημαντικό να μεταφέρετε το μήνυμα γρήγορα και στη συνέχεια να επιτρέψετε στους χρήστες να βουτήξουν βαθύτερα στο site σας, εύκολα από την αρχική σελίδα. Η πρώτη ματιά δίνει στον επισκέπτη μια άμεση εντύπωση για την εταιρεία σας, το επίπεδο του επαγγελματισμού και παρουσιάζει τι είναι σημαντικό για αυτούς να κάνουν στη συνέχεια. Η αρχική σελίδα σας θα πρέπει να δίνει εύκολα πρόσβαση στους επισκέπτες σε όλες τις περιοχές της ιστοσελίδας σας, ομαδοποιώντας τις συναφείς πληροφορίες και δίνοντας στους επισκέπτες μια μικρή προεπισκόπηση του κάθε τμήματος.

Το λογότυπό σας, το όνομα ή κάποιος άλλος τρόπος για να δηλώσετε ποιος είστε

Όταν οι άνθρωποι προσγειώνονται στην ιστοσελίδα σας, ας πούμε μετά από μια γρήγορη αναζήτηση στο Google, θέλουν να βεβαιωθούν, ότι έχουν πάει στο σωστό μέρος. Η επάνω αριστερή γωνία της σελίδας έχει αποδειχθεί ότι είναι το καλύτερο σημείο για ένα λογότυπο και θα πρέπει επίσης να χρησιμεύσει ως προεπιλεγμένος σύνδεσμος για να επιστρέψει ένας επισκέπτης πίσω στην αρχική σελίδα.

Καλά-προγραμματισμένα μενού πλοήγησης, ακόμα κι αν είναι πραγματικά μια απλή ή μια πολύ μικρή ιστοσελίδα

menu

Είναι ευρέως γνωστό, ότι οι περισσότεροι επισκέπτες προσγειώνονται σε ιστοσελίδες μέσα από «βαθιές συνδέσεις», παρά από την αρχική σελίδα του site. Βαθιές συνδέσεις είναι οι συνδέσεις από τις αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης προς εσωτερικές σελίδες του site – κάτι σαν το να πέσετε στη μέση της Disneyland χωρίς χάρτη.

Το μενού χρησιμεύει ως ένας σταθερός τρόπος για να βρουν οι επισκέπτες το δρόμο τους μέσα στο site σας και ακόμη να επιστρέψουν στην αρχική σελίδα σας. Θα πρέπει να είναι συνεπείς σε ολόκληρο το site και σε ότι αφορά τη θέση τους στην οθόνη και στις ετικέτες τους. Η πρωτοβάθμια πλοήγηση κατευθύνει τους επισκέπτες στα βασικά μεγάλα τμήματα του ιστοχώρου, η δευτερεύουσα ή τοπική πλοήγηση βοηθά την κίνηση σε τοπικό επίπεδο μεταξύ του περιεχομένου μέσα σε μια ενότητα και στη συνέχεια η τριτοβάθμια πλοήγηση βοηθά στην κίνηση μέσα στο περιεχόμενο μίας μόνο σελίδας. Η καθολική πλοήγηση, όπως και η κύρια πλοήγηση, θα πρέπει να είναι σταθερές σε όλο το χώρο, αλλά είναι καλύτερο να χρησιμοποιούνται για τις χρήσιμες συνδέσεις, όπως Είσοδος / Έξοδος, «Ρυθμίσεις», ή «Δείτε το καλάθι αγορών» ή «Βοήθεια».

Σημαντικό Περιεχόμενο – γραμμένο ειδικά για το διαδίκτυο

content_highlighted

Για να έχετε πραγματική απήχηση στους υποψήφιους πελάτες ή τους αναγνώστες σας, θα πρέπει να γράφετε, έχοντας στο νου σας τις ανάγκες τους. Αυτό σημαίνει όχι μόνο να γράφετε σχετικά με το πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να κάνουν το χ,ψ πράγμα, αλλά και να γράφετε με έναν τρόπο που θα τους είναι εύκολο να διαβάσουν και να καταλάβουν.

Οι αναγνώστες θα πρέπει να είναι σε θέση να κινούνται γρήγορα στο περιεχόμενό σας, και συγχρόνως να είναι σε θέση να βρίσκουν τις λεπτομερείς πληροφορίες που ψάχνουν. Εάν το γράψιμο δεν είναι το φόρτε σας, προσπαθήστε να πάρετε τη βοήθεια ενός επαγγελματία συντάκτη για τις σελίδες στατικού περιεχομένου σας, όπως η ενότητα «Σχετικά με εμάς».

Ένας copywriter μπορεί να ξεκινήσει από τα δικά σας λόγια και τις γενικές ιδέες και στη συνέχεια να τα ενισχύσει οργανώνοντας τα σε καλά ρυθμισμένες παραγράφους, που εκφράζουν τη φωνή και το ύφος που η εταιρεία σας θέλει να μεταδώσει. Για συνεχείς ενημερώσεις περιεχομένου όπως τα άρθρα στο blog, βοηθά να σκεφτείτε το γράψιμο σαν μια συνομιλία, δίνοντας στους πελάτες σας μια πιο προσωπική σχέση με την εταιρεία σας, που μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση ένα ισχυρότερο αίσθημα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας.

Κλήση για δράση με μια μέθοδο επικοινωνίας

Call-To-Action (1)

Μπορεί να έχετε ακούσει την έκφραση «αρχίστε με το τέλος στο μυαλό σας». Αυτή η ιδέα ισχύει και για την ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει πάντα να σκέφτεστε τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες στο site σας. Θέλετε να καλέσoυν τη χωρίς χρέωση γραμμή σας, όπου μια ομάδα φιλικού προσωπικού είναι έτοιμη να λάβει τις παραγγελίες τους; Ή μήπως θέλετε να συνεχίσουν και να δώσουν τις παραγγελίες τους σε απευθείας σύνδεση; Ή ίσως, προτιμάτε να σας στείλουν e-mail με τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτό που ψάχνουν, για να μπορείτε να συνεχίσετε στέλνοντάς τους μία προσφορά;

Όποια κλήση για δράση επιλέξετε, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη για τον επισκέπτη. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με την τοποθέτηση του αριθμού τηλεφώνου σας κοντά στην κορυφή κάθε σελίδας, ή τοποθετώντας το κουμπί «Παραγγείλετε Τώρα» κοντά στα βασικά προϊόντα που θέλετε να συμπεριλάβετε.

Ο σχεδιασμός μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας έχει πάντα τον χρήστη κορυφαίο σε προτεραιότητα, καθώς μια σπουδαία εμπειρία του χρήστη είναι επιτακτική ανάγκη για την αύξηση της κυκλοφορίας και ακόμη για τη δημιουργία δέσμευσης. Η παραπάνω λίστα είναι τα απαραίτητα για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας. Βεβαιωθείτε ότι όλα αυτά τα σημεία είναι στη θέση τους στο στάδιο της ανάπτυξης της ιστοσελίδας.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Leandros
16 October 2013


Αυτο το τελευταιο δεν το καταλαβα, πιθανοτατα θα ειναι για επικοινωνια. Αν και στις προηγουμενες ιστοσελιδες μου το εβαζα και απλα ηταν εκει στην ιστοσελιδα που δουλευω τωρα http://www.pwsnavgalwlefta.com μου ειναι παντελως αχρειαστο.


Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.