Πράγματα Που Πρέπει Να Μάθετε Από Τις Αποτυχίες

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
19/12/2012 από
Zeoz

Όλοι είχαμε κάποια στιγμή ένα έργο που δεν πήγε όσο καλά φανταζόμασταν ή στέφθηκε από πλήρη αποτυχία.
Παρόλα αυτά υπάρχουν φορές που μπορεί να βγει κάτι καλό μέσα από τα έργα αυτά.
Ακόμα και μεγάλες εταιρείες, όπως η Gap με την αλλαγή λογότυπου στις αρχές του 2011, έπρεπε να ασχοληθεί με την αποτυχία του σχεδιασμού της.

Ξεκινήστε τη διαδικασία ανάκτησης με το να σκεφτείτε ένα λεπτό για να καταλάβετε τι πήγε στραβά και στη συνέχεια να βγάλετε ένα πόρισμα και θα κερδίσετε κάτι από τη όλη διαδικασία. Μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον εαυτό σας, την ομάδα σας και το επόμενο έργο σας.
Αν και δεν θα πρέπει να σας πάρει πάρα πολύ καιρό , εδώ είναι κάποια πράγματα που μπορείτε να μάθετε από αποτυχημένα σχέδια.

1. Αποδεχτείτε Επιβραβεύσεις Και Κριτικές

Είναι συνήθως εύκολο να λάβετε μια καλή κριτική για τα έργα που εξελίχθηκαν όπως είχατε προγραμματίσει, αλλά είναι λίγο πιο σκληρό να δεχτείτε τις επικριτικές παρατηρήσεις που έρχονται με την αποτυχία ενός έργου.
Το πώς θα χειριστείτε αυτές οι συνομιλίες θα σας βοηθήσουν στο πλαίσιο της συνεργασίας για το επόμενο έργο με τον ίδιο πελάτη.

Χαμογελάστε και δεχθείτε την κριτική με την ίδια αντιμετώπιση που θα δεχόσασταν και μια επιβράβευση.

Εάν ένα σχέδιο αποτύχει, ζητήστε από τον πελάτη να σας αξιολογήσει. Η κατανόηση του τι δεν λειτούργησε και γιατί, μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε ως σχεδιαστής και να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας για το επόμενο έργο.

review

2. Καθορίστε τι πήγε στραβά

Κάντε μια μικρή λίστα από δύο πράγματα: εκείνα που πήγαν καλά και εκείνα που δεν πήγαν καλά κατά τη διάρκεια του έργου.
Μπορείτε να εντοπίσετε τα λάθη; Ήταν το χρονοδιάγραμμα πολύ μικρό; Ήταν οι παράμετροι ή οι επιθυμίες του πελάτη ασαφείς;
Μερικές φορές δεν υπάρχει σαφής απάντηση εδώ και απλά πρέπει να προχωρήσουμε.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός μπορεί να είναι θέμα προτιμήσεων και μερικές φορές ένας σχεδιαστής και ο πελάτης δεν έχουν την ίδια άποψη για ένα έργο.
Θα μπορούσατε να θεωρήσετε το σχέδιο ως ένα από τα καλύτερα σας , ενώ δεν συμπίπτει καθόλου με τις απαιτήσεις του πελάτη.

3.Η Επικοινωνία Είναι Το Κλειδί

iStock_Communication_350

Ξεκινήστε κάθε έργο από την οικοδόμηση μιας σχέσης με όλους τους εμπλεκόμενους. Σιγουρευτείτε για την διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας, έτσι ώστε όλες οι ιδέες που συζητούνται να είναι κατανοητές από όλους όσους εργάζονται για το σχέδιο. Εξοικειώστε τους πελάτες σας με το στυλ εργασίας σας δείχνοντας τους μερικά από προηγούμενα έργα σας πριν ξεκινήσετε.
Συζητήστε τις ανάγκες και των δύο πλευρών και συννενοηθείτε για το ύφος πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα.

