Κατανόηση Της Ροής Των Επισκεπτών Στην Ιστοσελίδα Σας

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
14/02/2013 από
Zeoz

Η κατανόηση του πώς οι επισκέπτες μεταβαίνουν από σελίδα σε σελίδα μέσα στον ιστοχώρο σας είναι απολύτως ζωτικής σημασίας, για την επίτευξη των στόχων της ιστοσελίδας σας.

Όπως και με όλα τ’ άλλα, όσο πιο καλά ξέρετε αυτό το θέμα τόσο καλύτερες αποφάσεις θα πάρετε για τη βελτίωση της ιστοσελίδας σας. Ο ιστοχώρος σας θα πρέπει να συσταθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορείτε να τοποθετήσετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σας στις σελίδες που τις επισκέπτονται περισσότερο.

Αν γνωρίζετε τη ροή της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας, θα βοηθηθείτε θαυμάσια να το πετύχετε αυτό. Σε αυτό το άρθρο πρόκειται να συζητήσουμε για το πώς να παρακολουθείτε τη ροή επισκεπτών μέσα στην ιστοσελίδα σας, θα εξηγήσουμε πώς να ενσωματώσετε κλήσεις σας για δράση προς τη σωστή ιστοσελίδα, θα αναθεωρήσουμε τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αλλάξετε τη ροή των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας αν τυχόν χρειαστεί και τα οφέλη του να κάνετε όλα αυτά.

Παρακολούθηση της ροής των επισκεπτών μέσω της ιστοσελίδας σας

Η παρακολούθηση της ροής των επισκεπτών στον ιστοχώρο σας μπορεί να σας δώσει κάποιες εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και πώς κινούνται από σελίδα σε σελίδα μέσα στον ιστοχώρο σας. Η κατανόηση αυτής της ροής σας δίνει τη δυνατότητα να αναθεωρήσετε τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται οι περισσότεροι, έτσι ώστε να περιλαμβάνουν τις πιο κρίσιμες πληροφορίες σας και τις κλήσεις σας για δράση.

Εάν ο στόχος σας για την ιστοσελίδα σας είναι να εγγραφούν οι επισκέπτες σας στο ενημερωτικό δελτίο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, Ή αν διευθύνετε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου και ο στόχος σας είναι να κατευθύνετε κυκλοφορία στο online κατάστημά σας, πόσο αποτελεσματικoί θα είστε στην επίτευξη των στόχων σας, εάν η πλειοψηφία της κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα σας δεν προσγειώνεται στις σελίδες που περιέχουν τις κλήσεις σας για δράση; Ακριβώς. Όχι πολύ αποτελεσματικοί. Ωστόσο, αν βελτιστοποιήσετε τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται πιο συχνά ώστε να περιέχουν εσωτερικούς συνδέσμους, διαφημίσεις banner, κ.λπ. αυτή η προβολή της κλήσης σας για δράση και η σύνδεση της κίνησης με τις πιο κατάλληλες σελίδες ,θα έχετε αναβαθμίσει σημαντικά την ικανότητά σας να πετύχετε τους στόχους σας.

Ίσως το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτεται πιο συχνά η κίνηση του ιστοχώρου σας δεν έχει νόημα να περιλαμβάνει παρότρυνση για δράση. Αν αυτή είναι η περίπτωση, γνωρίζοντας πώς οι επισκέπτες μετακινούνται μέσα στον ιστοχώρο σας, μπορείτε να τους προωθήσετε αποτελεσματικά από μία ιστοσελίδα σε μια άλλη, που περιλαμβάνει την κλήση σας για δράση. Και πάλι, βάζοντας τον εαυτό σας σε μια καλύτερη θέση για την επίτευξη των στόχων σας. Θα το συζητήσουμε αυτό με περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα στο άρθρο. Προς το παρόν, ας προχωρήσουμε στο πώς μπορείτε να παρακολουθείτε τη ροή επισκεπτών μέσα από την ιστοσελίδα σας.

visitors-flow

Υπάρχουν πολλά σπουδαία εργαλεία αναφοράς εκεί έξω, όπως το Google Analytics που θα σας επιτρέψουν να παρακολουθήσετε τη ροή των επισκεπτών μέσα από την ιστοσελίδα σας. Όποιο και αν είναι το εργαλείο αναφοράς που χρησιμοποιείτε, απλά συνδεθείτε και κάντε κλικ για να δείτε αν το εργαλείο σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τη ροή επισκεπτών. Αν το κάνει, τέλεια. Ξεκινήστε την ανάλυση των εκθέσεων αυτών, για να δείτε ποιες ιστοσελίδες επισκέπτονται οι περισσότεροι και με ποια σειρά.

