Ξεκινώντας Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο – Επιλογές Για Να Πουλάτε Online

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
28/01/2013 από
Zeoz

Αρκετά συχνά δεχόμαστε emails από επαγγελματίες οι οποίοι θέλουν να διευρύνουν την επιχείρησή τους, με την δημιουργία ενός online καταστήματος. Πολλοί εκ των οποίων, έρχονται για πρώτη φορά αντιμέτωποι με όρους όπως: open source, apis, προώθηση, καλάθι αγορών, hosting κτλ.

Ένα από τα πρόσφατα email που λάβαμε σχετικά με την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος είναι και το παρακάτω:

Θα ήθελα να μου πείτε μία καλή και αξιόπιστη εταιρεία χωρίς όμως να είναι ιδιαίτερα ακριβή, για την δημιουργία και κατασκευή e shop αλλά και για την προώθησή του. Ευχαριστώ

Αυτό που θα πρέπει να κατανοήσουμε αρχικά, είναι ότι το να ανοίξουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σαν να ανοίγουμε ένα υποκατάστημα με κάποια πλεονεκτήματα και όχι απλά μια σελίδα στο διαδίκτυο. Θα χρειαστεί χρόνος για: τον σχεδιασμό του καταστήματος, να επιλέξουμε τα προϊόντα που θα περιέχει και να αφιερώσουμε εμείς οι ίδιοι ή να μισθώσουμε κάποιον να το κάνει για εμάς, χρόνο για  την συντήρηση και λειτουργία του.

Τα πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα παραδοσιακό κατάστημα είναι ότι:

– Δεν έχει έξοδα όπως ενοίκιο, εξοπλισμός γραφείου κτλ.
– Το “κατάστημά” σου δουλεύει 24 ώρες την μέρα
– Δεν περιορίζετε τοπικά αλλά μπορεί να επεκταθεί σε παγκόσμια κλίμακα

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει πάγια μηνιαία έξοδα (πχ hosting και προώθηση) ή ότι από την στιγμή που στήσατε την σελίδα σας δεν χρειάζεται να αφιερώσετε περαιτέρω χρόνο.
Ένας από τους λόγους που στην αγορά θα βρείτε να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση στις τιμές είναι και αυτός. Ο χρόνος και οι υπηρεσίες που θα θα παραλάβετε από την κάθε εταιρία.
Μετά από έρευνα αγοράς στην Ελλάδα τα ποσά συνήθως ξεκινάνε από τα 450€ για ένα απλό eshop κυρίως από μικρές εταιρίες και freelancers και φτάνουν τα 35-50.000 στις μεγαλύτερες εταιρίες. Εσείς τι ποσό είστε διατεθειμένοι να δώσετε ;

Μια ερώτηση που πρέπει επίσης να θέσετε στον εαυτό σας είναι τι χαρακτηριστικά χρειάζεται το eshop σας;

Όταν λέτε χαρακτηριστικά τι εννοείτε?
Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι θα ξεκινήσει με 500 προϊόντα και
μπορεί να φτάσει μάξιμουμ, μέχρι και 5.000 προϊόντα. Υπάρχει ήδη ένα μαγαζί και θέλω να κάνω και ένα ηλεκτρονικό.
Είχα μια ατυχή συνεργασία με μία μικρή εταιρεία η οποία δεν ευώδωσε και θέλω μία σοβαρή,
αξιόπιστη και άμεση στην ανταπόκριση, εταιρεία για να το υλοποιήσω.
Απλά, έχω βρει τόσες πολλές μέσα στο internet που έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω τι είναι καλό και τι όχι.
Ποια πλατφόρμα είναι η κατάλληλη, σε τι server πρέπει να φιλοξενηθεί και πολλά άλλα χαρακτηριστικά
που δεν τα είχα φανταστεί.
Επίσης θέλω μια συνεργασία που να μπορώ να την εμπιστευτώ και όχι μετά από λίγους μήνες να εξαφανιστεί.
Είναι σπουδαίο για μένα και μετά την υλοποίηση, τι γίνεται.
Πώς θα το προωθήσω στο διαδίκτυο για να το μάθουν όλοι.
Φυσικά οι τιμές ποικίλουν, έχω βρει όλη την γκάμα τιμών που αναφέρατε.

