Πως Να Έχουμε Κέρδος Από Το Design Χωρίς Πελάτες

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
13/12/2012 από
Zeoz

Αν είμαστε νέοι στο χώρο του webdesigning, θα έρθει κάποια στιγμή όπου θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να κερδίσουμε χρήματα χωρίς να έχουμε πελάτες. Η αναζήτηση πελατών μπορεί να είναι δύσκολη.

Υπάρχουν διαφορετικές κατευθύνσεις που μπορούμε να ακολουθήσουμε και η επιλογή της σωστής κατεύθυνσης θα κάνει τη διαφορά.
Επιπλέον, εάν ακολουθήσουμε ένα δρόμο, δεν μας εγγυάται κανείς ότι είναι και ο σωστός . Πόσες φορές έχετε συνεργαστεί με κάποιον για λίγο διάστημα και στο τέλος επέλεξαν κάποιον άλλο για να κάνει τον  σχεδιασμό;

Αν μπορέσουμε να το χειριστούμε, η εργασία για τον πελάτη θα είναι σημαντική και θα επιβραβευτεί.  Εάν πάλι, δεν επιτύχουμε, δεν υπάρχει λόγος να τα παρατήσουμε.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί online και offline δίοδοι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, και να αποδειχθούν εξαιρετικά επικερδής.

Όνειρο όλων μας είναι ο πελάτης που θέλει να πληρώσει πολλά για το σχεδιασμό ενός γνωστού brand. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

ΙΔΕΕΣ

ideas

Δεν υπάρχει ανάγκη να πέσουμε στην παγίδα ότι ως freelance designer, πρέπει να έχουμε και πολλούς πελάτες.
Θα ήταν σημαντικό, αλλά αν μπορούμε να το κάνουμε με άλλο τρόπο, θα ήταν ίσως προτιμότερο να το κάνουμε έτσι ή να συνδυάσουμε και τους δύο τρόπους μαζί.

Το καλό για πολλές από αυτές τις παρακάτω ιδέες είναι ότι μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη εικόνα του τι μπορούμε να κερδίσουμε κάθε μήνα, αντί να προσπαθούμε να μαντέψουμε πόσους πελάτες θα έχουμε και πόσα χρήματα θα μας δώσουν.

1.Youtube

youtube

Όταν κάποιος θέλει να ξεκινήσει κάτι online για να κερδίζει χρήματα, ο πρώτος τόπος που θα πρέπει να ξεκινήσει, είναι το YouTube.

Οι άνθρωποι κερδίζουν χρήματα με το YouTube. Οι άνθρωποι μπαίνουν στο YouTube και ακούν ή βλέπουν πληροφορίες για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει. Πολλές φορές, πιστεύουμε ότι η κοινότητα του YouTube δημοσιεύει αστεία videos, αλλά υπάρχει κάτι πολύ περισσότερο από αυτό.

Εάν πχ, αρκετοί άνθρωποι βλέπουν καλής ποιότητας videos, ο δημιουργός τους μπορεί να ανεβάσει περισσότερα videos και να γίνει μέρος του Program Partner του YouTube.

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι εάν κάνουμε ένα video που ανήκει 100% σε μας, μπορεί να βγάλουμε κάποια χρήματα από αυτό.
Γνωρίζουμε ότι όταν δημιουργούμε μια τοποθεσία web, μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα, προσθέτοντας το Google Adwords, και όταν κάποιοι πατήσουν links ή banners , να έχουμε κέρδος. Είναι η ίδια ιδέα, μόνο που χρησιμοποιείται για videos, και αυτό ίσως είναι ο ευκολότερος τρόπος για να κερδίσουμε χρήματα.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να καταλάβουμε τι είδους video θέλουμε να δημιουργήσουμε. βλέπουμε ποιοι designers είναι αποδεκτοί και τι  είδος μαθήματος δείχνουν. Πχ στο Photoshop ή στο Illustrator.

Μπορούμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο – να δείξουμε ένα μυστικό ή μια τεχνική που χρησιμοποιούμε, μέσω μιας εφαρμογής καταγραφής οθόνης ή process videos. Ίσως θα μπορούσαμε να ενεργοποιήσουμε το web cam μας και να συζητήσουμε διαφορετικές τεχνικές σχεδιασμού και trends – το καλύτερο μέρος από αυτό δεν είναι μόνο οι απόψεις αλλά στην πραγματικότητα ο διάλογος με αυτούς που μας βλέπουν μέσω σχολίων και απαντήσεων στα videos. Ίσως κάνουμε μια δουλειά σχετικά με videos και θέλουμε να μοιραστούμε κάποια πράγματα. Ό, τι και να είναι αυτό που θα κάνουμε, θα πρέπει πάντα να υπάρχει η ποιότητα.

