Πώς Να Αποτρέψουμε Να Χαρακτηριστεί Ως Spam Το Newsletter Mας.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
29/05/2013 από
Zeoz

Κάθε φορά που ένας αναγνώστης σηματοδοτεί το email newsletter μας ως spam, υπάρχει πρόβλημα. Οι καλύτεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολουθούν πόσες φορές κάποιο συγκεκριμένο email newsletter θεωρείται spam. Εάν ο αριθμός είναι πολύ υψηλός, τότε θα διακοπεί η λειτουργία του. Μπορεί ακόμη να υπάρξουν και νομικές επιπτώσεις για την αποστολή email newsletters που θεωρούνται ανεπιθύμητα.

Αν δημοσιεύουμε ένα email newsletter – για σκοπούς μάρκετινγκ ή για άλλους λόγους – θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα να το περάσουν για spam. Πάντα θα υπάρχουν σημάδια εναντίον μας, από ανθρώπους που δεν θυμούνται ότι εγγράφηκαν στο newsletter μας ή που θέλουν απλά να το διαγράψουν από τα εισερχόμενά μηνύματα τους. Αλλά όσα περισσότερα μπορούμε να κάνουμε για να κρατήσουμε αυτά τα προβλήματα στο ελάχιστο, τόσο το καλύτερο.

Ακολουθώντας τους κανόνες

follow-the-rules

Υπάρχουν κανόνες και πρακτικές που καθιστούν πολύ πιο εύκολο να γνωρίζουμε τι θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα για το email newsletter μακροπρόθεσμα. Απλά ακολουθώντας αυτά που ένας αξιόπιστος φορέας παροχής υπηρεσιών e-mail απαιτεί από εμάς να κάνουμε για να συνεχίσει να λειτουργεί το newsletter μας, θα είμαστε σαφώς σε πλεονεκτική θέση. Οι κανόνες αυτοί περιλαμβάνουν:

• Ποτέ μην προσθέτουμε κάποιον να λίστα μας χωρίς τη ρητή άδειά τους: Ενώ υπάρχει δίλημμα σχετικά με το αν είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα διπλό σύστημα opt-in (όπου οι αναγνώστες εγγράφονται για ένα ενημερωτικό δελτίο και στη συνέχεια επιβεβαιώνουν ότι θέλουν να το παραλάβουν), δεν θέλουμε να προσθέσουμε κάποιον να λίστα μας που να μην έχει πει ότι θέλει να το λάβει τουλάχιστον μία φορά. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που θα προσθέσουν οποιοδήποτε άτομο έχουν συναντήσει στη λίστα τους, η οποία μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε spam ζητήματα.

•  Μην αγοράζουμε τις λίστες διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τις προσθέσουμε στο newsletter μας: Φαίνεται ότι ο πρώτος κανόνας καλύπτει το θέμα αυτό, αλλά υπάρχουν πολλές λίστες για πώληση. Ωστόσο, μπορεί να είναι παράνομο να εισάγουμε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν είχαν ληφθεί σωστά.

•  Διευκολύνουμε τη διαγραφή από το newsletter μας: Οι περισσότερες υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου newsletter προσφέρουν ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαγραφής έτσι ώστε οι αναγνώστες να κάνουν ένα μόνο κλικ στο σύνδεσμο unsubscribe για να σταματήσουν να λαμβάνουν newsletters. Ακόμα κι αν δεν θέλουμε να χάσουμε τους αναγνώστες μας, είναι καλύτερα γι ‘αυτούς να διαγραφούν από το να απογοητευτούν και να επισημάνουν το newsletters μας ως spam.

•  Διατηρούμε ένα σαφές σήμα: Θα πρέπει πάντοτε να αποστέλλουμε τα email newsletter από το ίδιο πρόσωπο ή διεύθυνση έτσι ώστε να είναι εύκολο να πούμε ότι είναι όλα μέρος του ίδιου ενημερωτικού δελτίου. Αν ο αναγνώστης δεν αναγνωρίζει ένα όνομα ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί κάλλιστα να υποθέσει ότι είναι spam.