Προσοχή εδώ. Το ότι κάποιος μας ζητάει 50k για να ξεκινήσει την επιχείρησή μας δεν σημαίνει ότι θα λάβετε πάντα και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Όπως συμβαίνει και σε πολλά άλλα προϊόντα πολλές φορές δεν πληρώνετε το κόστος της υπηρεσίας αλλά την “φήμη” ( που από την άλλη πλευρά σημαίνει και εμπειρία ) της εκάστοτε εταιρίας.

Ο κόσμος των διαδικτυακών πωλήσεων, είτε  προϊόντων είτε υπηρεσιών, μπορεί να είναι δύσκολος στην αρχή. Οι επιλογές φαίνονται  να συγχέονται  και οι  πληροφορίες είναι συγκρουόμενες .

Τι Πρέπει Να Ξέρετε

Είναι πραγματικά δελεαστικό  να επιλέξετε μια λύση που να βασίζεται σε κάτι που έχετε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν ή ίσως ρωτώντας  για να δείτε τι άλλοι προτείνουν.  Αλλά έτσι  μπορεί να  οδηγειθείτε σε αποτελμάτωση. Κάθε online  επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες, επομένως  μία λύση είναι απίθανο να ταιριάζει σε όλους. Πριν από την εγγραφή οποιουδήποτε κώδικα ή την χρησιμοποίηση ενός  off-the-shelf πακέτου, θα πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας ή τον πελάτη σας μερικές ερωτήσεις:

Τι πουλάτε;
Ποια καταναλωτική  λειτουργικότητα  θα πρέπει να προσφέρετε;
Πώς θα  μεταφέρετε την  πληρωμή;
Πώς θα παραδοθούν τα τεμάχια;
Τι εκθέσεις  και άλλες λειτουργίες  απαιτούνται;

Τι Πουλάτε;

Το Ηλεκτρονικό σας  κατάστημα μπορεί να αφορά  την πώληση φυσικών προϊόντων που αποστέλλονται από την ταχυδρομική υπηρεσία ή τον  courier στον πελάτη μετά από μια ολοκληρωμένη αγορά. Ή θα μπορούσε να πουλάει  ηλεκτρονικά  προϊόντα , όπως το e-book downloads, μουσική MP3 ή λογισμικό. Οι δωρεές και οι συνδρομές είναι  τύποι  συναλλαγών  που πρέπει να εξεταστούν επίσης.

 Τι Λειτουργικότητα Αγορών Πρέπει Να Προσφέρετε;

Θα πουλάτε  ένα μόνο τεμάχιο, (όπως ένα ηλεκτρονικό βιβλίο) ή οι  επισκέπτες θα μπορούν να περιηγηθούν  και να προσθέσουν πολλά στοιχεία στο καλάθι τους; Είναι αυτά τα στοιχεία που σχετίζονται με διαφορετικές επιλογές; Αν πουλάτε t-shirts, για παράδειγμα, το μέγεθος και το χρώμα μπορεί να είναι επιλογές για να συμπεριλάβετε. Οι κατηγορίες που απαιτούνται για να γίνει πιο εύκολη η παραγγελία; Θα δοθεί ένα στοιχείο να αναφέρεται σε μία μόνο κατηγορία, ή μπορεί να υπάρχει σε πολλές ; Θα μπορούσε η δυνατότητα να επισημάνετε τα στοιχεία  να είναι   χρήσιμη , ή η  ικανότητα να  συνδέονται  με συναφή είδη (επιτρέποντας έτσι στον  ιδιοκτήτη του καταστήματος να  προωθήσει  εξαρτήματα για τα είδη που ο πελάτης έχει προσθέσει  στο καλάθι του);
Θα υπάρχουν ειδικές προσφορές στην  ιστοσελίδα; Τα είδη προσφορών; “Αγοράστε ένα, πάρτε ένα δωρεάν”, “20% έκπτωση”, “δύο για ένα” και “αγοράζετε το x στοιχείο και να πάρετε το στοιχείο y στη μισή τιμή.” Η δημιουργία αυτών  των  ειδών προσφορών μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκες αν αναπτύξετε ένα custom σύστημα  και αν αγοράσετε  μια open source λύση για το κατάστημα, τότε θα πρέπει να ξέρετε αν τα υποστηρίζει. Αν θέλετε ιδιαίτερη λειτουργικότητα, μάθετε γι ‘αυτό τώρα.

