Πως Να Συντάξετε Μια Προσφορά

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.5/5 (6 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
13/11/2012 από
Zeoz

Γίνατε  web designer  για να δημιουργείτε ιστοσελίδες και εφαρμογές.  Δεν είχατε φανταστεί όμως πως θα έπρεπε επίσης να  αντιμετωπίσετε  πελάτες που δεν πληρώνουν ή ότι πρέπει να  ξοδέψετε αμέτρητες ώρες προσπαθώντας να βρείτε δουλειά (ιδιαίτερα τώρα που η οικονομική κρίση μαστίζει την χώρα μας). Δεν είχατε φανταστεί επίσης πως χρειάζεται να γράφετε εκατοντάδες προσφορές αφού βρείτε τους υποψήφιους πελάτες. Δυστυχώς όμως αυτό το αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα.

Τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτό;

Αν θέλετε να πληρώνετε τους λογαριασμούς, δεν μπορείτε να αποφύγετε αυτές τις επώδυνες δραστηριότητες.

Παρακάτω θα ρίξουμε μια ματιά στη διαδικασία γραφής προσφορών.

Ανατομία μιας προσφοράς

Για να μπορέσετε γρήγορα και αποτελεσματικά να γράψετε προσφορές, θα χρειαστείτε κάποιο βασικό υπόβαθρο για το πως συντάσσεται μια πειστική προσφορά.  Και λέω πειστική προσφορά, διότι αυτό ακριβώς πρέπει να κάνει η προσφορά σας. Θα πρέπει να πείσει τον αναγνώστη ότι είστε το καλύτερο πρόσωπο για τη δουλειά.

Μια πειστική προσφορά έχει τρία μέρη:

  1. Ανακοίνωση προβλήματος
  2. Προτεινόμενη λύση
  3. Πληροφορίες τιμολόγησης
Θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε αρκεί να συμπεριλάβετε τα ουσιώδη αυτά στοιχεία.

Ανακοίνωση προβλήματος

Μια αποτελεσματική προσφορά περιγράφει τις ανάγκες του πελάτη. Για να πείσετε κάποιον,  πρέπει να πιστέψει ότι έχετε κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες του και όχι μόνο.

Ο καλύτερος τρόπος για να δείξουμε τι σημαίνει αυτό είναι ένα παράδειγμα. Ας πούμε πως ένας πελάτης θέλει να έχει επανασχεδιάσει την ιστοσελίδα του.

Μπορείτε να δείτε κάτι σαν αυτό σε μια “μέτρια” προσφορά:

Η τάδε εταιρεία θέλει να επανασχεδιαστεί η σελίδα της, ώστε να της δώσει μια εντελώς νέα εμφάνιση. Ο επανασχεδιασμός θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν τρόπο για τους πελάτες της, ώστε να επικοινωνούν με την εταιρεία και έναν τρόπο για να βρίσκουν εύκολα τα προϊόντα της.

Γιατί αυτή η πρόταση είναι μέτρια;  Το να πούμε ” θέλει να επανασχεδιαστεί η σελίδα τους, ώστε να της δώσει μια εντελώς νέα εμφάνιση ” δεν είναι μια “Ανακοίνωση προβλήματος”.

Μια πειστική πρόταση θα ήταν κάτι σαν αυτό:

Η τάδε εταιρεία, έχει δει πρόσφατα δραστική αύξηση του ανταγωνισμού. Οι νέοι ανταγωνιστές διαθέτουν σύγχρονες ιστοσελίδες που αρχίζουν να προσελκύουν μερικούς από τους παλαιότερους πελάτες της εταιρείας.  Η τάδε εταιρεία θα πρέπει να επανασχεδιάσει την ιστοσελίδα της με μια νέα νέα εμφάνιση για την εξασφάλιση των υφιστάμενων  καθώς και νέων πελατών.
Ο επανασχεδιασμός θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν αποδοτικό τρόπο για την εύρεση προϊόντων και την επικοινωνία με την εταιρία.

Βλέπετε τη διαφορά;
Λάβετε υπόψη ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν θα σας δώσουν αυτές τις πληροφορίες. Πρέπει να τις ανακαλύψετε μόνοι σας.

Συνεχίστε να ζητάτε πληροφορίες μέχρι να καταλάβετε ποια είναι η κινητήρια δύναμη του έργου, που φυσικά δεν είναι το  “να τους δώσει μια εντελώς νέα εμφάνιση”.

Προτεινόμενη λύση

Τώρα που έχουμε τη γνώση των κινήτρων του πελάτη για το έργο, είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε μια λύση.

Φυσικά  θέλετε να βεβαιωθείτε ότι αντιμετωπίζετε άμεσα τις ανάγκες τους, αλλά βεβαιωθείτε ότι η λύση σας είναι σωστά εστιασμένη.

Μέτρια λύση:

Σας προτείνουμε τον πλήρη επανασχεδιασμό της υπάρχουσας ιστοσελίδας. Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο επικαιροποιημένο λογότυπο, εύκολη αναζήτηση προϊόντος, σελίδα επικοινωνίας κλπ.

Μια καλή λύση για το προηγούμενο παράδειγμα θα μπορούσε να είναι:

Για να ανακτήσει η ιστοσελίδα αποτελεσματικά την αγορά νέων ανταγωνιστών,  θα πρέπει να εφαρμοστεί μια στρατηγική μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην επίτευξη αυτού του στόχου, στον σχεδιασμό της. Αυτό θα ξεκινήσει με μια συνεδρία ανάλυσης των αναγκών που θα εντοπίσει τα βασικά στοιχεία της ιστοσελίδας, διαφορετικούς τύπους πελατών, καθώς και όλα τα απαραίτητα calls to action.

