Brand Identity – Μύθοι – Παρανοήσεις & Τάσεις Στην Ταυτότητα & Το Σχεδιασμό Λογοτύπου

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
9/01/2013 από
Zeoz

Οι επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να ξεχωρίζουν από το πλήθος, καθώς υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους έτσι ώστε μια επιχείρηση να έχει την πρώτη θέση στο μυαλό των καταναλωτών, είναι να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή ταυτότητα για την μάρκα / επιχείρηση.

Φυσικά, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να επικεντρωθεί στη δημιουργία ταυτότητας, αλλά είναι άξιο προσοχής το ότι πρέπει να προσπαθήσουν να αποφύγουν ορισμένους μύθους που επικρατούν στην αγορά αυτές τις μέρες.

Για δεκαετίες, οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει ότι μπορούν να δημιουργήσουν ταυτότητες μόνες τους ή να ζητήσουν βοήθεια από τους επαγγελματίες που είναι διαθέσιμοι στον τομέα. Είτε μια επιχείρηση είναι μικρή είτε μεγάλη, θα πρέπει να εργαστεί για τη δημιουργία της την ταυτότητας της, που θα βοηθήσει την επιχείρηση στην προσέλκυση πελατών προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

• Τι είναι Εταιρική Ταυτότητα; (Brand Identity)

brand_identity

Πριν από την κατανόηση των παρανοήσεων και των μύθων που υφίστανται στην αγορά για την ταυτότητα, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τον όρο “εταιρική ταυτότητα”.

Η εταιρική ταυτότητα μιας μάρκας είναι βασικά το αποτέλεσμα του συνδυασμού διαφόρων οπτικοακουστικών στοιχείων, τα οποία και περιλαμβάνονται στα υλικά μάρκετινγκ.
Συνήθως, τα βασικά στοιχεία της ταυτότητας, περιλαμβάνουν: το λογότυπο της επιχείρησης, επαγγελματική κάρτα, φάκελο, ιστοσελίδα,  φυλλάδιο, επιστολόχαρτα και άλλα επαγγελματικά σχεδιασμένα αντικείμενα.

Τα κορυφαία εμπορικά σήματα που έχουν αφήσει το σημάδι τους στην αγορά είναι η Coca-Cola, KFC, McDonald ‘s, Marks & Spencer και πολλά άλλα.

Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει επιτυχημένες εταιρικές ταυτότητες  στην αγορά.

• Μύθοι Σχετικά Με Την Εταιρική Ταυτότητα

Brand-related-words

Οι μικρές ή νεοσυσταθείσες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι δεν μπορούν να δημιουργήσουν εταιρική ταυτότητα, επειδή είναι μικρότερες σε μέγεθος.

Ωστόσο, αυτό είναι μια παρανόηση και υπάρχουν πολλά που πρέπει να αντιμετωπιστούν, έτσι ώστε οι εταιρείες αυτές να μπορέσουν να δημιουργήσουν με επιτυχία την ταυτότητά τους στην αγορά.

Οι πιο δημοφιλείς μύθοι σχετικά με την εταιρική ταυτότητα είναι οι εξής:

1.) Μόνο οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν μάρκες 

Σήμερα, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργήσει την ταυτότητα της. Είτε πρόκειται για μικρή είτε για μεγάλη επιχείρηση.
Παρά το γεγονός ότι οι μικρές, θα χρειαστούν χρόνο και μεγάλη προσπάθεια για να δημιουργήσουν την ταυτότητα της μάρκας, μόνο όταν δημιουργήσει το branding της, θα είναι σε θέση να πάρει μερίδιο από την αγορά.

2.) Το Brand δεν έχει σημασία για τις μικρές επιχειρήσεις 

Το Brand είναι το κρίσιμο μέρος για κάθε επιχείρηση και η κάθε μια θα πρέπει να εργαστεί για την ανάπτυξη της πιο “αισθητικής” μάρκας στην αγορά. Η ταυτότητα της μάρκας είναι σημαντικό για κάθε είδους επιχείρηση, είτε μικρή είτε μεγάλη. Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ελκυστικά τα λογότυπα και εντυπωσιακές δραστηριότητες μάρκετινγκ που θα την βοηθήσει να πάρει μερίδιο από την αγορά.