Λογαριασμοί Και Παρακολούθηση Των Παραγγελιών

Μέρος της εμπειρίας του χρήστη θα μπορούσε  να περιλαμβάνει  τη διαχείριση ενός λογαριασμού και την παρακολούθηση των παραγγελιών. Πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμούς χρηστών, ή είναι προαιρετικό; Μπορούν να εντοπίσουν  την παραγγελία τους   και να την δουν  να  μεταβαίνει    από την  “επεξεργασία” στο “μεταφέρεται”; Η  λειτουργικότητα του λογαριασμού πρέπει να περιλαμβάνει τις βασικές λειτουργίες διαχείρισης, όπως η δυνατότητα επαναφοράς  ενός  ξεχασμένου  κωδικού  πρόσβασης και να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας.

Πώς Θα Γίνει Η Πληρωμή ;

payment

Θα χρειαστεί πιθανότατα να δέχονται  πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες από τους πελάτες. Υπάρχουν μια σειρά από επιλογές που κυμαίνονται στην πολυπλοκότητα και το κόστος.

PAYPAL

Το PayPal  είναι ένας απλός τρόπος για να πάρετε τις πληρωμές  online . Τα πλεονεκτήματα είναι ότι η δημιουργία ενός λογαριασμού PayPal είναι εύκολη, δεν απαιτεί  πιστωτικό έλεγχο, και η ένταξη είναι πολύ απλή.  Το Google Checkout  προσφέρει μια παρόμοια υπηρεσία, όπως και η Amazon (στις ΗΠΑ) μέσω του Amazon Payments.

Χρησιμοποιώντας Έναν Εμπορικό Λογαριασμό

Για την αποδοχή πληρωμών με κάρτα άμεσα, όχι μέσω υπηρεσιών όπως το PayPal, θα χρειαστείτε έναν εμπορικό λογαριασμό  Διαδικτύου. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε  πληρωμές με πιστωτική κάρτα και να επεξεργάζεστε  τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό εμπόρου για πρόσωπο-με-πρόσωπο ή τηλεφωνικές πωλήσεις,  δεν θα είστε σε θέση να το χρησιμοποιήσετε για online συναλλαγές. Οι  Συναλλαγές στο Διαδίκτυο είναι πιο επικίνδυνες. Έτσι, για να ξεκινήστε online  εμπορικές συναλλαγές, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας. Η τράπεζα θα πρέπει να  λάβει τις πληρωμές με ασφάλεια, στις περισσότερες περιπτώσεις μέσω μιας πύλης  πληρωμών (ή το PSP, μερικές φορές ονομάζεται πύλη πληρωμής).

Τι δεν πρέπει σίγουρα  να κάνετε είναι να  αποθηκεύσετε  τα στοιχεία της κάρτας, προκειμένου να εισέλθουν σε μια σύνδεση PDQ αργότερα. Αυτό θα ήταν κατά των  όρων  της  εμπορικής συμφωνίας . Έτσι, εκτός και αν έχετε γραπτή άδεια από την τράπεζά σας λέγοντας ότι  σας επιτρέπεται να το κάνετε αυτό,  και είστε και σύμφωνοι  με το πρότυπο PCI DSS, απλά  μην το κάνετε .

Η Πύλη Πληρωμής

Ο σκοπός της πύλης πληρωμής είναι να λάβει την πληρωμή της κάρτας του πελάτη σας, να επιβεβαιώσει  τον αριθμό της κάρτας και το ποσό και στη συνέχεια να περάσει την πληρωμή στην τράπεζα σας με ασφάλεια. Μπορείτε να επηρεάσετε  μια πύλη πληρωμών με δύο τρόπους:

Μέσω μιας σελίδας αμοιβής
Ο χρήστης μετακινείται από την ιστοσελίδα σας σε μια ασφαλή σελίδα στο διακομιστή της  πύλης πληρωμών  για να εισάγουν  τα στοιχεία τους.

