Η Σημασία Του Marketing Περιεχομένου Για Freelance Web Designers Και Studios

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
16/05/2013 από
Zeoz

Το marketing περιεχομένου είναι η δημιουργία και η διανομή των χρήσιμων και ενδιαφέροντων περιεχόμενων, τα οποία μπορεί να είναι οτιδήποτε από blogs μέχρι βίντεο, με σκοπό την προσέλκυση και τη συμμετοχή με ένα συγκεκριμένο, στοχευμένο κοινό με στόχο την οικοδόμηση και τις πωλήσεις.

Έχει αποδειχθεί μία εξαιρετικά χρήσιμη μορφή του μάρκετινγκ, ιδίως με τον ερχομό των κοινωνικών δικτύων και του Panda και τα Penguin updates τα οποία έχουν βάλει περισσότερο βάρος στην ποιότητα του περιεχομένου, παρά στη συμπερίληψη των λέξεων-κλειδιών και άλλων SEO πρακτικές που οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να πατάξουν.

ContentMarketing

Γιατί είναι σημαντικό για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων;

Ως μέρος της συνολικής web marketing στρατηγικής, το μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί βασικό σημείο για να εξασφαλιστεί ότι ένα site θα πάρει την καλύτερη κατάταξη και τη δέσμευση που μπορεί. Είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμο στο να παρέχει ένα call to action ως μέρος του μάρκετινγκ.

Θα πρέπει να διανέμεται με αρκετούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των:

  • Κοινωνικά μέσα ενημέρωσης
  • email
  • Newsletters
  • Στο site

 

Για να είναι μια ιστοσελίδα επιτυχής αυτές τις μέρες, είναι απαραίτητο να σκεφτούμε πέρα από στατικά κείμενα και το σχεδιασμό. Οι σύγχρονες ιστοσελίδες πρέπει να περιλαμβάνουν ένα τακτικό blog και κοινωνική κατανομή ως βασική αφετηρία τουλάχιστον.

Η σημασία του branding

Η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου αποτελεί μέρος της προσπάθειας να δημιουργήσουμε μια συνολική προσωπικότητα brand για την εν λόγω επιχείρηση. Έτσι, ο σχεδιαστής μπορεί να δημιουργήσει ένα λογότυπο και τα χρώματα που αντανακλά την προσωπικότητα του brand και καθιστά ευκολότερο για τους καταναλωτές να σχετιστούν σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο.

Το Branding θα πρέπει επίσης να είναι ομοιόμορφο σε όλους τους τομείς, έτσι θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε καταστήματα, στο Facebook και το Twitter και ούτω καθεξής. Το περιεχόμενο που η εταιρεία παράγει πρέπει να ταιριάζει με αυτή προσωπικότητα. Αυτό το καθιστά πιο εύκολο για να δημιουργήσει μια συνομιλία με τους πιθανούς πελάτες, καθώς και αλληλεπιδρούν σε μια αμφίδρομη επικοινωνία, ενθαρρύνοντάς τους ταυτόχρονα να αγοράσουν.

Για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων και τα στούντιο, αυτό είναι μέρος της συνολικής SEO που πρέπει να πραγματοποιηθεί σε μια ιστοσελίδα για να μπορεί να κατατάσσεται. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι σχεδιαστές θα πρέπει να δημιουργήσουν οι ίδιοι το περιεχόμενο, αλλά θα αποδώσει αν πάρετε έναν επαγγελματία για να το κάνει, αν δεν μπορείτε να γράψετε για ζαχαρωτά, για παράδειγμα.

Mix it up

Είναι σκόπιμο να βεβαιωθείτε ότι ποικιλία του περιεχομένου διανέμεται σε μια ποικιλία μέσων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό θα δώσει backlinks τα οποία είναι εξαιρετικής ποιότητας και τα οποία θα βελτιώσουν περαιτέρω το SEO.

Το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει:

Blogging – βιομηχανία με γνώμονα, όχι το προϊόν, αλλά με σκοπό ο blogger να γίνει ηγέτης σκέψης στην εν λόγω βιομηχανία και να διανέμονται μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, την ιστοσελίδα και τα blog

Φωτογραφίες και εικόνες – θα πρέπει να περιλαμβάνουν ετικέτες ALT και λέξεις-κλειδιά και να εμφανίζονται σε ιστοσελίδες όπως το Flickr και Pinterest.Τα Image-based infographics είναι δημοφιλείς και μπορούν να διανεμηθούν μέσα από μια ποικιλία μέσων όπως τα social media, e-mail και την ιστοσελίδα

Βίντεο: τα βίντεο στο διαδίκτυο αυξάνονται σε δημοτικότητα, καθώς είναι infographics βίντεο και είναι φοβερά τόσο για B2C όσο και για B2B marketing. Αυτά μπορούν να διανεμηθούν στο YouTube και το Vimeo

Τα Whitepapers και τα άρθρα είναι πολύ καλά call to action και μπορούν να είναι downloadable μέσω εγγραφής σε μια ιστοσελίδα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω κοινοπραξιών διανομής

Για το σχεδιαστή και την εταιρεία που κάνουν οι ίδιοι μια αρχή για μάρκετινγκ περιεχομένου, προσθέτει μια εντελώς νέα διάσταση ως προς το τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας.
Παροχή συμβουλών σχετικά με τις τελευταίες τεχνικές, δημιουργώντας downloadable περιεχόμενο που θα δημιουργήσει μια βάση δεδομένων οδηγό και με τη χρήση λέξεων-κλειδιών μέσα από μια ποικιλία καναλιών, μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα ευτυχισμένο πελάτη και έναν όχι και τόσο ευτυχισμένο, καθώς επίσης και βοηθώντας να αποκτήσουν ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.