Εδώ είναι τα βήματα που θα έκανα εγώ κατά την ανάλυση των εκθέσεων αυτών:

1.Ρυθμίστε τις ημερομηνίες να δείχνουν τα στοιχεία για το προηγούμενο έτος
2.Βρείτε σε ποιες σελίδες προσγειώνονται οι περισσότεροι επισκέπτες και στη συνέχεια αναλύστε προς τα που κατευθύνεται η πλειοψηφία αυτής της κυκλοφορίας από κάθε μία από αυτές τις σελίδες
3.Μπείτε στην ιστοσελίδα σας και να εξετάστε κάθε μία από τις σελίδες προορισμού, για να δείτε σε ποια σημεία πιστεύετε ότι οι επισκέπτες σας κάνουν κλικ για να πάνε από τη σελίδα προορισμού στην επόμενη σελίδα στην περιήγησή τους. Αυτό θα σας δείξει πώς οι άνθρωποι μετακινούνται στην ιστοσελίδα σας, καθώς και θα σας παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να διαπιστώσετε εάν χρειάζεται να ενημερώσετε τις σελίδες προορισμού σας με κλήσεις για δράση ή αν θα πρέπει να τους ανακατευθύνετε από την σελίδα προορισμού σε άλλη ιστοσελίδα που περιλαμβάνει την κλήση σας για δράση.
4.Ξεκινήστε καταγράφοντας όλες αυτές τις πληροφορίες και καθορίστε ποιες σελίδες θα πρέπει να ενημερώσετε για να αλλάξετε τον τρόπο που οι επισκέπτες μετακινούνται στο site σας, προκειμένου να τους κάνετε να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες που εσείς θέλετε να δουν.
5.Μόλις έχετε τη λίστα των αλλαγών που πρέπει να κάνετε, ξεκινήστε να ενημερώνετε τις ιστοσελίδες , μία κάθε φορά.
6.Αφότου οι σελίδες σας έχουν ενημερωθεί δώστε στους επισκέπτες σας περίπου 60 ημέρες και στη συνέχεια επιστρέψτε στις αναφορές ροής των επισκεπτών σας, για να δείτε αν οι αλλαγές σας πέτυχαν. Θα αρχίσετε επίσης να γνωρίζετε εάν οι αλλαγές σας πέτυχαν, αν αρχίσετε να βλέπετε όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανταποκρίνονται στις κλήσεις σας για δράση.

Ενσωματώνοντας τις Κλήσεις σας για δράση σε Ιστοσελίδες Υψηλής Επισκεψιμότητας

Ανάλογα με τις ιστοσελίδες που θα ανακαλύψετε ότι τις επισκέφτηκαν περισσότερο και το περιεχόμενο που περιέχουν, μπορεί να έχει ή όχι νόημα για σας να προσθέσετε κλήσεις για δράση ή απλά να τους ανακατευθύνετε σε ιστοσελίδες που ήδη περιέχουν τις κλήσεις σας για δράση. Θα συζητήσουμε την εκτροπή της κυκλοφορίας στην επόμενη ενότητα, αλλά σ’ αυτήν την ενότητα, ας συζητήσουμε την ενημέρωση των σελίδων που επισκέπτονται συχνότερα με μια κλήση για δράση. Και πάλι, το πιο σημαντικό πράγμα για σας ως ιδιοκτήτης δικτυακού τόπου, είναι να επιτύχετε τους στόχους που έχετε θέσει για αυτόν. Για να πετύχετε τους στόχους σας έχετε συμπεριλάβει μια “κλήση για δράση”, το οποίο είναι ουσιαστικά μια φράση ή μια πρόταση που ζητά κυριολεκτικά από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να εκτελέσουν κάποια ενέργεια. Αν θέλετε οι άνθρωποι να υπογράψουν για το ενημερωτικό δελτίο σας, η πρόσκληση για δράση θα μπορούσε να είναι «εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε ειδικές προσφορές και τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα XYZ».