Μέσω ενσωμάτωσης API
Ο χρήστης εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του στην ιστοσελίδα σας (σε μια σελίδα με ένα εγκατεστημένο ασφαλές πιστοποιητικό, SSL), και αυτά τα στοιχεία στη συνέχεια περνούν  στην πύλη. Η ιστοσελίδα σας λειτουργεί ως ενδιάμεσος. Ο χρήστης δεν έχει επίγνωση της τραπεζικής  συναλλαγής  που συμβαίνει , έχοντας δει μόνο μέσω της ιστοσελίδας σας.
Το πλεονέκτημα της μεσολάβησης  μιας σελίδας  αμοιβής , είναι ότι  η ιστοσελίδα σας  ποτέ δεν αγγίζει  τα στοιχεία της κάρτας, και επομένως δεν είστε  υπεύθυνος για την ασφάλεια του πελάτη. Το πιο σημαντικό μειονέκτημα είναι ότι θα χάσετε κάποιον έλεγχο επί της διαδικασίας πληρωμής, επειδή το τελικό βήμα απαιτεί τη συγκέντρωση όλων των στοιχείων για να περάσει στο διακομιστή πληρωμής. Επιπλέον, συχνά  δεν θα είστε  σε θέση να προσαρμόσετε την οθόνη πληρωμής, ακόμη και αν είναι  μόνο για να μεταφορτώσετε ένα λογότυπο.

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων συχνά ανησυχούν ότι ο χρήστης θα αποχωρήσει από την ιστοσελίδα  πριν πάει  στην σελίδα πληρωμής ή άλλο διακομιστή. Αλλά το να  μεταφέρετε  το χρήστη σας  σε ένα γνωστό δικτυακό τόπο της τράπεζας όπου θα εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του μπορεί στην πραγματικότητα να του δώσει την εμπιστοσύνη στη νομιμότητα της ιστοσελίδας σας. Όταν συναλλασσόμαστε  με έναν άγνωστο δικτυακό τόπο (ίσως ένα μικρό κατάστημα) και μας  ζητάνε  να εισάγουμε  τα στοιχεία της κάρτας μας , αμέσως ανησυχούμε  για το πώς θα τα χειριστεί. Η ιστοσελίδα θα αποστείλει με  e-mail τα στοιχεία της κάρτας μας  σε μορφή απλού κειμένου;  τα στοιχεία θα  αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων κάπου από το δικτυακό τόπο; Ακόμη και αν η σελίδα έχει ένα ασφαλές πιστοποιητικό , θα εξακολουθούμε να μην έχουμε ιδέα τι συμβαίνει με τα στοιχεία μας μόλις πατήσουμε  “Υποβολή” . Αν το τελικό βήμα με πάει  σε μία  γνωστή σελίδα PSP, τότε μπορούμε  να είμαστε  βέβαιοι ότι τα στοιχεία μας είναι ασφαλή και η μικρή ιστοσελίδα δεν έχει  το χειρισμό τους . Εμπιστευόμαστε το  WorldPay με τα στοιχεία μας πολύ περισσότερο από ότι το Joe Blogg’s Widget Store.

Ένα άλλο χρήσιμο επιχείρημα για τη χρήση  σελίδας αμοιβής  είναι ότι όταν θα  υπάρξουν αλλαγές στους κανονισμούς πληρωμής της κάρτας, αυτά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από το PSP. Για παράδειγμα,το  3-D Secure (Verified by Visa ή MasterCard SecureCode) θεσμοθετήθηκε πρόσφατα. Απαιτεί ότι οι χρήστες επιβεβαιώνουν  την πληρωμή τους σε μια σελίδα που σχετίζεται  με την τράπεζά τους για να μπορεί να εγκριθεί. Αν είχατε την ενσωμάτωση API, θα πρέπει να επεξεργαστείτε τον κωδικό σας για να είναι έτοιμη για το 3-D Secure. Ενώ στις ιστοσελίδες  με σελίδα πληρωμής, αυτές οι αλλαγές  έγιναν από το PSP.

Τα σημεία αυτά έχουν ενθαρρύνει πολλούς ιδιοκτήτες website  να επανεξετάσουν την απροθυμία τους να χρησιμοποιούν μία  pay page  – οι περισσότεροι συνειδητοποιούν ότι το να είσαι υπεύθυνος για τις λεπτομέρειες μιας  πιστωτικής κάρτας είναι περισσότερο πρόβλημα απ΄ ότι  αξίζει.