3.) Η ταυτότητα θα κάνει την επιχείρηση απρόσωπη

Το brand βοηθά στη λειτουργία της επιχείρησης με ένα εξατομικευμένο τρόπο. Αυτό θα κάνει την επιχείρηση πιο προοδευτική και θα σας βοηθήσει στην εικόνα που παρουσιάζετε στην αγορά, ώστε να φανεί καθαρότερα, πιο οργανωμένα και πιο επαγγελματικά.

4.) Απαιτείτε μεγάλη προσπάθεια για τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας.

Για να δημιουργήσετε την ταυτότητα, πρέπει να γίνει αρκετή δουλειά. Σε αρχική φάση πρέπει να κάνετε κάποια εργασία πρέπει, όπως τον εντοπισμό των παραγόντων που μας διαφοροποιούν από τις ανταγωνιστικές, κάτι το οποίο θα δημιουργήσει τη βάση την τοποθέτηση της μάρκας.

5.) Ο επαγγελματίας είναι ακριβός

Τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν πολλοί online προγραμματιστές εταιρικής ταυτότητας,  οι οποίοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε προσιτές τιμές. Στην πραγματικότητα, είναι κάτι που και οι εταιρείες μπορούν να κάνουν από μόνοι τους, δεδομένου ότι περιλαμβάνει κάποια σκέψη και λήψη αποφάσεων.

brand

Ως εκ τούτου, η εταιρική ταυτότητα είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία. Τα λογότυπα, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, φυλλάδια, αφίσες, τα πάντα θα πρέπει να αναπτυχθούν με συνετό τρόπο, έτσι ώστε η ταυτότητα της μάρκας να έχει δημιουργηθεί με τον πιο επαγγελματικό και σοφιστικέ τρόπο.

• Τάσεις του 2012 στο branding, την ταυτότητα και το σχεδιασμό λογότυπου

 

Icons και apps

How to brand a logo 1

apps

Ο σχεδιασμός App έχει γίνει πολύ δημοφιλής και δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι εξαιρετικά δημιουργημένες, λείες εικόνες κυριαρχούν στο App Store και στις ψηφιακές συσκευές σας.

Οι κινητές συσκευές και η οπτική γλώσσα των εφαρμογών μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο πώς θα σχεδιάζουμε την ταυτότητα κατά την επόμενη δεκαετία.
Μπαίνουμε σε μια περίοδο όπου οι “γραμμές” διαφοροποίησης μεταξύ λογότυπων, εικόνων, συμβόλων, favicons, και κουμπιών για app είναι εντελώς ασαφής.

Airline/international

 Bricos

Στυλ και χρώματα παρόμοια ‘εμπορευματικών αερομεταφορών »το οποίο βοηθά στην ενίσχυση τις αξίας της μάρκας

Διαχρονικό και σαφές. Σου δίνει μια “διεθνή” αίσθηση, μια πραγματικά μοντέρνα, με απλά σχέδια και έντονα χρώματα εμφάνιση.

Transparent overlaps

 EDP

translinks

Οι Διαφανείς επικαλύψεις (ή links) έχουν γίνει δημοφιλής. Είναι μια νέα τεχνική που έχει γίνει πολύ διαδεδομένη κατά το τελευταίο έτος. Είναι δύσκολο να μην κερδίσει μια αισιόδοξη προοπτική το brand μας, εάν κοιτάξει κανείς σε αυτές τις φωτεινές λύσεις.

Τίμια και απλά

 Honestly Healthy

Η “Σπιτική” και φυσική εμφάνιση για προϊόντα, κρατά τα πράγματα απλά και τίμια. Δείτε για παράδειγμα αυτή την ταυτότητα για το Honestly Healthy μια προσέγγιση που συνοψίζει την τάση αυτή.

Focus

 SFDW

6-selective-focus

Η Επιλεκτική εστίαση μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένη εστίαση σε ένα λογότυπο.

Ποιος λέει ότι τα λογότυπα πρέπει να είναι καθαρά και ευκρινείς; Οι λεπτές ομιχλώδη ιδιότητες αυτών των λογοτύπων μπορεί να δημιουργήσει μια μαγευτική επίδραση καθώς οι απαλές ακμές του σήματος φαίνεται να εξαφανίζονται από την επιφάνεια.