Στην αρχή όταν κοιτάμε το Google Adsense account, θα έχουμε λίγες απολαβές, όμως με τη σωστή προώθηση και τη δημιουργία ποιοτικών videos τότε οι απολαβές μας θα αυξάνονται χρόνο με το χρόνο.

2.Πώληση σχεδιασμένων προϊόντων

sale

Σαν σχεδιαστές αν έχουμε ελεύθερο χρόνο, θα πρέπει να ασχοληθούμε και με κάτι που δεν σχετίζεται με τον πελάτη. Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να εξασκήσουμε την τέχνη μας, να δοκιμάσουμε νέες τεχνικές και να είμαστε ταυτόχρονα ελεύθεροι και δημιουργικοί.

Όταν τελειώσουμε με αυτό το σχέδιο τότε βάζουμε την ιδέα μας σε ένα προϊόν και το πουλάμε .
Γνωρίζοντας τοποθεσίες, όπως το Zazzle.com και το Spreadshirt.com, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ανεβάσουμε το σχέδιό μας και να επιλέξουμε ένα προϊόν για να προσαρμόσουμε την ιδέα μας. Αν μπορούμε να σκεφτούμε ένα πραγματικό σχέδιο προώθησης μπορεί να είναι προσοδοφόρο. Υπάρχουν εκατοντάδες blogs που εξετάζουν αυτό το σύστημα online, και έτσι δεν σπαταλάμε το χρόνο μας.

Αλλά τι γίνεται με την offline πώληση; Ίσως εκπλαγούμε αν ξέραμε ότι π.χ. τα καταστήματα πώλησης τούβλων ή άλλων οικοδομικών υλικών ενδιαφέρονται για την απόκτηση νέων προϊόντων που αξίζει να πωληθούν. Ίσως υπάρχει ένα μικρό κατάστημα στην πόλη μας που έχει τοπικά ενδύματα και προϊόντα.
Τα T-shirts είναι δημοφιλή όχι μόνο επειδή δεν είναι ακριβά στην κατασκευή, αλλά επειδή οι άνθρωποι τα αγοράζουν. Αν είμαστε ικανοί designers μπορούμε τις ιδέες μας αυτές να τις υλοποιήσουμε φτιάχνοντας μια κούπα, ένα ημερολόγιο ή ένα μπλουζάκι.
Ας σκεφτούμε μια ιδέα, ας την εκτυπώσουμε και ας συζητήσουμε με έναν υπεύθυνο μαγαζιού για το τι χρειάζεται για να πάμε το προϊόν μας στο μαγαζί.

3. Γραφή

writing

Κάτι σπουδαίο σχετικά με το σχεδιασμό είναι ότι μπορούμε να έχουμε δύο ομάδες ακροατών: τον καταναλωτή ή/και τον συνάδελφο. Εάν θέλουμε να εντυπωσιάσουμε τον καταναλωτή, θα πρέπει να κάνουμε το ίδιο και για το συνάδελφό μας, διότι αν αυτοί πιστεύουν σε μας, θα πιστεύουν και όλοι οι άλλοι.
Το γράψιμο είναι ένας καλός τρόπος να απευθυνθούμε στην ομάδα, καθώς και για να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τα αγαπημένα μας θέματα.
Μπορούμε να γράψουμε επίσης σε blogs. Επειδή οι τιμές ποικίλλουν, καλό θα ήταν να μην προσπερνάμε τα sites επειδή δεν πληρώνουν, αλλά να γράψουμε και σε αυτά για να τραβήξουμε την προσοχή τους. Οι εκδότες που χρειάζονται συντάκτες κειμένου θα μπορούσαν να μας προσεγγίσουν και να μας δώσουν μια καλύτερη θέση εργασίας.

Να βεβαιωθούμε ότι έχουμε κατανοήσει όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις για να γράψουμε σε ένα blog ή σε ένα online περιοδικό. Αν αισθανόμαστε , ότι αυτό δε μας καλύπτει μπορούμε να ξεκινήσουμε το δικό μας blog.