Η ενσωμάτωση μιας pay page θα πρέπει να είναι συμβατή  με τα περισσότερα open source λογισμικά. Μετά την πληρωμή, στέλνει συνήθως πίσω κάτι που ενεργοποιεί  την ιστοσελίδα σας – η οποία έχει μια δέσμη ενεργειών που εκτελείται για αυτό – για την αναγνώριση του χρήστη και τη συναλλαγή και να εκτελέσει οποιαδήποτε αγορά μετά την επεξεργασία που μπορεί να χρειάζεται  (όπως σημειώνοντας μια παραγγελία ως «Πληρωμένη  “στη βάση δεδομένων ή  να παρέχετε  πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό download).

Το πλεονέκτημα της πλήρους ενοποίησης API είναι ότι μπορείτε να ελέγχετε τη διαδικασία πληρωμής από την αρχή μέχρι το τέλος, συμπεριλαμβανομένου την  εμφάνιση και την αισθητική των σελίδων πληρωμής. Ωστόσο, θα είστε  επίσης υπεύθυνος για την ασφάλεια της κάρτας του χρήστη, καθώς και για τους  κανονισμούς που  απαιτούνται για  να αποδείξετε ότι  ακολουθείτε  τις βέλτιστες πρακτικές.

Πολλαπλές Ισοτιμίες Και Τοπικοί Φόροι

currency

Θα χρειαστεί πιθανότατα να λογοδοτήσετε  για τους τοπικούς φόρους ή για το  ΦΠΑ στην Ευρώπη.Το να  κατανοήσετε  ακριβώς τι φόρους θα πρέπει να συλλέξετε μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο, αλλά θα πρέπει επίσης να διασφαλίσει ότι το σύστημά σας μπορεί να τους  επεξεργαστεί σωστά. Για παράδειγμα, η εταιρεία  έχει ένα downloadable προϊόν, ένα μίνι CMS που  ονομάζεται Perch . Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο, γι ‘αυτό πρέπει να εισπραχθεί  ο  ΦΠΑ από τους αγοραστές του  Ηνωμένου Βασιλείου  . Πρέπει επίσης να εισπραχθεί ο ΦΠΑ από τους αγοραστές της ΕΕ (Ευρωπαϊκή Ένωση), εκτός αν έχουν  έναν έγκυρο αριθμό μητρώου . Αν ο αγοραστής είναι εκτός ΕΕ, τότε δεν χρειάζεται να χρεώσει ΦΠΑ. Έτσι, το σύστημά μας πρέπει να επιτρέψει την επικύρωση των αριθμών φορολογικού μητρώου καθώς και  τον σωστό υπολογισμό των τιμών με και χωρίς ΦΠΑ. Αν βρεθείτε σε παρόμοια κατάσταση, τότε η  European VAT Number Validation API θα είναι χρήσιμη.

Τα περισσότερα καταστήματα πληρώνονται  σε ένα ενιαίο νόμισμα. Αν θέλετε να αποδεχθείτε το σύστημα   multi-currency payments – δηλαδή, να  επιτρέπετε στους επισκέπτες να επιλέξουν  το  νόμισμά τους,  να δουν  τις τιμές και να κάνουν  μια πληρωμή στο νόμισμα αυτό – θα πρέπει να ρυθμίσετε τα επιθυμητά νομίσματα στον  εμπορικό λογαριασμό  σας. Μια άλλη επιλογή είναι να πάρετε μια up-to-ημερομηνία των συναλλαγματικών ισοτιμιών και των τιμών  σε άλλα νομίσματα, ενώ  θα δέχεστε  πληρωμές μόνο στο  τοπικό νόμισμα σας. Μπορείτε να ενημερώσετε  αυτές τις  συναλλαγματικές ισοτιμίες είτε με  το χέρι ή να χρησιμοποιήσετε δεδομένα από ένα API για να κάνει αυτόματη μετατροπή των νομισμάτων. Εάν ο χρήστης πληρώσει στο   νόμισμά σας και όχι στο  δικό του, τότε θα πρέπει να κατανοήσει  ότι οι τιμές που εμφανίζονται είναι μόνο ενημερωτικές  και ότι η πραγματική τιμή μπορεί να διαφέρει  ελαφρώς (λόγω κυμαινόμενων συναλλαγματικών  ισοτιμιών).

