Κατακτήστε τη Γερμανική online Αγορά

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
16/11/2012 από
dvsgreece

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια δραστηριότητα χωρίς σύνορα, και πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων θέλουν να ξέρουν τις καλύτερες πρακτικές για να προετοιμάσουν το Κατάστημα τους για την παγκόσμια αγορά.

Πολλές φορές πρέπει να επεκτείνετε και όχι να προσαρμόσετε το Κατάστημα σας σ’ αυτές τις αγορές, όπως για παράδειγμα η Γερμανική αγορά.

Μερικά στοιχεία για το e-commerce στη Γερμανία.

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη ηλεκτρονική αγορά στην Ευρώπη.

Οι Γερμανοί χρήστες του Διαδικτύου είναι πολύ εξοικειωμένοι με τις online αγορές, γεγονός που τους κάνει δύσκολους, απαιτητικούς αγοραστές με πολύ υψηλές προσδοκίες.

Ας πούμε λοιπόν ότι θέλετε να εισέλθετε αν Γερμανική online αγορά. Ξέρετε πως να προετοιμαστείτε εσείς και το Κατάστημα σας κατάλληλα γι αυτό σας το εγχείρημα;

Μια ώριμη αγορά

Η Γερμανία αυτή τη στιγμή έχει 65 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ίντερνετ. Πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός. Συγχρόνως όμως διαθέτει και πάνω από 100.000 ηλεκτρονικά καταστήματα…

Ανάπτυξη με γρήγορους ρυθμούς

Το 2011 η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία ανέβηκε στο 18,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρόνια, με τζίρους περίπου 45 δις ευρώ. Με τέτοια ανάπτυξη λοιπόν ο καταναλωτής είναι ζωτικό κομμάτι της αγοράς και ασκεί μεγάλη επιρροή.

Απαιτητικοί καταναλωτές

Οι Γερμανοί καταναλωτές θεωρούνται πολύ ώριμοι. Τι εννοούμε μ’ αυτό  Ότι οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν την λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου καλά  Συνεχώς συγκρίνουν προϊόντα, και δεν διστάζουν να εκφράζουν τα παράπονα τους δημοσίως και επώνυμα.

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 82% των Γερμανών διαβάζουν τους όρους χρήσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πριν κάνουν μια αγορά. Η Ασφάλεια επίσης είναι πολύ σημαντική για τους Γερμανούς καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν διαβεβαιώσεις πριν μοιραστούν τα στοιχεία πληρωμής.

Αναζητούν επίσης τη σχετική σφραγίδα επιβεβαίωσης ποιότητας. Αυτού του είδους οι σφραγίδες και τα διακριτικά πρέπει να βρίσκονται πάντα στην αρχική σελίδα του καταστήματος σας, εάν ελπίζετε να πετύχετε στην Γερμανική ηλεκτρονική αγορά!

Σημασία των καταλόγων σύγκρισης

33% (τριάντα τρία τοις εκατό) όλων των Γερμανών αγοραστών πλοηγούνται λεπτομερώς σε σάιτ με καταλόγους σύγκρισης προϊόντων πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορά (για παράδειγμα τα www.billiger.de, www.guenstiger.de, www.preissuchmaschine.de κ.α.)

Άψογα Logistics

Θα πρέπει επίσης να δώσετε μεγάλη σημασία στις λειτουργικές λεπτομέρειες του σάιτ σας. Ιδιαίτερα στους τρόπους παράδοσης. Στη Γερμανία είναι πολύ σημαντικό να κρατάτε το λόγο σας όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης. Γι’ αυτό παρά δώστε τα προϊόντα σας το συντομότερο δυνατό και κρατήστε το κόστος μεταφορικών όσο χαμηλότερο μπορείτε.

Η Εικόνα της χώρας μας

Βάλτε σε όλα τα παραπάνω και την γενική εικόνα της χώρας μας στη Γερμανική κοινή γνώμη (μερικές φορές όχι αδίκως  και θα καταλάβετε ότι οι προσπάθειες σας πρέπει να είναι στον υπεραστικό βαθμό. Βέβαια πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι σαν χώρα έχουμε τη δυνατότητα να εξάγουμε κάποια προϊόντα τα οποία είναι μοναδικά και από μεριάς παραγωγής αλλά και από διατροφικής αξίας όπως το λάδι.