Συχνά, όταν τα έργα δεν επιτυγχάνουν μπορείτε να εντοπίσετε μερικά από τα θέματα που προέκυψαν στην έλλειψη κατανόησης και επικοινωνίας. Εξετάστε το πώς οι πληροφορίες κοινοποιούνταν κατά τη διάρκεια κάθε φάσης του απορριφθέντος σχεδίου: Πραγματοποιήθηκαν όλες οι λεπτομέρειες με σαφήνεια;

Χρησιμοποιήστε όλα τα εργαλεία στη διάθεσή σας – e-mail, visuals και φροντίστε να μιλήσετε με τους πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο.
Δείξτε τους πώς το έργο διεκπεραιώνετε πριν φτάσετε στο τελικό προϊόν.

4. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο

Τα έργα επί πληρωμή δεν έχουν να κάνουν με τον εγωισμό σας. Για να εξασφαλιστεί η επιτυχία, θα πρέπει να οικοδομήσετε / σχεδιάσετε αυτό που θέλει κάποιος άλλος. Μπορεί να έχετε μεγαλύτερη εμπειρία για το τι είναι καλύτερο, αλλά δεν μπορείτε να είστε πάντα σωστός.
Μπορείτε να εξηγήσετε γιατί κάτι μπορεί να είναι πιο λειτουργικό, αλλά στο τέλος, ικανοποιήστε τις επιθυμίες του πελάτη.

5. Αναθεώρηση, Αναθεώρηση, Αναθεώρηση

feedback

Όπως η Ρώμη,έτσι και ο καλός σχεδιασμός δεν χτίζετε σε μια μέρα. Σπάνια το πρώτο σας σχέδιο μοιάζει με το τελικό. Συνεχίστε να εργάζεστε και να αξιολογείτε. Οι λόγοι πολλές φορές για τα προγράμματα που απέτυχαν είναι οι χρονικοί περιορισμοί, οι χαμένες προθεσμίες και η έλλειψη feedback και από τις δύο πλευρές.

Δώστε στους πελάτες πολλαπλές επιλογές για το σχεδιασμό του έργου. Η ύπαρξη μίας μόνο επιλογής δίνει στον πελάτη την αίσθηση: αυτό ή τίποτα
Είναι πιθανό να πετύχετε περισσότερο με πολλαπλά σχέδια.

6. Διαχειριστείτε το χρόνο σας

clock

Η διαχείριση του χρόνου είναι μια από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που θα αναπτύξετε. Σκεφτείτε το κάπως έτσι. Μόλις τελειώσατε ένα έργο που αγαπήσατε και αγάπησε και ο πελάτης, αλλά ξεπεράσατε τρεις φορές το χρονοδιάγραμμα σας.
Ως ελεύθερος επαγγελματίας, θα έχετε αποτύχει επειδή η αναλογία χρόνου-χρήματος δεν είναι η σωστή.
Με άλλα λόγια, δεν έχετε κερδίσει χρήματα για το έργο αυτό.

Κοιτάξτε λοιπόν πώς θα ξοδέψετε το χρόνο σας. Παρακολουθήστε τον με την καταγραφή του τι κάνετε και πόσο χρόνο χρειάζεται.
Μπορεί να ανακαλύψετε ότι υποτιμάτε το χρόνο που χρειάζεστε για να ολοκληρωθεί ένα έργο επειδή σας αποσπούν την προσοχή άλλα πράγματα, ενώ εργάζεστε – Facebook, Twitter και e-mail είναι οι συνήθεις ύποπτοι.
Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να επαναπροσδιορίσετε τις συνήθειες εργασίας σας.

7.Νικήστε Τις Προθεσμίες

Τελειώστε νωρίς. Δώστε στους πελάτες μια προ-επισκόπηση του έργου. Προγραμματίστε κάποιο χρόνο για επιπλέον αλλαγές.
Με το να είστε εμπρόθεσμος, μπορείτε να εξαλείψετε το στοιχείο της έκπληξης που έρχεται όταν κάτι προκύπτει την τελευταία στιγμή.
Επίσης δίνεται στον εαυτό σας μεγαλύτερη ευχέρεια για να επισκευάσει ορισμένα στοιχεία, όπως χρώματα, γραμματοσειρές κτλ.