•  Αποφεύγουμε την υπερβολική πώληση: Ακόμα και αν κάνουμε ό, τι άλλο σωστά, το κοινό μας μπορεί τελικά να αποφασίσει πως ό, τι στέλνουμε είναι spam. Το περιεχόμενο που στέλνουμε πρέπει να διασφαλίζει ότι το κοινό μας ανυπομονεί γι’ αυτό.

• Διευκρινίζουμε ποιοι είμαστε: Οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μας ζητήσουν μαζί με το newsletter μας και μια πραγματική διεύθυνση (κάτι τέτοιο είναι μια νομική απαίτηση). Ωστόσο, μπορούμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα και να καταστήσουμε σαφές ποιος ακριβώς στέλνει το newsletter και πώς οι αναγνώστες μας μπορεί να επικοινωνήσουν μαζί μας.

• Συνεργαζόμαστε με έναν αξιόπιστο φορέα παροχής υπηρεσιών e-mail: Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσούμε ένα καλό tool, και όχι το φθηνότερο. Μερικές φτηνές λύσεις έχουν κακή φήμη και μπορεί χαρακτηριστούν ως spam κατά λάθος. Οι καλοί πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επενδύουν πολλά στον έλεγχο των χρηστών τους, και προστατεύουν όλους όσους έχουν σχέση με την υπηρεσία τους. Παρέχουν επίσης εργαλεία που θα μας βοηθήσουν με την κατασκευή ποιοτικών email και θα αποφύγουμε λανθασμένη γλώσσα, το οποίο θα μας βοηθήσει να αποτρέψουμε τα μηνύματα μας να φιλτράρονται αυτόματα από παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προσκαλώντας τους αναγνώστες μας να διαγραφούν

unsb

Ίσως να φαίνεται περίεργο, αλλά ζητώντας από τους συνδρομητές του newsletter να πατήσουν το κουμπί unsubscribe κάθε τόσο, μπορεί να είναι καλό για την ασφάλεια της λίστας μας. Εφόσον οι συνδρομητές ανοίγουν όλα τα e-mail μας, λέγοντάς τους να διαγραφούν αν δεν παρέχουμε αυτό που χρειάζονται μπορεί να βοηθήσει να το πράξουν χωρίς να επισημάνουν το newsletter μας ως spam.

Για πολλούς σημαντικούς εκδότες email newsletters, η προσέγγιση αυτή οδηγεί σε συνδρομές που δε λήγουν ποτέ, και αυτό είναι πλέον μέρος της δουλειάς τους. Μέρος αυτής της δουλειάς είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη που χρειάζεται σαφώς για να προβούμε σε μια τέτοια ανακοίνωση. Αν κάποιος είναι τόσο σίγουρος ότι προσφέρει σπουδαία newsletters κάθε μήνα, σαφώς κανένας αναγνώστης δε θα θέλει να τα χάσει.

Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν αλλάζει κατά πολύ το περιεχόμενο που στέλνουμε. Αν πρόκειται να αποστείλουμε κάτι που οι αναγνώστες μας δεν είχαν ζητήσει, είναι σημαντικό να βεβαιωθούν ότι ξέρουν ακριβώς πώς να βγουν από αυτό αν το θελήσουν.

Αποφεύγουμε τη διάθεση του Newsletter μας με νέα μορφή όσο το δυνατόν περισσότερο

Μερικές φορές, δεν έχουμε καμία επιλογή αλλά να αλλάξουμε το όνομα για το newsletter μας, όμως θα πρέπει να το δούμε σοβαρά. Κάτι τέτοιο μπορεί να σημαίνει ότι θα χάσουμε ένα σημαντικό τμήμα της e-mail λίστας μας. Δεν έχει σημασία πόσα μηνύματα προειδοποίησης στέλνουμε στη λίστα μας, μερικοί άνθρωποι δεν θα συνειδητοποιήσουν ότι τα μηνύματα από το νέο όνομα στην πραγματικότητα προέρχονται από το ίδιο πρόσωπο. Είναι πολύ πιθανό να το μαρκάρουν ότι ο νέος αποστολέας e-mail είναι spam.