Αυτή η πρόσκληση για δράση μπορεί να βρίσκεται ή όχι σε κάθε ιστοσελίδα. Αν δεν περιέχεται στις ιστοσελίδες που επισκέπτονται οι περισσότεροι άνθρωποι όταν έρχονται στην ιστοσελίδα σας, τότε δεν πρόκειται να καταφέρετε πολλούς ανθρώπους να υπογράψουν για το ενημερωτικό δελτίο σας, έτσι δεν πρόκειται να πετύχετε τους στόχους σας. Έτσι, μόλις καταλάβετε το πώς η κίνηση ρέει μέσα στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να δείτε τις σελίδες που επισκέπτονται οι περισσότεροι άνθρωποι για να δείτε αν η κλήση για δράση σας συμπεριλαμβάνεται. Αν είναι, αλλά δεν βλέπετε τα αποτελέσματα τότε ίσως χρειαστεί να βελτιώσετε την προσφορά σας, να την κάνετε να ξεχωρίζει περισσότερο, κλπ. Εάν δεν περιλαμβάνεται, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το περιεχόμενό σας για να βρείτε ένα καλό μέρος για αυτό. Η άλλη επιλογή είναι να δημιουργήσετε ένα διαφημιστικό banner που πηγαίνει στο sidebar σας, το οποίο σας περιέχει κλήση για δράση, μαζί με ένα σύνδεσμο προς τη σελίδα εγγραφής. Στη συνέχεια, μπορείτε να τοποθετήσετε το banner σε κάθε σελίδα Ή τουλάχιστον στις ιστοσελίδες που επισκέπτεστε πιο συχνά. Με το να συμπεριλάβετε την κλήση σας για δράση στις σελίδες που επισκέπτεται η πλειοψηφία της κυκλοφορίας σας, θα έχετε την ευκαιρία να πείσετε πολλούς περισσότερους ανθρώπους να υπογράψουν για το ενημερωτικό δελτίο σας.

Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αλλάξετε τη ροή των επισκεπτών σας στην ιστοσελίδα σας

visitors

Όπως ανέφερα παραπάνω, μόλις γνωρίσετε το πώς οι επισκέπτες μετακινούνται στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε στη συνέχεια να καταλήξετε σε μια στρατηγική για την ενημέρωση των εν λόγω ιστοσελίδων, ώστε να περιλαμβάνουν τις πιο κρίσιμες πληροφορίες.
Ανάλογα με το περιεχόμενο των σελίδων που επισκέπτονται συχνότερα, μερικές φορές δεν έχει νόημα να συμπεριλάβετε την κλήση για δράση στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Σ’ αυτήν την περίπτωση, μπορείτε απλώς να εκτρέψετε την κυκλοφορία από αυτή τη σελίδα σε μια σελίδα που περιέχει την κλήση για δράση, αντί να τους κάνετε να μετακινηθούν σε μία άλλη σελίδα που επίσης δεν περιλαμβάνει τις πιο κρίσιμες πληροφορίες σας.

Για κάθε ιστοσελίδα που ενημερώνετε, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να καθορίσετε πώς να εκτρέπετε την κίνηση από την ιστοσελίδα σε διαφορετική σελίδα που περιέχει τις πιο κρίσιμες πληροφορίες σας.

