
Μετατρέποντας Τα Emails Σε Πωλήσεις


Zeoz
Για πολλούς από εμάς που έχουμε επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οικονομική ύφεση έχει ένα θετικό αποτέλεσμα: ενισχύει και επιταχύνει την online κατεύθυνση του πολιτισμού μας. Χρησιμοποιούμε το Web όχι μόνο για την έρευνα προϊόντων, αλλά και για περιήγηση και αγορά.
Από την άποψη του μάρκετινγκ, η επιτυχία των πωλήσεων online, οφείλεται σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες, όπως δωρεάν αποστολή και εκπτώσεις που λήγουν γρήγορα. Αυτά παραδίδονται με την απλή, καθημερινή προσπάθεια των links σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρά τα ζητήματα με το spam, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ακόμα ο πρωταθλητής στις πωλήσεις και προς το παρόν το μέσο μάρκετινγκ για ένα online κοινό.
Επομένως, πολλοί έμποροι είναι σε αναζήτηση του email που θα κάνει τη διαφορά.
Εδώ είναι μερικές απλές, δοκιμασμένες μέθοδοι για να βοηθήσουν και να ενισχύσουν τις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας. Αυτές οι ιδέες προσφέρουν επιτυχείς προσεγγίσεις και εκτιμήσεις, ανάλογα με το κοινό, την εμπειρία και τις ανάγκες μας.
Επικεντρωνόμαστε στα βασικά του email delivery για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας
Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το μέσο, στο οποίο στέλνουμε το μήνυμά μας. Αυτό είναι βασικό, αλλά πολλοί marketers και copywriters παίρνουν αυτό το προφανές βήμα για δεδομένο. Συχνά το μέσο marketing καθιερώνεται βασισμένο στις ευκαιρίες, αλλά μπορεί να μην είναι ο σωστός μηχανισμός παράδοσης για το κοινό και τις ανάγκες μας. Ας υποθέσουμε ότι γνωρίζουμε πως το e-mail είναι η καλύτερη κατεύθυνση για την προσφορά μας και για το κοινό που κάνει surfing στο διαδίκτυο. Τώρα ας εξετάσουμε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το email delivery.
Αποστολέας
Κατά τη λήψη e-mail, αυτό είναι το πρώτο σημείο που οι περισσότεροι άνθρωποι κοιτάζουν. Αν είναι μια αξιόπιστη πηγή, από έναν φίλο, από ένα αναγνωρισμένο όνομα, από ένα site που συχνά το επισκέπτονται, οι πιθανότητες να ανοίξουμε το email αυξάνονται κατά πολύ. Αυτός είναι ο λόγος που τα emails συναλλαγών-για να ολοκληρώσουμε μια πώληση, για να κάνουμε open receipt, ή για να γίνουμε μέλος σε ένα site- έχουν τα υψηλότερα ποσοστά από τις επιχειρήσεις. Θεωρητικά, ο δικός μας αποστολέας θα πρέπει να παραμείνει συνεπές σε όλα τα e-mails μας για να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη και ένα μικρό ποσοστό από την ενίσχυση του brand μας.
Subject
Εδώ έχουμε περίπου 50 θέσεις χαρακτήρων που μπορεί αποδυναμώσουν τις προσπάθειές μας. Για να ενθαρρύνουμε τους αναγνώστες να ανοίξουν το email μας, το subject line πρέπει να είναι απλό και αντιπροσωπευτικό του περιεχομένου.
Προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο απλοί και άμεσοι. Για ένα newsletter, ένα subject line όπως ‘Our Dec. Newsletter’ είναι κάτι καλό. Το θέμα εδώ είναι ότι ο αναγνώστης έχει εγγραφεί για ενημερώσεις και θέλει το email μας. Αν είναι δυνατόν, ας κάνουμε το subject line μας να είναι άμεσα συνδεδεμένο με το λόγο που κάποιος εγγράφηκε στη λίστα μας. Εγγράφηκε για να λαμβάνει νέα ή εκπτώσεις;
Εάν μπορούμε να προσωποποιήσουμε και χωρίσουμε σε τμήματα τη λίστα μας, είναι συχνά χρήσιμο να το τοποθετούμε αυτό στο subject line, μαζί με την αίσθηση του άμεσου. Το να βάζουμε προθεσμίες είναι κάτι θετικό. Υπόσχεται αποτελέσματα κάτι σαν ‘Εκπτώσεις μέχρι 31 του Δεκέμβρη’. Αλλά αυτό προϋποθέτει επίσης να καταλαβαίνουμε κάτι για τη σχέση μεταξύ της συχνότητας, τη σχετικότητα, και το κοινό. Μαζί, αυτά τα στοιχεία βοηθούν για να καθοριστεί η επιτυχία μας.
Spam λέξεις-κλειδιά
Κάθε μέσο παράδοσης marketing έχει και κάποιες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν και με τα e-mail αυτά είναι τα spam. Σαν κειμενογράφοι, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα αποφευχθούν τα φίλτρα spam, με το να αποφύγουμε spam λέξεις-κλειδιά. Αυτό είναι ουσιαστικά μια συζήτηση από πολλές λέξεις με κεφαλαία γράμματα, όπως FREE που επαναλαμβάνεται πολλές φορές, και ακολουθείται από πάρα πολλά θαυμαστικά. Ευτυχώς, ένα αξιοπρεπές σύστημα λογισμικού e-mail προσφέρει αυτοματοποιημένο έλεγχο spam λέξεων-κλειδιών πριν ξεκινήσουμε κάτι.
Τρόπος γραφής emai
Αυτό το άρθρο ενημερώνει για τον τρόπο γραφής μας. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να εξεταστεί το γενικό στυλ γραφής όσον αφορά αυτό το μέσο. Σύμφωνα με τις περισσότερες δοκιμές, οι άνθρωποι γράφουν σύντομα. Ας κρατήσουμε τα e-mail μας σύντομα και επί του θέματος. Σύντομες λέξεις, με τίτλους, υπότιτλους, call-outs και κουκκίδες για γρήγορη ανάγνωση. Δοκιμάζουμε απλή γλώσσα με ισχυρά όμως ρήματα.
Βελτιωμένα δημιουργικά briefs που οδηγούν σε επιτυχημένες καμπάνιες
Κάθε οργανισμός έχει τη δική του εκδοχή δημιουργικού brief κατά την έναρξη της διαδικασίας. Οι πληροφορίες που απαιτούνται είναι πάντα παρόμοιες. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται πριν αρχίσει η δημιουργική ανάπτυξη: το ακροατήριο, πρόθεση, το μήνυμα, παράδοση. Όμως γιατί μερικά από αυτά τα θέματα διαφήμισης συχνά αγνοούνται ή παρεξηγούνται; Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικά από τα στοιχεία δημιουργικού brief που θα χρειαστούμε για να μετατρέψουμε τα email σε πωλήσεις.
Ακροατήριο
Η κατανόηση του κοινού είναι ένα από τα δομικά στοιχεία και το κλειδί για όλες τις επιτυχημένες καμπάνιες.
“Οι άνθρωποι που θα λάβουν το e-mail μου” δεν είναι ο ορισμός για το κοινό για έναν copywriter. Στην περίπτωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά συγκεκριμένοι από τη στιγμή που η κατάτμηση της λίστας με τις διάφορες προσφορές είναι ένα απλό θέμα αυτοματοποίησης. Τα στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν το φύλο, την ηλικία, την εθνικότητα, την οικογένεια, την τοποθεσία, τι αρέσει και τι όχι, το ιστορικό αγορών, κλπ. Η κατανόηση του κοινού είναι ένα από τα δομικά στοιχεία και το κλειδί σε όλες τις επιτυχημένες καμπάνιες.