Εδώ πρέπει να επισημανθεί ότι η συσκευασία παίζει μεγάλο ρόλο σ αυτού του είδους τα προϊόντα. Οι εποχές όπου ένα μέανδρος ως ετικέτα επαρκούσε έχουν τελειώσει.

Και τέλος βέβαια το θέμα σταθερής ποιότητας των προϊόντων αλλά και τα ανάλογα πιστοποιητικά είναι ακόμη ένα πολύ σοβαρό θέμα στο οποίο δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι Γερμανοί καταναλωτές. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε αρκετούς ανταγωνιστές στο λεγόμενο Νότο όπως την Ιταλία την Ισπανία και γιατί όχι την Τουρκία.

Μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε επίσης ένα καλό σχέδιο μάρκετινγκ, γνώση των γερμανικών νόμων και ένα ποιοτικό Aftre Sale Serivce.

Αγορά με Αντικαταβολή: Νο 1 μέθοδο πληρωμής στη Γερμανία

Οι πελάτες λαμβάνουν το λογαριασμό τους την ίδια στιγμή που λαμβάνουν την παραγγελία τους και πιο συχνά μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Η Γερμανική νομοθεσία δίνει στον καταναλωτή 14 ημέρες δικαίωμα για να επιστρέψει τα προϊόντα μιας αγοράς, και αν το κάνει, αυτό είναι εις βάρος του πωλητή και δεν απαιτείται καμία απολύτως αιτιολόγηση.

Αν είχαμε να επισημάνουμε ένα πρόβλημα με τη γερμανική αγορά, θα ήταν το θέμα της γλώσσας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να μεταφράσετε τον ιστοχώρο σας. Οι Γερμανοί καταναλωτές δεν αγοράζουν πολύ, από ξένες ιστοσελίδες που δεν μπορούν να καταλάβουν. Μία καλή ιδέα θα ήτανε να ανοίξετε το κατάστημά σας στο ανάλογο .de domain extension, κάτι βέβαια το οποίο απαιτεί διεύθυνση και τηλέφωνο στην Γερμανία.

Έτσι τώρα έχετε τα κλειδιά στο χέρι, είστε έτοιμοι να ξεκλειδώσετε τη γερμανική αγορά!

Καλή τύχη και καλές πωλήσεις!

Μερικά επιπλέον στοιχεία για την Γερμανική Online Αγορά

  • Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου το πρώτο 3μηνο του 2012 έφτασε τα 9 δις ευρώ.
  • Η ανάλογη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου την ίδια περίοδο ήτανε 18% επιπλέον της ανάλογης περιόδου του 2011
  • Ο λόγος για τα παραπάνω νούμερα είναι ότι το ποσοστό όσων αγοράζουν online από το σύνολο των χρηστών ίντερνετ στην Γερμανία αυξήθηκε στο 78,3% το 2012 από το 74,6% του 2011.
  • Πάνω από 41 εκατομμύρια κάτοικοι στη Γερμανία θα είναι online το 2012
  • Τον Μάρτιο του 2012, η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της ΕΕ, εξέδωσε τα δημογραφικά στοιχεία του 2011 για τους online αγοραστές. Η έρευνα διαπίστωσε ότι στο 79% ήταν χρήστες του Διαδικτύου στη Γερμανία ηλικίας 25 – 34 που ήταν το πιο πιθανό να έχουν αγοράσει online, ακολουθούμενοι από χρήστες ηλικίας 35 – 44 με ποσοστό 70%.
  • Πάνω από το 50% των Γερμανικών online καταστημάτων υποστηρίζουν mobile πλατφόρμες (smartphones)
  • Πιο κερδοφόροι στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι τομείς όπως η πώληση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και των αξεσουάρ. Το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου του κύκλου εργασιών στη Γερμανία παράγεται από τους 10 μεγαλύτερους online εμπόρους λιανικής πώλησης, όπως η Amazon, Otto Group, Conrad, Neckermann.
  • Η Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την ενίσχυση των σχέσεων με τους πιθανούς πελάτες συνεχίζεται ως τάση στο 2012.










Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.