Λάθη Ευχρηστίας Που Πρεπει Να Αποφεύγετε Οπωσδήποτε

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
13/06/2013 από
Zeoz

Ένας χρήστης που ψάχνει μέσα από το site σας θέλει να μπορεί να το κάνει με ευκολία. Θα θέλει να μάθει γρήγορα το περιβάλλον εργασίας χρήστη, έτσι ώστε να μπορεί να ξεκινήσει άμεσα και να ολοκληρώσει τα θεμελιώδη καθήκοντα πλοήγησης.

Η αποτελεσματικότητα της χρήσης είναι ένας άλλος παράγοντας: αφού έχει μάθει να περιηγείται στο site σας, θα θέλει να ολοκληρώσει εργασίες γρήγορα. Ακόμη και αν ο χρήστης έχει χρησιμοποιήσει την ιστοσελίδα πριν, θα πρέπει να θυμάται αρκετά εύκολα την διαδικασία και να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί το site αποτελεσματικά την επόμενη φορά. Αυτό ονομάζεται αξιομνημόνευτο.
Όταν χρησιμοποιεί κάποιος το site σας, μπορεί να αντιμετωπίσει κάποια λάθη, αλλά αυτά τα λάθη είναι συχνά ή σοβαρά; Τέλος, αφού τελειώσει με το site σας, είναι η υποκειμενική ικανοποίηση του χρήστη υψηλή ή χαμηλή; Θα πρέπει να του άρεσε να χρησιμοποιεί το site σας.

Φυσικά, δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, αλλά κάποια πρότυπα είναι κοινά για να εξασφαλιστεί η καλή χρηστικότητα. Αυτό που οι μέτριοι σχεδιαστές ιστοσελίδων λαμβάνουν ως δεδομένο εσείς δεν πρέπει να το λάβετε. Εδώ θα δείτε τα κορυφαία τρία λάθη χρηστικότητας που οι σχεδιαστές ιστοσελίδων θα πρέπει να αποφύγουν οπωσδήποτε

Clickable περιοχές που είναι πάρα πολύ μικρές

click

Η ιστοσελίδα σας θα είναι ασφυκτικά γεμάτη από hyperlinks, τα οποία προορίζονται σαφώς για να πατηθούν. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά μεγάλα για να κλικαριστούν εύκολα. Είναι τόσο απλό. Διαφορετικά,τα hyperlinks σας δεν θα είναι καλά. Κανένας χρήστης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει με απόλυτη ακρίβεια τις κινήσεις του ποντικιού του, γι ‘αυτό μην κάνετε τις περιοχές τόσο μικρές ώστε ο χρήστης να πρέπει να ψάξει για να κλικάρει τα μικροσκοπικά hyperlinks σας.

Από την άλλη πλευρά, μία μεγαλύτερη περιοχή, πιο εύκολα clickable μπορεί να εντοπιστεί γρήγορα από τον κέρσορα του ποντικιού. Για να κάνετε την clickable περιοχή μεγαλύτερη, απλά κάντε ολόκληρο το σύνδεσμο μεγαλύτερο ή βελτιώστε το padding γύρω από αυτόν. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας την ιδιότητα padding CSS.

Κατάχρηση σελιδοποίησης

Η σελιδοποίηση είναι καταπληκτική όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για το σωστό σκοπό στο web design. Όταν χρησιμοποιείτε σωστά, η σελιδοποίηση είναι ένα ευπρόσδεκτο χαρακτηριστικό, επειδή κάνει τη διάταξη ενός τόπου πιο βολική και εύκολα κατανοητή. Κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται για να διαιρέσει το περιεχόμενο σε διάφορες σελίδες, και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που συνήθως παρατηρείται στις περιοχές που παρουσιάζουν μεγάλες λίστες στοιχείων.

Ωστόσο, η σελιδοποίηση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, γεγονός που συμβάλλει στην ταλαιπωρία του χρήστη. Μερικά sites λατρεύουν την κατάχρηση σελιδοποίησης με σκοπό τη διαίρεση βασικών σελίδων περιεχομένου σε αρκετές σελίδες, και υπάρχει ένας απώτερος σκοπός πίσω από αυτό. Οι ιστοσελίδες που το κάνουν αυτό είναι πολύ πιθανό να προσπαθούν να αυξήσουν τα views των σελίδων τους, απλά και εύκολα. Πολλά online περιοδικά και blogs απόκτησαν τα έσοδα τους μέσω της διαφήμισης, έτσι η λήψη περισσότερων προβολών σελίδας αυξάνει στατιστικά την προβολή τους και τους επιτρέπει να χρεώνουν περισσότερο για τις διαφημίσεις.