Τι Γίνεται Με Την Παράδοση;

delivery

Αν πουλάτε τεμάχια  που  θα πρέπει να αποσταλούν , θα πρέπει με κάποιο τρόπο να χρεώνετε  για τα έξοδα αποστολής και ίσως να μεριμνήσετε και  για την παρακολούθηση των  παραγγελιών. Επειδή είστε online πωλητές , μπορείτε να προσελκύσετε  πελάτες από άλλες χώρες, έτσι θα πρέπει να αποφασίσετε  πώς να υπολογιστεί το κόστος μεταφοράς   για διαφορετικούς προορισμούς. Σε αντίθετη περίπτωση, να περιορίσετε τους πιθανούς αγοραστές σε ανθρώπους στη χώρα σας ή σε  μια μικρή ομάδα χωρών.

Συνήθως, οι ιστοσελίδες προσφέρουν δωρεάν αποστολή για παραγγελίες από μια ορισμένη τιμή και πάνω . Μπορούν επίσης να προσφέρουν, κατά κανόνα μεταφορά  με διάφορους φορείς, όπως με κανονικό ταχυδρομείο   ή με courier προτεραιότητας (ανάλογα με το πότε ο χρήστης θέλει να λάβει το στοιχείο). Εξετάστε αυτά τα πράγματα κατά το σχεδιασμό την ιστοσελίδα σας.

Ψηφιακά Προϊόντα

Download

Όταν οι πελάτες αγοράσουν ένα ψηφιακό αντικείμενο (ένα e-book,  music download ή  software)  αναμένουν να είναι σε θέση να κατεβάσουν το στοιχείο τους αμέσως  μετά την αγορά. Για ψηφιακά προϊόντα, η παράδοση λαμβάνει τη μορφή ενός συνδέσμου ή μιας σελίδας στο προφίλ τους όπου το προϊόν μπορεί να κατέβει  (και μία άδεια με την μορφή  κωδικού  που εκδίδεται, εφόσον απαιτείται).

Το σύστημά σας θα πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίζει  τα προϊόντα πριν τα  κατεβάσουν και να παρέχουν ένα λογαριασμό – ή τουλάχιστον ένα link  μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – μέσω του  οποίου  η λήψη μπορεί να προσεγγιστεί. Κατά την πώληση του λογισμικού, ίσως χρειαστεί επίσης να δημιουργήσετε έναν κωδικό προϊόντος.

Αναφορά Και Άλλες Λειτουργίες

report

Ο πελάτης θα πρέπει να λαμβάνει και να επεξεργάζεται τις παραγγελίες που του  έρχονται σε, και θα μπορεί επίσης, να επισημάνει τα στοιχεία που έχουν αποσταλεί. Κάποια μορφή της λήψης σε CSV θα ήταν πιθανόν να είναι χρήσιμη για να επιτρέψει μια συγχώνευση αλληλογραφίας των δεδομένων σε ετικέτες διευθύνσεων, όπως και η δυνατότητα εισαγωγής σε ένα λογιστικό σύστημα τις  πληροφορίες πληρωμής. Άλλες ερωτήσεις  που θα πρέπει να απαντηθούν  είναι οι εξής:

  • Μήπως χρειάζεται το σύστημα για να συνδεθεί με οποιοδήποτε άλλο σύστημα (για παράδειγμα, ένα σύστημα που τρέχει σε ένα κανονικό  κατάστημα ή ένα  λογιστικό πακέτο με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των δεδομένων);
  • Μήπως θα πρέπει να είναι σε θέση να ελέγχει το  απόθεμα μέσω της ιστοσελίδας;
  • Πώς θέλετε να αντιμετωπίζετε  τις παραγγελίες που μπορείτε να εκπληρώσετε μόνο εν μέρει;
  • Η ιστοσελίδα θα μπορεί να εκδίδει  τιμολόγια ή θα γίνετε αυτό offline;

Οι περισσότεροι επιτυχείς ιδιοκτήτες καταστημάτων θα θέλουν να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες της λογιστικής τους τελικά, προκειμένου να αποφευχθεί η επανάληψη των δεδομένων για τον ετήσιο υπολογισμό του  λογαριασμούς τους. Πολλά από  τα λογιστικά συστήματα έχουν ένα API που σας επιτρέπει να στείλετε τις συναλλαγές από το κατάστημα αυτόματα στο λογιστικό πακέτο.