1.Προσδιορίστε σε ποια ιστοσελίδα κατευθύνεται το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης από την ιστοσελίδα που ενημερώνετε.
2.Βρείτε το πώς η κυκλοφορία σας μεταβαίνει στην επόμενη σελίδα. Υπάρχει κάποιος σύνδεσμος στο περιεχόμενο στον οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ; Υπάρχει κάποια εικόνα στο sidebar την οποία βλέπουν και κάνουν κλικ; Για να μπορέσετε να εκτρέψετε την κίνηση σε διαφορετική ιστοσελίδα θα πρέπει να γνωρίζετε πώς μεταβαίνουν στην ιστοσελίδα που εσείς δεν θέλετε να πάνε.
3.Αφού αναγνωρίσετε το πώς η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας κινείται από τη μία ιστοσελίδα στην άλλη, θα πρέπει στη συνέχεια να αποφασίσετε εάν θέλετε να καταργήσετε εντελώς αυτή τη δυνατότητα και να την αντικαταστήσετε με τη νέα επιλογή για τη σύνδεση με την ιστοσελίδα σας που περιέχει την κλήση-για-δράση, Ή αν θέλετε να αφήσετε τον σύνδεσμο εκεί, αλλά να προσπαθήσετε να εκτρέψετε την κίνηση πριν φτάσει στο σύνδεσμο. Είναι δική σας απόφαση και στην πραγματικότητα εξαρτάται από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και τι έχει περισσότερο νόημα. Δεν θέλετε να αλλάξετε τα πράγματα που είναι απαραίτητα για τους επισκέπτες σας. Θέλετε να βελτιώσετε την εμπειρία τους, βελτιώνοντας παράλληλα τις πιθανότητές σας για την επίτευξη των στόχων σας.
4.Μόλις αποφασίσετε πώς θέλετε να εκτρέψετε τη ροή της κυκλοφορίας, τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε πραγματικά και να κάνετε τις αλλαγές.

Είναι τόσο απλό.

Οφέλη από την κατανόηση της ροής επισκεπτών στην ιστοσελίδας σας

Όπως μπορείτε πιθανώς να αρχίσετε να βλέπετε, η κατανόηση της ροής των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας μπορεί να προκαλέσει κάποια πραγματικά σπουδαία πράγματα για σας. Είτε με την ενημέρωση των ιστοσελίδων σας να περιέχουν μια κλήση για δράση, ή με την εκτροπή της κυκλοφορίας σε ιστοσελίδες που έχουν ήδη μια κλήση για δράση στο εσωτερικό τους, προσελκύετε αποτελεσματικά περισσότερα βλέμματα για να δουν την κλήση σας για δράση, έτσι θα μπορούσε κανείς να συμπεράνει ότι θα καταφέρετε περισσότερους ανθρώπους να ολοκληρώσουν την κλήση σας για δράση. Αυτό είναι πραγματικά το μεγαλύτερο όφελος αν κάνετε όλα αυτά.

Εδώ είναι μερικά άλλα οφέλη από την ανάλυση της ροής των επισκεπτών σας μέσω της ιστοσελίδας σας:

• Αυξημένες πιθανότητες για την επίτευξη των στόχων της ιστοσελίδα σας
• Καλύτερη κατανόηση του πιο σημαντικού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας, γεγονός που σας επιτρέπει να γράψετε περισσότερα για αυτά τα θέματα στο μέλλον (ενδεχομένως μέσω άρθρων στο blog, κ.λπ.).
• Καλύτερη γνώση για τις κορυφαίες σελίδες προορισμού, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να σας επιτρέψει να δείτε πώς έχουν βελτιστοποιηθεί και ενδεχομένως, να χρησιμοποιήσετε παρόμοιες λέξεις-κλειδιά από τις ιστοσελίδες σε άλλες ιστοσελίδες για να σας βοηθήσουν να ανεβείτε στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Και πάλι, αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που θα λάβετε αν ξοδέψετε λίγο χρόνο για να αναλύσετε τη ροή των επισκεπτών μέσα στην ιστοσελίδα σας. Είναι σίγουρα μια δραστηριότητα που κάνω συχνά για τις ιστοσελίδες μου και αυτές των πελατών μου. Με βοηθά να επιτύχω τους στόχους μου και θα σας βοηθήσει κι εσάς πάρα πολύ.

Ποια είναι η γνώμη σας; Αξίζει να ξοδέψετε λίγο χρόνο για να αναλύσετε τη ροή των επισκεπτών μέσα στην ιστοσελίδα σας; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω με τις σκέψεις σας.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.