Επιπλέον, αυτή η κατάχρηση της σελιδοποίησης μπορεί να επιζήμια σε σχέση με το SEO. Αν διαιρέσετε το περιεχόμενο στο δικτυακό σας τόπο σε αρκετές σελίδες τότε αραιώνετε το περιεχόμενό σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού των σχετικών λέξεων-κλειδιών για το θέμα σε κάθε ιστοσελίδα, το οποίο σημαίνει ότι κάθε σελίδα έχει λιγότερο νόημα από μόνη της. Ως αποτέλεσμα, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να αποτύχουν να ερμηνεύσουν σωστά τι είναι κάθε σελίδα, επιδρώντας έτσι αρνητικά στη βαθμολογία της.

Περιεχόμενο που είναι δύσκολο να ανιχνευτεί

content_highlighted

Καταρχήν θα πρέπει να έχετε μια λεπτομερή κατανόηση της συμπεριφοράς των χρηστών του site. Οι χρήστες του site δεν έχουν την τάση να διαβάζουν όλες τις πληροφορίες σε μια ιστοσελίδα από την κορυφή προς τα κάτω, όπως θα περίμενε κανείς.

Στην πραγματικότητα, οι χρήστες του site απορροφούν τις πληροφορίες απλά πηδώντας από το ένα κομμάτι του περιεχομένου στο επόμενο, ουσιαστικά καθοδηγούμενοι από ό, τι τους τραβάει την προσοχή. Τα μάτια των χρηστών μεταπηδούν από μια ενδιαφέρουσα ενότητα της κάθε ιστοσελίδας στην άλλη, που σημαίνει ότι εσείς, ως ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων, πρέπει να διαρθρώσετε τις σελίδες σας με έναν τρόπο αντίστοιχο αυτής της συμπεριφοράς.

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το site σας έχει λίγα, σαφή σημεία εστίασης. Αυτά θα λειτουργούν ως τμήματα της σελίδας σας που θα τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών. Μπορείτε να το πετύχετε με τη συμπερίληψη μεγαλύτερης γραμματοσειράς, καθώς και χρώματα μεγάλης αντίθεσης. Για πρόσθετη οπτική έλξη, περιλάβετε επίσης εικόνες, όπως εικόνες ακριβώς δίπλα από το κείμενο.

Δεύτερον, κάθε σημείο της εστίασης θα πρέπει να διαθέτει έναν ιδανικό περιγραφικό τίτλο. Χωρίς να χρειαστεί να διαβάσει περαιτέρω, ο χρήστης θα πρέπει αμέσως να κατανοήσει τι τμήμα του περιεχομένου θα καλύψει. Ποτέ μην κάνετε τις επικεφαλίδες σας αινιγματικές ή ασαφείς. Κάντε τις επικεφαλίδες μικρές αλλά περιεκτικές.

Τέλος, τυχόν πρόσθετο κείμενο πρέπει να είναι σύντομο και εύκολο να απορροφηθεί. Αναφέρετε μόνο τις βασικές αρχές μόνο τις βασικές αρχές και μην βάλετε οτιδήποτε άλλο. Πολλές φορές το επιπλέον κείμενο που οι copywriters περιλαμβάνουν για να διευκρινίσουν ένα σημείο στην πραγματικότητα αφαιρεί από την αναγνωσιμότητα του εν λόγω κειμένου. Υπάρχει μια τάση για πολλούς ανθρώπους να διαβάζουν μόνο μικρά αποσπάσματα του κειμένου, αποφεύγοντας επιπλέον παραγράφους, οπότε απαλλαχτείτε από τα περιττά.

Υπάρχουν τόσα πολλά να θυμάστε

Η καλή χρηστικότητα περιλαμβάνει τόσα πολλά διαφορετικά στοιχεία ώστε μερικές φορές να είναι λίγο δύσκολο να παρακολουθείτε. Η ευχρηστία είναι όλη σχετική με τον τελικό χρήστη και το πώς αισθάνεται, όταν βρίσκεται στο site σας. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του χρήστη, καθώς σχεδιάζετε το site σας. Μπορεί να πλοηγηθεί στο site σας με ευκολία; Θα μπορεί να θυμηθεί εύκολα τι να κάνει και πού να πάει την επόμενη φορά που θα επισκεφθεί το site σας; Θα απολαύσει τελικά την εμπειρία κατά την διάρκεια που βρίσκεται στο site σας; Όλα αυτά τα ερωτήματα θα πρέπει να υπάρχουν στο μυαλό σας όταν σχεδιάζετε το site σας.

Η καλή χρηστικότητα έχει επίσης πρακτικά οφέλη. Όσο περισσότερο ένας χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο site σας αποτελεσματικά, τόσο περισσότερο θα επιστρέφει. Επίσης θα ενημερώσει και άλλους για την εμπειρία του, οι οποίοι με την σειρά τους θα επισκεφτούν το site σας. Ως αποτέλεσμα, θα έχετε περισσότερες προβολές σελίδων και περισσότερους αναγνώστες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να έχει κέρδος από το site σας και να χρεώνετε περισσότερο για τις διαφημίσεις στο site. Δώστε σημασία στην ευχρηστία του site σας και θα επωφεληθείτε με πολλούς τρόπους.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.