Δεν μπορούμε να γράψουμε όμως, χωρίς πρώτα να έχουμε διαβάσει, οπότε αν έχουμε ένα αγαπημένο θέμα, ας διαβάσουμε άρθρα σχετικά με αυτό και μετά ας γράψουμε.
Μπορεί να είναι ένα παράξενο θέμα ενός δευτερεύοντος θέματος, αλλά μπορούμε να γίνουμε ειδικοί σε αυτό και να γράψουμε κάτι σχετικά. Αν δεν θέλουμε να γράψουμε για ένα online περιοδικό, ας θεωρήσουμε ότι γράφουμε ένα δικό μας e-book.

Και πάλι, εάν απευθυνόμαστε σε συναδέλφους μας κάνει πολύ καλό. Πολλοί άνθρωποι που ξεκίνησαν το blogging τώρα πληρώνονται καλά για να εμφανιστούν και να μιλήσουν σε συνέδρια, τελετές αποφοίτησης κ.τ.λ.  Το κλειδί δεν είναι μόνο να γράψουμε για να κερδίσουμε χρήματα, αλλά για να γίνουμε πολύ καλοί σε αυτό που κάνουμε, να κάνουμε τους ανθρώπους να μιλάνε και να σκέφτοντα,ι και τελικά, να κάνουμε τη διαφορά στο design community.

4. Γινόμαστε Δάσκαλοι

conf

Δεν έχει σημασία πόσο καιρό σχεδιάζουμε, υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανθρώπων εκεί έξω που δεν έχουν ιδέα πώς να κάνουν ό, τι ξέρουμε να κάνουμε και θέλουν να μάθουν τις ικανότητες μας. Πάρα πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτό είναι μια κακή ιδέα, γιατί αποκαλύπτουμε τα μυστικά μας, αλλά στην πραγματικότητα το ταλέντο δε διδάσκεται.

Εν πάση περιπτώσει, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι που μπορεί αυτό να γίνει.

Μπορούμε να το κάνουμε online, χρησιμοποιώντας το YouTube και άλλα video sites. Δεν είναι μόνο ένας τρόπος για να διδάξουμε, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι ένας τρόπος για να δικτυωθούμε και να βρούμε τους πελάτες που ψάχνουμε. Η διδασκαλία είναι ο καλύτερος τρόπος μάθησης.

Υπάρχουν επίσης τα camps. Ας επικοινωνήσουμε με αυτά και ας τους δείξουμε δείγμα της δουλειάς μας. Όποια και αν είναι η περίπτωση, ας προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε μια τιμή για να μοιραστούμε τις γνώσεις μας. Μπορεί να υπάρχουν και άλλα, μη κερδοσκοπικά camps που γίνονται όλο το χρόνο, τα οποία είναι ότι πρέπει για τις ικανότητες μας. Ας τους βρούμε και ας κάνουμε ανταγωνιστικό τον χώρο μας.

Υπάρχουν επίσης, πολλοί τρόποι που μπορούμε να το κάνουμε και χωρίς τη βοήθεια άλλων, δηλαδή με το να είμαστε δάσκαλοι ή να κάνουμε τα δικά μας μαθήματα. Πολλές ιστοσελίδες καθιστούν δυνατή την προσφορά μαθημάτων σε άλλα άτομα και τους επιτρέπεται να πληρώσουν on-line. Μπορούμε να αναρτήσουμε ένα μάθημα για Photoshop ή jQuery για αρχάριους και να πληρωθούμε για αυτό.

Και πάλι, με έξυπνο μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης είναι μια ιδέα που μπορεί πραγματικά να πετύχει.

5. Δουλεύουμε σαν ομάδα και δημιουργούμε κάτι

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Έχουμε όλες αυτές τις ιδέες για κάτι που νομίζουμε ότι θα “πιάσει”. Συχνά σκεφτόμαστε πόσο θα μπορούσε να πετύχει η μια ή η άλλη ιδέα αλλά δεν το τολμούμε είτε γιατί δεν έχουμε το απαραίτητο skillset ή δεν έχουμε το χρόνο που απαιτείται για να ολοκληρωθεί ένα τέτοιο έργο.