Η τεχνική αυτή δίνει μια μαλακή, ονειρική ποιότητα που εμπλέκει τον θεατή απαιτώντας μια δεύτερη ματιά από αυτόν.

The reveal – Αποκάλυψη

 DC Comics

10-peel

Η αποκάλυψη είναι ένας θρασύς και έξυπνος τρόπος για να κάνετε brand ένα λογότυπο.

Δείτε παράδειγμα όταν έκανε Rebranding μια τεράστια εταιρία σαν την DC.  Η ομορφιά αυτής της μεθόδου είναι το γεγονός ότι αυτό αποκαλύπτει το C από το D – ένα έξυπνο και απλό σημάδι που θα καταλάβετε αμέσως.

Γεωμετρικά

 More4

Ουσιαστικά είναι σαν πρότυπα μωσαϊκό. Ένα καλό παράδειγμα για το πώς γίνετε brand ένα λογότυπο με αυτό το ύφος είναι το rebranding της More4. Ένα ιδιαίτερα ωραίο χαρακτηριστικό είναι επίσης η διαδικασία δημιουργίας του More4 όπου τα τρίγωνα αναστρέφονται για να το αποκαλύψουν με διαφορετικά χρώματα .

Ατελής

 Basis

Χρησιμοποιήστε τις ελλιπής γραμματοσειρές για να δημιουργήσετε μια ψευδαίσθηση και να δώσετε μια εκλεπτυσμένη εμφάνισησε ένα λογότυπο.

Splatters και watercolor

 Oivi

watercolor

Το Watercolor είναι αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες τάσεις για το πώς να κάνετε brand ένα λογότυπο το 2012

Moiré

 The Guild

Ένας άλλος τύπος “οφθαλμαπάτη” εδώ. Το Moiré αποδεικνύεται δημοφιλής τρόπος για το branding λογοτύπου.

Τα Κυματοειδή σχέδια – το είδος των οπτικών ψευδαισθήσεων που δημιουργήθηκαν από σύγκλιση και σύγκρουση πλέγματος και μοιάζει με σχέδια – γίνονται όλο και πιο δημοφιλής στο branding και την ταυτότητα.

Βασικά σχήματα

How to brand a logo

Βασικά σχήματα μπορούν να δημιουργήσουν απίστευτο αντίκτυπο στο σχεδιασμό λογότυπου. Απλή σιλουέτα-όπως οι ταυτότητες πόρων, μπορεί να είναι εξαιρετικά κομψές.

Abstract και sharp type

 Morey Talmor

Σύγχρονα, αιχμηρά, χειροποίητα τυπογραφικά λογότυπα.

Αναζήτηση λέξης

 TEMAConsult

Η Αναζήτηση λέξης, είναι διασκεδαστικό και σας κάνει να σκέφτεστε.

Script/retro

 Willie's Cacao

Τα Κλασικά λογότυπα. Είναι πάλι στην μόδα.

Αυτού του είδους η τάση δεν πρόκειται να πεθάνει πραγματικά ποτέ.
Οι Retro / script γραμματοσειρές δίνουν πάντα έναν αέρα, λόγω της διασκέδασης σε συνδυασμό με την κλασική αισθητική.

Ώριμα (που πήγε η διασκέδαση;)

 eBay

Με το νέο λογότυπο του eBay, πολλοί λένε ότι οι σχεδιαστές παίρνουν τη διασκέδαση από τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας. Το νέο λογότυπο του eBay είναι, κατά γενική ομολογία, μάλλον ένας ήπιος τρόπος για το πώς να κάνετε brand ένα λογότυπο, σε σύγκριση με το παλιό, πολύ αναγνωρίσιμο. Ίσως είναι η απλότητα, ή ίσως αναγνωσιμότητα, αλλά αυτό είναι κάτι που έχουμε δει, επίσης, με τo νέο λογότυπο της Microsoft.

Icon Clusters

icon-clusters

Potato Chip

potato-chip

Anaglyphs

anaglyphs

Woven

woven

Twined

twined

Sprout

sprout

Sphere Carving

carved-sphere

Tessellation

tessellation

Arc Twists

arc-twists

Cousin Series

cousins








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.