Τι Να Κάνετε Όταν Ένας Νέος Πελάτης Σας Τηλεφωνήσει

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
8/02/2013 από
Zeoz

Συνήθως  προτιμώ τις συνομιλίες μέσω email παρά αυτοπροσώπως, και όπως μου έδωσε να καταλάβω μια συνάδελφος σχεδιάστρια δεν είμαι ο μόνος. Έχω μια σχέση αγάπης / μίσους με το τηλέφωνό μου, ειδικά όταν πρόκειται για νέους πελάτες, αλλά μετά από εξάσκηση, τις κριτικές και τα «ζωντανά» λάθη, έχω κάνει σημαντική πρόοδο στις τηλεφωνικές δεξιότητές μου με νέους πελάτες και έχω συγκεντρώσει τις ακόλουθες συμβουλές για να σας βοηθήσω να γίνετε κυρίαρχοι στο τηλεφώνημα με ένα νέο πελάτη.

Να είστε προετοιμασμένοι – Κάντε ένα σκονάκι

Cheating

Κάντε μια περίληψη των πληροφοριών που θέλετε να καλύψετε με ένα νέο πελάτη και ακολουθήστε την κατά τη διάρκεια της κλήσης σας. Αυτό σας βοηθά να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και μειώνει τον οποιοδήποτε φόβο του ελεύθερου επαγγελματία που μπορεί να προκύψει.

Το σκονάκι μου περιλαμβάνει:

• Την επιχειρηματική μου παρουσίαση των 15 δευτερολέπτων

• Ερωτήσεις που κάνω συνήθως σε νέους πελάτες

• Το αντικείμενο του έργου

• Το Χρονοδιάγραμμα

• Τον Προϋπολογισμό

• Πληροφορίες Επικοινωνίας

• Προηγούμενη εμπειρία με ανεξάρτητους σχεδιαστές

• Τοποθεσίες και τύπους πρόσφατων πελατών

• Τη ροή εργασιών και τη διαδικασία μου

• Τη γενική κοστολόγηση και τη διαθεσιμότητά μου

Αν πραγματικά σας δεθεί η γλώσσα, φροντίστε να σημειώσετε ακόμη και τα πιο προφανή πράγματα, όπως την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, τη διεύθυνση URL του χαρτοφυλακίου σας και τον αριθμό τηλεφώνου, καθώς και υπενθυμίσεις που σας βοηθούν να χαλαρώσετε. Απλώς βεβαιωθείτε, ότι δεν διαβάζετε σενάριο … θα πρέπει να ακούγεστε φυσικός όταν μιλάτε!

Ξεκινήστε με το δεξί

phone answering service

Απαντήστε στο τηλέφωνο με μια επαγγελματική, θετική φωνή για να κάνετε μια εντυπωσιακή πρώτη εντύπωση. «Καλημέρα! Είμαι ο John Dohn » ή «εταιρεία XYZ, είμαι ο John. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»

Εάν δεν έχετε μια συγκεκριμένη ατάκα μόνο για τη δουλειά, μπορεί να θέλετε να παραμείνετε απλά στο όνομά σας, για να μην μπερδέψετε τις προσωπικές επαφές σας. Σημειώστε, ότι αν δεν χρησιμοποιώ το όνομα της επιχείρησής μου, χρησιμοποιώ το πλήρες ονοματεπώνυμό μου, έτσι ώστε ο πελάτης να ξέρει ότι έχει φτάσει στο σωστό πρόσωπο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν έχετε ένα συνηθισμένο όνομα.

Σημειώστε το Όνομα του Πελάτη και της Εταιρείας

Ας υποθέσουμε ότι το τηλεφώνημα είναι για σας, ο νέος πελάτης πιθανώς θα απαντήσει κάπως έτσι, «Γεια, το όνομά μου είναι Jane Doe από την εταιρεία XYZ.» Κατόπιν σημειώστε αυτές τις πληροφορίες.