Η Εύρεση Της Σωστής Λύσης

Με όλα τα παραπάνω ερωτήματα απαντημένα (πέραν της σκέψης σχετικά με το σχεδιασμό – δηλαδή, την εμφάνιση και την αίσθηση του ίδιου του καταστήματος),  είστε σε θέση να προετοιμάσετε μια λύση που να ταιριάζει στις ανάγκες του πελάτη σας. Οι επιλογές σας είναι είτε να αναπτύξετε κάτι custom για εσάς ή να επιλέξετε ένα σύστημα που να ανταποκρίνεται στις περισσότερες από τις ανάγκες σας όσο το δυνατόν, είτε από μόνο του ή με τροποποιήσεις.

Με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορείτε πάντα να ξεκινήσετε σιγά. Ξεκινήστε με μια απλή λύση ή μια απλή μέθοδο πληρωμής, και στη συνέχεια μπορείτε να προχωρήσετε σε πιο σύνθετες λύσεις, όταν θα  αρχίσετε να ωφελείστε από την επένδυσή σας.Οι πολλές δυνατότητες αμέσως είναι δελεαστικές, αλλά ο στόχος σας είναι να κάνετε  χρήματα, όχι  να τα ξοδεύετε . Το να εξετάσετε  τα δεδομένα  πριν αποφασίσετε  να ξοδέψετε μια περιουσία είναι απολύτως αποδεκτό.

Φροντίστε να το κρατήσετε Απλό

Κατ ‘αρχάς, να είστε σίγουροι για τις πραγματικές ανάγκες σας. Για παράδειγμα, αν πουλάτε  ένα προϊόν, τότε δεν θα χρειαστεί  καλάθι αγορών. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένας τρόπος για τους πελάτες να πληρώσουν. Στο πιο βασικό επίπεδο, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα PayPal “Buy Now” κουμπί σε μια σελίδα HTML, ή μία  δική σας μορφή  μηνυμάτων που θα στέλνει  τα δεδομένα σε μια σελίδα αμοιβής PSP. Μπορείτε να δοκιμάσετε τα κουμπιά  του  “Αγοράστε τώρα” του  PayPal μόνο για ένα μικρό αριθμό προϊόντων, με τη χρήση του PayPal ως ένα απλό καλάθι αγορών.

Εμπορικά Και Open source Προϊόντα

Υπάρχει ένα τεράστιο φάσμα προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου  που μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε μόνοι σας, συμπεριλαμβανομένων των plug-ins για συστήματα CMS. Κατά την αξιολόγηση αυτών των συστημάτων, συγκρίνετε  κάθε ένα από αυτά με τη λίστα των βασικών και ιδανικών χαρακτηριστικών σας . Δεν θέλετε να αγοράσετε κάτι που δεν είναι το καταλληλότερο . Τα περισσότερα λογισμικά θα έχουν μια ιστοσελίδα demo που έχει συσταθεί ως βασική εγκατάσταση που μπορείτε να παίξετε μαζί της  για να δείτε τι επιλογές είναι διαθέσιμες. Αν έχετε μια ολοκληρωμένη λίστα, θα είναι ευκολότερο να δείτε  αν υποστηρίζονται οι  ανάγκες σας.

Στο Open Source cms θα βρείτε τις περισσότερες εφαρμογές για να τις δοκιμάσετε

Εξετάστε  αν είναι εφικτή  η δημιουργία προτύπων ή η αλλαγή  της όψης  και  της αίσθησης . Μερικά συστήματα επιβάλλονται στην  ιστοσελίδα του σχεδιασμού τους και ως εκ τούτου  μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δική σας. Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε  την προσαύξηση που παράγεται από το σύστημα. Θα είναι οι  σελίδες σας ακόμα έγκυρες ; Πόσο  προσβάσιμο και εύχρηστο  θα είναι το κατάστημα  για τους επισκέπτες;

Ένα πρόβλημα με πολλά δημοφιλή υπάρχοντα συστήματα είναι η εξάρτησή τους από το JavaScript, τόσο στη διοίκηση  όσο και στην εμπειρία αγορών. Ενώ το JavaScript μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη, θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο ως ενίσχυση. Δηλαδή, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει  βασικές λειτουργίες (π.χ. την αγορά και το check out), χωρίς το JavaScript, ακόμη και αν η εμπειρία είναι λιγότερο ομαλή. Το  δημοφιλής Καλάθι Magento απαιτεί ότι οι χρήστες ενεργοποίησαν  την JavaScript για να προσθέσουν προϊόντα στο καλάθι τους. Ένα άρθρο στο wiki του Magento προτείνει να εμφανιστεί ένα μήνυμα ζητώντας από τους χρήστες να ενεργοποιήσουν τη JavaScript. Γράφτηκε  πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με  την έλλειψη υποστήριξης για τους χρήστες χωρίς JavaScript.