Πρέπει να οραματιζόμαστε πλήρως το κοινό που λαμβάνει το e-mail. Ποιοι είναι αυτοί; Πού είναι; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις; Πότε άνοιξαν το email; Τι e-mail client χρησιμοποιούν; Είναι στο σπίτι ή στη δουλειά; Πώς αυτή η προσφορά θα κάνει το άτομο να αντιδράσει;
Πρόθεση
Ποια είναι η σαφής πρόθεση του αυτού του email; Είναι εξαιρετικά χρήσιμο να καθορίσουμε την πρόθεση, ειδικά για τους μεγαλύτερους οργανισμούς με ένα γραφειοκρατικό σύστημα εγκρίσεων. Θέλουμε ένα μοναδικό σκοπό. Σε αυτή την περίπτωση, ποιος είναι ο λόγος που στέλνουμε αυτό το email; “Για να πουλήσουμε” είναι μια γρήγορη απάντηση, εκτός αν το ακροατήριό σας μπορεί να ολοκληρώσει την πώληση στο e-mail. Αντ ‘αυτού, η δουλειά του e-mail είναι να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ. Τώρα, ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο θα κάνουν κλικ; Θέλουμε μόνο ένα λόγο για μια αποτελεσματική πώληση e-mail.
Να βεβαιωθούμε να μη μειωθεί η αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας, προτείνοντας οι άνθρωποι να κάνουν κλικ λόγω της προσφοράς – όπως τιμή έκπτωσης ή δωρεάν αποστολή. Εξοπλισμένο με αυτές τις πληροφορίες, μπορούμε να εστιάσουμε στη γραφή και τα μηνύματα μας.
Προσφορά
Ποιος ο λόγος για να αγοράσουμε; θα πρέπει να δώσουμε ώθηση για να ενθαρρύνουμε την άμεση πώληση, ειδικά για τις αγορές που βασίζονται στη συναισθηματική παρόρμηση και την αγορά. Αυτά είναι η έκπτωση, η μέγα-πώληση, η προθεσμία, η αίσθηση του επείγοντος, ο λόγος που θα αναλάβουμε δράση τώρα.
Μηνύματα
Συχνά, σε ευρείας βάσης καμπάνιες η ανταλλαγή μηνυμάτων έχει ήδη αναπτυχθεί με ένα tagline και τίτλο για την τοποθεσία Web, τις έντυπες διαφημίσεις, ή άλλες εξασφαλίσεις μάρκετινγκ. Συχνά αυτό μπορεί να συνδεθεί με τη θέση των σημάτων του προϊόντος ή τις προτάσεις πώλησης. Λαμβάνοντας υπόψη την πρόθεσή μας, ποιες είναι οι λέξεις και οι τρόποι με τους οποίους χρησιμοποιούμε για να καθορίζουν και να περιγράφουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας; Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν λεπτομερή γνώση των μηνυμάτων, αλλά θα πρέπει να βελτιώνονται από την εμπειρία τους. Είναι ένα μέρος γραφής για ασκήσεις και εξερεύνηση.
Πρόσκληση για δράση
Αυτό είναι βασικό και πρωταρχικό για το marketing: Ρωτάμε για την πώληση. Κάντε κλικ εδώ. Καλέστε μας τώρα. Τι ζητάμε από τον αναγνώστη μας να κάνει; Τι σκοπό έχει π.χ. το λανθασμένο πορτοκαλί χρώμα στο πάνω μέρος της σελίδας μας; Αυτό είναι εύκολο να το πεις για το email. Συνήθως θέλουμε περισσότερες επισκέψεις στη σελίδα μας. Αλλά κάτι τέτοιο ίσως χρειαστεί να προχωρήσετε στην αναδιάρθρωση όλου του συστήματος CRM ενός οργανισμού. Πώς μπορεί ένας δυνητικός πελάτης να συνδεθεί; Δίνουμε αρκετές πληροφορίες;
Φωνή
Η φωνή είναι ένα σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να καθοριστεί πριν αρχίσουμε το γράψιμο. Συνήθως η φωνή έχει καθιερωθεί εδώ και πολύ καιρό με βάση τη θέση των σημάτων και το κοινό. Η φωνή καθορίζει τη διάθεση των λέξεων καθώς και τη διάταξη της δουλειάς. Είναι αυτό το ‘ευγενικό, επαγγελματικό, ευφυές’ ή το ‘ευφυές και νεανικό’ ;
Η φωνή οδηγεί σε μια συζήτηση για διαφήμιση σε σχέση με το άμεσο copywriting mail. Ίσως αγωνιζόμαστε να επεκτείνουμε τη φήμη του σήματος μας και να κάνουμε καλές προσφορές ή απλά θέλουμε βελτίωση των επιδόσεων και των πωλήσεων. Γνωρίζοντας αυτό, είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τον copywriter ώστε να καθορίσει τη φωνή.
