Πελάτες / Συνεργάτες – Αναγνωρίστε Τους Καλούς, Αποφεύγετε Τους Κακούς

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
14/12/2012 από
Zeoz

Παλαιότερα που  έψαχνα αγγελίες για να βρω freelance projects να αναλάβω, ήρθα για άλλη μια φορά αντιμέτωπος με την πραγματικότητα που επικρατεί στην Ελληνική αγορά. Κρίση, ελάχιστες σοβαρές προτάσεις, εξευτελιστικοί μισθοί κτλ.

news

Έτσι μετά από μερικά τηλεφωνήματα ξεκίνησα να δω υποψήφιους εργοδότες για μια μελλοντική συνεργασία.

Οι περισσότερες περιπτώσεις που αντιμετώπισα μπορώ να πω πως ήταν κωμικοτραγικές, με αποκορύφωμα την συνάντηση μου με ένα κύριο (γιατί επαγγελματία δεν μπορώ να τον αποκαλέσω) ο οποίος ήθελε να δημιουργώ ιστοσελίδες για λογαριασμό των πελατών του.

Αφού  είχα πάει στα γραφεία του 2 φορές για 10 ώρες περίπου, ώστε να  <<επιβεβαιώσει>> ότι έχω τις απαιτούμενες για αυτόν γνώσεις, αποφάσισε τελικά πως τον ενδιαφέρει η δουλεία μου και φτάσαμε στο σημείο να συζητήσουμε το οικονομικό .

Μπορώ να πω, πως μου σηκώθηκε η πίεση από το ποσό που ήταν διατεθειμένος να “σπαταλήσει” για να του παραδώσω μια πλήρως λειτουργική  ιστοσελίδα WordPress για τους πελάτες του. Πιο ήταν αυτό;  20 – 50 € για την κάθε σελίδα, μιας και αυτές οι τιμές παίζουν στην αγορά όπως ο ίδιος μου επισήμανε.

Αφού μάζεψα το σαγόνι, που είχε χυθεί στο πάτωμα και αναγκάστηκα να ακούσω όλες τις μπούρδες που είχε σαν επιχείρημα για να με πείσει ότι το ποσό είναι καλό, τελικά έφυγα με την απορία, για πιο λόγο έχασα δέκα ώρες από την ζωή μου για μια τέτοιου είδους συνεργασία…

Πώς Να Αναγνωρίζετε Τους Καλούς Πελάτες – Συνεργάτες  Και Να Αποφεύγετε Τους Κακούς

customers

Η αναζήτηση για καλούς πελάτες ξεκινά από νωρίς.
Αρχίζει όταν αποφασίσετε ποιους θεωρείτε εσείς ιδανικούς πελάτες . Διαφορετικές εταιρείες έχουν διαφορετικές ιδέες και αντιλήψεις, καθώς και μια ποικιλία από παραμέτρους που είναι σημαντικές για τη λήψη αυτής της απόφασης.

Εδώ είναι οι παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη:

–  Τι μέγεθος είναι οι εταιρείες που σας αρέσει να συνεργάζεστε;

Προτιμάτε να συνεργάζεστε με τις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις ή με μεγάλες εταιρείες;

– Ποιο είναι το ελάχιστο budget ανά project σας;

Εάν ο πελάτης σας έχει κάποια στρατηγική μήπως θα αναλαμβάνατε ένα έργο με μικρό budget?

– Τρόπος πληρωμής

Θα συμφωνούσατε στη λήψη ολόκληρου του ποσού της πληρωμής στο τέλος του έργου; Αν όχι, ποια είναι η ελάχιστη προκαταβολή που χρειάζεστε; Αυτό είναι συχνά ένα κρίσιμο σημείο για τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες, και σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να ακολουθείτε έναν αυστηρό κανόνα χωρίς εξαιρέσεις.