8. Ερευνήστε Περισσότερο

Μέρος του έργου του σχεδιασμού σας δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός . Έχετε κατανοήσει πλήρως το έργο σας πριν από την κατάρτιση των πρώτων σχεδίων; Απομνημονεύσατε τι οραματίστηκε ο πελάτης;
Κάντε την έρευνα σας. Διαβάστε για τον πελάτη σας. Κοιτάξτε τα προηγούμενα έργα του και τον σχεδιασμό τους.
Ποια ήταν τα θέματα, συνδυασμούς χρωμάτων και επιλογές γραμματοσειράς;  Άρεσε στον πελάτη το αποτέλεσμα ή θέλει μια δραματική αλλαγή; Μάθετε γιατί.
Η κατανόηση των βλέψεων του πελάτη μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια κατεύθυνση ζητείται για το έργο σας.

9. Σπάστε Τα Όρια

limits

Οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν άνετα αυτό που ξέρουν. Το ίδιο ισχύει και για τους σχεδιαστές.
Είναι πιθανό το έργο σας να έχει ένα στοιχείο υπογραφή – ένα στυλ, ένα χρώμα ή ένα αποτέλεσμα.
Πιέστε τον εαυτό σας να δοκιμάσετε κάτι καινούργιο.
Αλλά επίσης να κάνετε το ίδιο και για τον πελάτη. Σας επέλεξαν να κάνετε τη δουλειά για έναν λόγο. Συνεργαστείτε με τον πελάτη για να τον βοηθήσετε να επιλέξει επίσης μια οπτική που είναι λίγο πιο προοδευτική από ό, τι στο παρελθόν.
Δημιουργήστε εικόνες που δεν είναι αντίγραφα έργων του παρελθόντος, διατηρώντας παράλληλα τα στοιχεία που προσδιορίζουν το branding και την ταυτότητα.
Το ρίσκο στον σχεδιασμό μπορεί να πληρωθεί ακριβά, αλλά γι αυτό ονομάζεται ρίσκο.
Κατανοήστε τα δυνητικά οφέλη και το κόστος από την αρχή. Μην ωθήσετε έναν πελάτη πάρα πολύ γιατί μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά ή και να οδηγήσει στην ρήξη της σχέσης σας.
Το να διευρύνουμε ο ένας τα όρια του άλλου θα πρέπει να είναι μια συνεργασία. Αλλά μην είστε πιεστικός με μια ιδέα που δεν είστε πρόθυμοι να αλλάξετε ή να αναπτύξετε περαιτέρω.

10. Δοκιμάστε πάλι

Μερικές φορές είμαστε απλός άτυχοι. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί, λίγοι ή και άγνωστοι. Αποδεχτείτε το και προχωρήστε.
Σώστε ό, τι μπορείτε για το επόμενο έργο. Μερικές φορές, μπορεί να δημιουργήσετε κάτι που θα πετάξετε μετά κατά τη διαδικασία αναθεώρησης, αλλά μπορεί να σας χρησιμεύσει αλλού.
Μήπως έχετε αναπτύξει μια μεγάλη παλέτα χρωμάτων ή πολλά φύλλα σχεδιασμού (style sheets) για μια ιστοσελίδα; Φυλάξτε τον φάκελο αυτό και τα στοιχεία για μια μελλοντική χρήση .
Δεν υπάρχει κανένα νόημα να ξεκινάτε ξανά από το μηδέν ξανά όταν θα έχετε έτοιμα μερικά από τα μέρη εκείνα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν στο επόμενο έργο σας.

tryagain

Μην αποθαρρυνθείτε πολύ όταν ένα έργο δεν λειτουργήσει. Η αποτυχία πάντα υπάρχει σαν ενδεχόμενο και δεν έχει σημασία πόσες επιτυχίες έχετε , κάποια στιγμή θα την συναντήσετε.
Προσπαθήστε να αποκομίσετε κάτι που θα κάνει το επόμενο έργο σας πιο επιτυχημένο.
Λαμβάνοντας κριτική και αξιοποιώντας λίγο χρόνο για την προσωπική αξιολόγηση του σχεδιασμού μπορεί να σας βοηθήσει με το επόμενο έργο.
Μην διαφωνείτε σε λάθη ή σε θέματα προσωπικής άποψης. Επικεντρωθείτε στα πράγματα που μπορείτε να αλλάξετε και να κάνετε καλύτερα την επόμενη φορά.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.