Μπορούμε να βοηθηθούμε από τους παρόχους υπηρεσιών email για να μας βοηθήσουν να το αποφύγουμε, αν είμαστε δραστήριοι σχετικά με αυτήν την εργασία. Κάποιοι θα λάβουν υπόψη τους το ιστορικό της λίστας μας σύμφωνα με το προηγούμενο εμπορικό σήμα μας όταν απαντούν σε αναφορές ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Θα πρέπει να έχουμε μια αρκετά καλή φήμη ήδη, όμως: αν έχουμε ήδη προβλήματα με τη λίστα μας, θα πρέπει να επιλυθούν αυτά πολύ πριν αλλάξουμε το όνομα του nesletter μας.

Οι Spam αναφορές θα πρέπει να ληφθούν ως Προειδοποιήσεις

warning-purple

Είναι σπάνιο ότι μπορούμε να επιλύσουμε μια αναφορά spam. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και μπορεί να μην είμαστε σε θέση να καταλάβουμε ποιο είναι το άτομο που ανέφερε το newsletter μας ως junk. Αλλά εάν έχουμε μια αναφορά spam, είναι σημαντικό να το γνωρίζουμε και να λάβουμε δράση.

Διαβάζουμε τυχόν μηνύματα που μας προκάλεσαν προβλήματα. Βλέπουμε αν υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών των email και αυτών που υπήρχαν πριν. Μπορεί να υπάρχουν συμπτώσεις -όπου η αναφορά ως ανεπιθύμητου περιεχομένου δε σημαίνει πάντα κάτι τέτοιο – αλλά αναζητούμε ευκαιρίες για τη βελτίωση αυτών. Ακόμη και αν αποδειχθεί ότι δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα πρόβλημα, η προσπάθεια για τη βελτίωση του newsletter μας δε θα είναι εσφαλμένη. Μπορούμε να αναζητήσουμε τρόπους για τη βελτίωση του περιεχομένου μας, να είναι σαφές ότι είμαστε ένα πραγματικό πρόσωπο και γενικά να το κάνουμε πιο αποτελεσματικό. Ακόμα και οι μικρές τροποποιήσεις μπορεί να έχουν αντίκτυπο.

Οι περισσότεροι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα μας δώσουν έναν αναλυτικό πίνακα, όπου μπορούμε να δούμε καθαρά ποιοι έχουν εγγραφεί στο newsletter μας, ποιοι έχουν ξεγραφτεί από αυτό και το έχουν χαρακτηρίσει ως spam. Δεν χρειάζεται να ελέγχεται ο πίνακας κάθε μέρα, αλλά θα πρέπει να το κοιτάμε συχνά.

Αντιμετωπίζουμε τους αναγνώστες μας όπως θα θέλαμε να μας αντιμετωπίζουν

Στο τέλος της ημέρας, το spam είναι κάτι που ο παραλήπτης δεν θα ήθελε. Παίρνουμε όλοι μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν θέλουμε, και αυτό μπορεί να γίνεται σε συχνή βάση. Γιατί λοιπόν να στείλουμε κάτι που ξέρουμε ότι οι παραλήπτες δε θέλουν; Μερικές φορές νομίζουμε ότι αν πούμε στους ανθρώπους αρκετές φορές για το τι κάνουμε, θα το κατανοήσουν.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι είναι πιο πιθανό να ενοχληθούν με αυτόν τον τρόπο, παρά να τους κερδίσουμε. Η καλύτερη προσέγγιση για τη δημιουργία ενός email newsletter είναι να σκεφτούμε κάτι που οι αναγνώστες μας θα ανυπομονούν να δουν και στη συνέχεια να τους αφήσουμε να αποφασίσουν αν θέλουν να εγγραφούν. Είναι δύσκολη δουλειά, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να αποφύγουμε την αναφορά spam.

Γράφουμε το είδος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα θέλαμε να λάβουμε. Παίρνει χρόνο, όμως αξίζει τον κόπο: θα είμαστε σε θέση να οικοδομήσουμε μια πραγματική σχέση με τους αναγνώστες μας, οι οποίοι ως αποτέλεσμα, θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.