– Τεχνικές γνώσεις

Είστε διατεθειμένος να συνεργαστείτε με έναν πελάτη, ο οποίος έχει ελάχιστες τεχνικές γνώσεις; Πώς μπορεί αυτό να επηρεάσει το αποτέλεσμα του έργου;

– Δυναμική του έργου

Ψάχνετε για ένα πελάτη που θα σας περιγράψει τις απαιτήσεις του έργου και στη συνέχεια,θα περιμένει την παράδοσή του , ή θα προτιμούσατε μια μεγαλύτερη εμπλοκή του πελάτη;
Στα έργα στα οποία είχατε επικοινωνία με τον πελάτη σας καθημερινά, τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα ή χειρότερα από ό, τι σε εκείνα των έργων με λιγότερη αλληλεπίδραση;

– Διάρκεια της σχέσης

Σας ενδιαφέρει μία περιοδική ή μία μακροχρόνια σχέση εργασίας; Αν σκέφτεστε μακροπρόθεσμα, θα πρέπει να εκτιμήσετε αν ο συγκεκριμένος πελάτης θα έχει αρκετά σχέδια για να διατηρηθεί κάτι τέτοιο.

– Επιλογή της προσωπικότητας

Με τι είδους ανθρώπους θέλετε να συνεργαστείτε ; Ρωτήστε τις άλλες εταιρείες που έχουν συνεργαστεί με τους υποψήφιους πελάτες σας, για να μάθετε αν υπήρχαν οποιεσδήποτε συγκρούσεις κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

 

Ποτέ δεν είναι αργά να πείτε αντίο

bye

Υποθέτοντας ότι είστε παθιασμένοι με το επάγγελμά σας ,σας κάνουμε ένα πράγμα σαφές: θα πρέπει να απολαμβάνετε την δουλειά που κάνετε. Αν δεν απολαμβάνετε την εργασία σας, αυτό σημαίνει ότι έχετε αναλάβει ένα απογοητευτικό έργο ή, ακόμη χειρότερα, έναν εκνευριστικό πελάτη.

Αυτό μπορεί να συμβεί. Στην πραγματικότητα, συμβαίνει συχνά. Και ακόμη και αν ακολουθείτε τις αρχές που αναφέρονται ανωτέρω, μπορεί να θα εξακολουθήσει να συμβαίνει. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συνεχίσετε να υποφέρετε. Δεν έχει σημασία πόσες ώρες έχετε επενδύσει, αν ένα πρόγραμμα δεν λειτουργεί, θα συνεχίσει να μην λειτουργεί. Απαλλαγείτε λοιπόν από αυτό το συντομότερο δυνατόν. Αυτό θα ήταν το καλύτερο για εσάς και τον για τον πελάτη.

Γιατί να απαλλαγείτε από έναν πελάτη; Δείτε μερικούς από τους λόγους:

Ο πελάτης είναι ενοχλητικός.

Θα πρέπει να σας αντιμετωπίζουν με σεβασμό και αξιοπρέπεια, και δεν θα πρέπει να ανέχεστε κανενός είδους προσβλητικές εκφράσεις ή συμπεριφορές.

Δεν πληρώνεστε στην ώρα σας.

Δεν είστε τράπεζα. Να είναι πρόθυμοι να κάνετε πράγματα για τους πελάτες σας, αλλά πρέπει να σας πληρώσουν στην ώρα τους. Ένας πελάτης που δεν το καταλαβαίνει αυτό θα κάνει κακό στο ταμείο σας και, τελικά,στην επιχείρησή σας

Δέχεστε τηλεφωνήματα τα βράδια ή τα Σαββατοκύριακα.

Οι άνθρωποι πρέπει να σέβονται το χρόνο σας και να μην ενεργούν σαν να είναι δικός τους. Πουλάτε τις επαγγελματικές υπηρεσίες σας, και όχι τον εαυτό σας .

Ο σκοπός του προγράμματος αυξάνεται συνεχώς, αλλά ο πελάτης αρνείται να αυξήσει τον προϋπολογισμό.