Ενασχολούμε, εκπαιδεύουμε και ενδυναμώνουμε τους αναγνώστες μας
Υπάρχουν πολλά διαφημιστικά γραφεία που πωλούν τις υπηρεσίες τους με βάση τις μεθοδολογίες. Αυτό φαίνεται να προσελκύει μεγάλες γραφειοκρατικές εταιρείες. Μπορούμε να εξετάσουμε την εκτέλεση για να διαπιστώσουμε αν το copywriting email λειτουργεί.
Μήπως στο αντίγραφο συμμετέχει το κοινό; Αυτό είναι η δουλειά του subject line πρώτα, μετά του τίτλου και τέλος η σύνδεση με το έργο. Θα μας προσελκύσουν οι προσφορές και τα email στο inbox μας; Εκπαιδεύει το αντίγραφο παρέχοντας σχετικές πληροφορίες ότι αυτό το κοινό θέλει; Και ενδυναμώνει, με πρόσκληση για τις δράσεις και τις συνδέσεις που οδηγούν το κοινό στο επόμενο βήμα;
Η δεξιότητα στην αποτελεσματική γλώσσα θέλει χρόνο, ενέργεια, σκέψη, εμπειρία, έλεγχο, επεξεργασία και γράψιμο από την αρχή. Αυτό επιβεβαιώνει την επανάληψη, καθώς πολλοί άνθρωποι παρεκκλίνουν της πορείας τους για να εκφράσουν το γεγονός ότι δεν είναι συγγραφείς. Υποστηρίζουν μια πλάνη ότι ένας αποτελεσματικός συγγραφέας αντλεί ένα σχεδόν τέλειο αντίγραφο μέσα σε λίγα λεπτά.
Για τη συνολική επιτυχία του e-mail, ας έχουμε κατά νου ότι εδώ καλύπτουμε μόνο εγγράφως τις πτυχές της καμπάνιας του email μας. Υπάρχουν πολλά άλλα στοιχεία για να εξετάσουμε και να συνδέσουμε, όπως ο σχεδιασμός, η δυνατότητα παράδοσης, HTML σε σχέση με το κείμενο, CAN SPAM νόμους, τη λίστα προμήθειας, το χρονοδιάγραμμα, τη συχνότητα.
Τελικά, ο ορισμός “αποτελεσματικής” καμπάνιας θα πρέπει να ενημερώνεται από τις ανάγκες μας και να προσδιορίζεται μέσω δοκιμών. Αλλά εξασκώντας και εξετάζοντας ορισμένες από αυτές τις ιδέες έχουν βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις να βελτιώσουν δραματικά τις αποδόσεις τους.
Βασω
Καλημερα!Εχω στειλει στειλει ενημερωτικα mails σε διευθυνσεις που βρηκα στο χρυσο οδηγο μεσα απο το outlook. Κι ενω ειχα στειλει γυρω στα 1000 mails διαπιστωσα στελνοντας κ στο δικο μου το yahoo οτι ολα ειχαν παει στα spam. Τι μπορω να κανω για να το αποφυγω ??