Η αλήθεια είναι ότι σε πολλές από τις ιδέες μας άλλοι άνθρωποι θα μπορούσαν να συμμετάσχουν, όμως, αν στερούμαστε τη βοήθεια άλλων ατόμων, τότε τι κάνουμε;

Μπορούμε να βρούμε έναν ή και πολλούς συνεταίρους. Φυσικά, θα πρέπει να τονίσουμε την ιδέα και να τα βρούμε στους οικονομικούς όρους, αλλά έτσι η δημιουργία ενός προϊόντος δεν είναι μόνο επικερδής, αλλά και ικανοποίηση που πετύχαμε τον στόχο μας.

Εκτός από το να δημιουργήσουμε κάτι, μπορούμε να μάθουμε ή να εξοικειωθούμε με ένα νέο σύνολο ικανοτήτων, οι οποίες θα είναι σπουδαίες όταν θα έχουμε πελάτες. Βρίσκοντας έναν συνέταιρο, μπορεί επίσης να μας φέρει πελάτες – δεν είναι μόνο η δουλειά, αλλά η δημιουργία σχέσεων με κάποιον.

Αν θέλουμε έναν συνέταιρο, θα πρέπει να ψάξουμε.
Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν να είναι μέρος σε κάτι μεγάλο, όπως ακριβώς θέλουμε και εμείς. Μερικές φορές χρειάζονται αρκετοί άνθρωποι για να επιτευχθεί κάτι. Η ομαδική εργασία είναι το παν.

Ας χρησιμοποιήσουμε Ότι Έχουμε

superman

Αν ψάχνουμε να έχουμε κέρδος χωρίς πελάτες, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κάθε μέρος του συνόλου ικανοτήτων που έχουμε. Ίσως σχεδιάζουμε και κάνουμε και κάτι άλλο όπως π.χ. να δημιουργούμε μουσική.
Ό, τι και να είναι, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε χρησιμοποιώντας ότι ικανότητες έχουμε, να μετατρέψουμε το προϊόν μας σε κάτι σπουδαίο και τελικά να το πωλήσουμε.
Αν θέλουμε να έχουμε κέρδος από τα ταλέντα μας και να αποκτήσουμε πελάτες, θα πρέπει να είμαστε δημιουργικοί στην εύρεση πελατών όσο και στην προσπάθεια μας να πουλήσουμε το προϊόν, μόνο που αυτή τη φορά το προϊόν είμαστε εμείς.

Προσπαθούμε να σκεφτούμε διάφορες τεχνικές προώθησης και marketing. Γινόμαστε διαθέσιμοι, κάνουμε τις συζητήσεις και δείχνουμε τη δουλειά μας.

Το σπουδαίο του να έχεις κέρδη χωρίς πελάτες είναι ότι μας βοηθά να τους προσελκύσουμε. Διότι αν μπορέσουμε να προωθήσουμε τη δουλειά μας σωστά, θα έρθουν οι πελάτες σε εμάς.  Και αν γνωρίζουμε κάτι σχετικά με το freelance design, είναι ότι το να προσελκύσεις πελάτες είναι πολύ καλύτερο από το να τρέχουμε εμείς πίσω από τον καθένα. Οι πελάτες που είναι εξοικειωμένοι με τις ικανότητές μας θέλουν αυτό που έχουμε, και τις περισσότερες φορές το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ορίσουμε τιμή.

Αν τα καταφέρουμε είναι μια αρχή σε αυτό που  θέλουμε να κάνουμε και μπορούμε να προσελκύσουμε πελάτες αντί να τους κυνηγάμε.
Το να τρέχουμε πίσω από τους πελάτες είναι εξαιρετικά αγχωτικό και θα καταλήξουμε να κάνουμε πράγματα απλά για να βγάλουμε λίγα χρήματα.

Πολλοί designers πιστεύουν ότι ο καλύτερος τρόπος για να έχουν επιτυχία είναι να έχουν πολλούς πελάτες, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα αληθές. Η αλήθεια είναι ότι δε μπορούμε όλοι να το κάνουμε αυτό, ούτε όλοι μπορούν να λειτουργήσουν με πελάτες.

Το κέρδος χωρίς πελάτες όμως επίσης, δεν είναι εξαιρετικά εύκολο. Θα πρέπει να καταλάβουμε τι θέλουμε και τι είμαστε πρόθυμοι να κάνουμε για να επιτύχουμε. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να εγκαταλείψουμε να κερδίζουμε χρήματα ως designers. Μπορούμε να κάνουμε και τα δυο. Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει να βρούμε τι μας ταιριάζει εμάς ως άτομα.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.