Θα ακολουθήσει ένα προσχέδιο με περιεχόμενο που εστιάζεται σε συγκεκριμένους στόχους, και έτσι θα προχωρήσουμε στη φάση του σχεδιασμού που θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα … 

Ποιες από τις δύο παραπάνω προτάσεις σας ακούγεται πιο αποδοτική;
Η δεύτερη περιλαμβάνει περισσότερη δουλειά , αλλά σίγουρα θα κερδίσει την δουλειά ..

Πληροφορίες τιμολόγησης

Το τελευταίο κομμάτι μιας πειστικής πρότασης είναι οι πληροφορίες τιμολόγησης. Σίγουρα θέλετε αυτές οι πληροφορίες να είναι εύκολο να αφομοιώσουν, έτσι ώστε να κρατήσουν το επίπεδο υψηλό. Από άποψη τυπογραφίας, είναι καλύτερα να τις τοποθετήσετε σε ένα πλέγμα (grid).
Ανάλογα με το έργο, μπορεί να θέλετε να συνδέσετε τις τιμές σε συγκεκριμένα κομμάτια της εργασίας.

Βασικό Περίγραμμα

Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα από τα τρία στοιχεία, που ακολουθούνται από λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται για κάθε τμήμα.

  1. Ανακοίνωση προβλήματος (ανάγκες του πελάτη, Στόχοι πελάτη, Αντικείμενο πελάτη, Goals και Objectives)
  2. Προτεινόμενη λύση (συνιστώμενη λύση, συνιστώμενη στρατηγική)
  3. Πληροφορίες τιμολόγησης  (Περίληψη Κόστους,  προγραμματισμός έργου, τιμολόγηση έργου)

Τώρα που έχετε τις βασικές γνώσεις σχετικά με τα στοιχεία μιας πειστικής προσφοράς  μπορείτε να μπείτε στην διαδικασία του να δημιουργείτε προσφορές σε ελάχιστο χρόνο.

Για να ξεκινήσετε μπορείτε να δημιουργήσετε δύο πρότυπα στο Microsoft Word.  Αυτά τα πρότυπα θα ταξινομούν με βάση το μέγεθος του project σε: μεγάλα και μικρά.

Έτσι είναι εύκολο να ξέρετε πότε να χρησιμοποιήσετε το καθένα από αυτά. Έτσι πχ για ένα μικρό έργο, όπως ένα website με τρις σελίδες θα διαλέξετε την μικρή πρόταση.

Περίληψη Μικρής Προσφοράς

  • Ανάγκες του πελάτη
  • Συνιστώμενες λύσεις
  • Περίληψη Κοστολόγησης
  • Επόμενο Βήμα

Αυτό θα μπορούσε πιθανότατα να είναι ένα δισέλιδο. Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης σας ξέρει ακριβώς τι πρέπει να γίνει για να προχωρήσει  το έργο.

Περίληψη Μεγάλης Προσφοράς

  • Ανάγκες πελάτη
  • Στόχοι
  • Συνιστώμενη λύση
  • Περίληψη Κοστολόγησης
  • Προγραμματισμός Κοστολόγησης
  • Αναμενόμενο Χρονοδιάγραμμα έργου
  • Επόμενα Βήματα
  • Όροι και Προϋποθέσεις

Δεν είναι πολύ μεγαλύτερη από τη μικρή αλλά περιλαμβάνει πληροφορίες όπως το χρονικό διάστημα που βοηθά τον πελάτη να οραματιστεί την διαδικασία.

Τελευταίες πινελιές

Τώρα που έχετε τα δύο πρότυπα σας έτοιμα, ήρθε η ώρα να εξετάσουμε την προσθήκη στυλ στην προσφορά σας.

Δημιουργήστε μια κομψή σχεδίαση για να χρησιμοποιήσετε ως κεφαλίδα (header) και υποσέλιδο (footer) στο πρότυπο του Word σας. Αυτό θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρό, αν δεν θέλετε να εξουδετερώσει το περιεχόμενο σας. Θα πρέπει να είναι καλαίσθητα και να παρουσιάζουν τη δημιουργική σας ικανότητα .

Τέλος, προσθέστε κάποιο κείμενο βοήθειας στην πρότασής σας. Αυτό το κείμενο θα σας υπενθυμίσει τι πρέπει να γράψετε σε κάθε ένα από τα τμήματα, απλά να θυμάστε ότι είναι επεξηγηματικά για το πραγματικό περιεχόμενο.

Μπορώ να επαναλαμβάνω παραγράφους κειμένου σε κάθε προσφορά;  Όχι. Μην το κάνετε.

Κάθε έργο είναι διαφορετικό, κάθε περιεχόμενο που χρησιμοποιείτε ξανά, είναι σκουπίδια στα μάτια του πελάτη. Θυμηθείτε πως ασχολείστε μόνο με το δικό τους project και πώς θα μπορούσατε να τους βοηθήσετε πάνω σε αυτό.

Αν θέλετε να συμπεριλάβετε μια σελίδα με πληροφορίες για την εταιρεία σας ή/και  ένα τμήμα για τους πελάτες σας, κάντε το μετά από τις πληροφορίες τιμολόγησης. Θέλουμε να δομήσουμε τις πληροφορίες με τον πιο πειστικό τρόπο, γι ‘αυτό κρατήστε τα πράγματα για τον εαυτό σας (ή την εταιρεία σας) πιο κάτω.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.