Χρησιμοποιώντας το όνομα του πελάτη καθ ‘όλη τη συνομιλία, κάνει τον πελάτη πιθανώς να νιώθει άνετα μαζί σας και βελτιώνει τις πιθανότητές σας να κλείσετε το συμβόλαιο. «Ναι, Jane, παίρνω νέους πελάτες τώρα.» ή «Κα Doe, θα μπορούσα να σας κάνω μόνο μερικές ερωτήσεις σχετικά με το έργο σας, έτσι ώστε να είμαι σε θέση να καταλάβω τις ανάγκες και τις προσδοκίες σας;»

Επίσης, αν είστε σε έναν υπολογιστή, αναζητήστε στο Google το όνομα της εταιρείας και ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα τους, για να εξοικειωθείτε με το τρέχον στυλ τους. «Jane, βλέπω στην ιστοσελίδα σας ,ότι τα βασικά χρώματά σας είναι το μπλε και το κόκκινο. Θα θέλετε να αναπαραγάγετε αυτό το συνδυασμό χρωμάτων και σε αυτό το έργο;»Ακούγεται επαγγελματικό, έτσι δεν είναι;

Χαμογελάστε

smile

Με βάση την προσωπικότητά σας, να είστε πραγματικά πρόσχαροι, ευχάριστοι, θετικοί, και χαρούμενοι που τους ακούτε. Χαμογελάστε – θα αποτυπωθεί στη φωνή σας!

Ρωτήστε Τους Πρώτα Για Τα Χρήματα

Το δυσκολότερο μέρος κάθε συνομιλίας με νέο πελάτη είναι πάντα η κοστολόγηση, έτσι δεν είναι; Κάντε τους να δεσμευτούν πρώτα. Ρωτήστε τους για το έργο τους, και έπειτα ρωτήστε τους για τον προϋπολογισμό τους. «Εντάξει, Τζέιν. Να δω αν κατάλαβα καλά. Θα θέλατε ένα τρίπτυχο φυλλάδιο που να προβάλει τα νέα ερπετά του ζωολογικού κήπου. Τι είδους του προϋπολογισμό έχετε υπόψιν σας για αυτό το έργο;»

Τώρα βέβαια, 9 στις 10 φορές, δεν πρόκειται να σας δώσουν μια ευθεία απάντηση. Ωστόσο, συχνά η απάντησή τους θα περιέχει ενδείξεις για το πόσο ρεαλιστές (ή παραπλανημένοι) είναι, και μπορώ να το χρησιμοποιήσω αυτό για να καθορίσω πώς θα προσαρμόσω την προσφορά μου, αν ενδιαφέρομαι για το έργο.

Μην Τους Αφήσετε Να Σας Πιέσουν

Ποτέ, ποτέ, δεν παρέχω μια ακριβή εκτίμηση από το τηλέφωνο. Διατίθεμαι ευχαρίστως να συζητήσω τις γενικές τιμές, αλλά πάντα ζητάω ένα e-mail για να στείλω την προσφορά για το σχέδιό μου μετά την τηλεφωνική συνομιλία (και πάντα παρέχω μια σταθερή ημερομηνία στην οποία θα παραδοθεί.)

Γιατί; Ένας ταλαντούχος διαπραγματευτής θα προσπαθήσει να σας μειώσει, ή να σας κάνει να νιώσετε αμηχανία για τις «υψηλές» τιμές σας. Τα τηλεφωνήματα δεν καταγράφονται, έτσι δεν έχετε καμία απόδειξη για το τι ακριβώς τους είπατε, για μελλοντική αναφορά. Τέλος και προσωπικά, χρειάζομαι χρόνο για να εξετάσω τις σημειώσεις μου για το έργο, να ελέγξω τη διαθεσιμότητά μου, και να καθορίσω ποια τιμή θα έκανε το έργο άξιο να το αναλάβω.

explosion

Να θυμάστε ότι κι ο πελάτης σας επίσης, είναι ένας απλός άνθρωπος. Σας καλεί γιατί νομίζει πως θα μπορούσατε να του παρέχετε μια λύση στο πρόβλημά του. Να είστε ο εαυτός σας και να είστε υπερήφανοι για την επιχείρησή σας!

Αν έχετε προβλήματα, εξασκηθείτε!

Μιλήστε στο σκύλο σας, το σύζυγό σας, τον καλύτερό σας φίλο, τον καθρέφτη του μπάνιου σας, ή το τιμόνι του αυτοκινήτου σας.

Χρησιμοποιήστε το σκονάκι σας, διατυπώστε ξανά τους γλωσσοδέτες σας και, εάν είναι δυνατόν, πάρτε γνώμες. Αφήστε κάποιον να σας ακούσει ως το τέλος της τηλεφωνικής συνομιλίας σας (ξέρω, είναι πραγματικά άβολο και δυσάρεστο!).

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι είναι ένα μόνο τηλεφώνημα. Δεν πρόκειται να φτιάξει ούτε να χαλάσει την καριέρα σας.

Εσείς πως κερδίζετε αυτό το τηλεφώνημα με ένα νέο πελάτη;








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.