Αυτό συμβαίνει συχνά. Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα λογότυπο, και στη συνέχεια ο πελάτης σας ζητάει να του φτιάξετε και μια ιστοσελίδα. Η ευθύνη για τον καθορισμό των προσδοκιών είναι δική σας, αλλά αν το κάνετε αυτό, και ο πελάτης εξακολουθεί να πιέζει για περισσότερα χωρίς να είναι πρόθυμος να αυξήσει τον προϋπολογισμό, τότε θα καταλήξετε με μια μη κερδοφόρα επιχείρηση.

Ο πελάτης δεν σας σέβεσαι επαγγελματικά και αγνοεί τις συστάσεις σας.

Αν σταματήσετε να ενδιαφέρεστε και απλά αρχίσετε να παίρνετε εντολές από τον πελάτη εκτός ότι παίρνει όλη τη διασκέδαση από ένα έργο, σκοτώνει την παραγωγικότητά σας, διαβρώνει το χαρτοφυλάκιό σας και τελικά τις ικανότητές σας .

Αποφεύγετε Τους Κακούς Συνεργάτες / Πελάτες

bad-customers

Προφανώς, ένα σημαντικό ερώτημα είναι αν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την απαλλαγή από έναν πελάτη. Αυτή είναι μια έγκυρη ανησυχία, και αυτό εξαρτάται από τις περιστάσεις. Αυτό αφορά την αξία που δίνετε στους πελάτες, και έτσι διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία.
Αν έχετε πολλά έργα που περιμένουν να αποπερατωθούν,τότε θα μπορούσατε να διώξετε έναν πελάτη χωρίς αυτό να βλάπτει τα έσοδά σας. Στην πραγματικότητα, μέσω της συνεργασίας με κάποιον που δεν ταιριάζει στις αξίες της επιχείρησής σας, πιθανώς να χάσετε μια ευκαιρία με σπουδαίους πελάτες που θα μπορούσαν να πάνε την εταιρεία σας στο επόμενο επίπεδο. Πάρτε όλους αυτούς τους παράγοντες υπόψη κατά τη λήψη αποφάσεων.
Αν αποφασίσετε να διώξετε έναν πελάτη, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το πως θα γίνει αυτό, χωρίς να βλάπτει τη σχέση σας μαζί του και χωρίς να διακινδυνεύεται τη φήμη σας.

Μερικοί τρόποι είναι καλύτεροι από τους άλλους. Το γεγονός ότι δεν καταφέρατε να συνεργαστείτε μαζί με αυτό το άτομο δεν το κάνει κακό. Αυτό απλά σημαίνει ότι οι αξίες ή οι προσωπικότητες σας δεν ταιριάζουν. Τις περισσότερες φορές εσείς θα είστε αυτός που πρέπει να κάνει αυτό το τηλεφώνημα.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Προετοιμαστείτε για την κλήση. Σκεφτείτε ξανά την απόφασή σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι η σωστή.
2. Στην κλήση αυτή, να εξηγήσετε τους λόγους που σας οδήγησαν σε αυτή την απόφασή σας, και να επισημάνετε ότι ήταν μια επιχειρηματική απόφαση και όχι μια προσωπική.
3. Βοηθήστε τον πελάτη σας να βρει κάποιον άλλο που θα είναι πρόθυμος να συνεργαστεί μαζί του. Άλλες επιχειρήσεις ή επαγγελματίες θα χαρούν να έχουν την ευκαιρία αυτή.
4. Χρεώστε αυτό που σας αξίζει.
5. Σημειώστε ό, τι μάθατε πολλά από την συνεργασία σας τα οποία θα σας βοηθήσουν στην πορεία.
6. Το πιο σημαντικό, προχωρήστε παραπέρα.

Αν πούμε ότι το 20% των πελατών σας αποφέρουν κέρδος,σας αρέσει να συνεργάζεστε μαζί τους και συμβάλλουν κατά 80% στην αύξηση της επιχείρησής σας. Τότε οι ιδέες που θα βρείτε παραπάνω θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε στο 20% με 30, 50 ή ακόμη και 90%. το κέρδος σας.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.