Αν είστε συνδεδεμένοι με μια συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής ή το PSP, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν υποστηρίζει αυτή τη  μέθοδο. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας δίνει τη δυνατότητα να συμμορφωθείτε  με τις τοπικές νομικές και φορολογικές απαιτήσεις σας.

Κατά την αξιολόγηση ενός προϊόντος, να μάθετε ποια υποστήριξη είναι διαθέσιμη. Open-source προϊόντα που θα μπορούσαν να προσφέρουν ένα φόρουμ κοινότητας; Ελέγξτε ότι το φόρουμ είναι ενεργό και η κοινότητα χρήσιμη. Για εμπορικά προϊόντα, μάθετε τι υποστήριξη μπορείτε να περιμένετε μετά την αγορά μιας άδειας. Τέλος, ελέγξτε πόσο συχνά το προϊόν αναβαθμιζετε. Αν η τελευταία έκδοση είναι δύο ετών,  ενδέχεται να μην υποστηρίζει νεότερες μεθόδους πληρωμής .

Μία Σημείωση Για Την Τροποποίηση Εμπορικών Προϊόντων

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε ένα off-the-shelf προϊόν που να  ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, μπορεί να είναι δελεαστικό να αρπάξετε  ότι σχεδόν σας κάνει, και να  αρχίσετε να το τροποποιείτε   προσπαθώντας να το  αναγκάσετε  να ταιριάξει  στις απαιτήσεις σας. Να  είστε προσεκτικοί όταν το κάνετε αυτό: τροποποιώντας το βασικό κώδικα, μπορεί  να καταστήστε  το προϊόν  πολύ δύσκολο για  αναβάθμιση – γιατί αναβάθμιση σε νέα έκδοση θα μπορούσε να αντικαταστήσει τις αλλαγές σας. Να συμβαδίσει με τις αναβαθμίσεις ασφαλείας είναι επίσης σημαντικό. Ένας συμβιβασμός σε ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο σύστημα μπορεί να επηρεάσει πολλές ιστοσελίδες.

Πολλά  open-source προϊόντα έχουν μια αρχιτεκτονική plug-in που επιτρέπει την υποστήριξη τροποποιήσεων  και προσθηκών που μπορούν να αναβαθμιστούν. Αν αποφασίσετε να τροποποιήσετε ένα υπάρχον προϊόν, αναζητήστε ένα με ένα καλό plug-in σύστημα και μία  χρήσιμη  κοινότητα. Θα μπορούσατε  ακόμη να προσφέρετε  το  plug-in πίσω στην κοινότητα όταν είναι έτοιμο για τα άτομα με παρόμοιες ανάγκες.

Αναπτύσσοντας Τη Δική Σας Λύση

Μερικές φορές ο μόνος τρόπος για να πάρετε τα στοιχεία ή να δημιουργήσετε την εμπειρία του χρήστη που θέλετε είναι να αναπτύξετε  τη δική σας  λύση . Σε αυτή την περίπτωση, ο κατάλογος απαιτήσεων που δημιουργήσατε νωρίτερα θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε  μια προδιαγραφή πριν από την έναρξη των εργασιών ή την πρόσληψη ενός προγραμματιστή να χτίσει τη λύση για εσάς.

Υπάρχουν τόσες πολλές δυνατότητες στα στοιχεία της λειτουργικότητας για την ανάπτυξη, αλλά οι πελάτες έχουν την τάση να περιμένουν ένα κλώνο του amazon! Περιγράφοντας πώς ακριβώς και τι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει όπως προσφορές, κατηγοριοποίηση των προσφορών και ούτω καθεξής θα κρατήσει τις προσδοκίες του πελάτη και τα δικά σας στη σωστή γραμμή. Ένα καλά δομημένο σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να επεκτείνει την πάροδο του χρόνου

Οι “Ειδικές προσφορές” είναι ένα καλό παράδειγμα αυτού. Θα μπορούσατε  να αναπτύξετε  ένα σύστημα που επιτρέπει στον πελάτη  να δημιουργεί  πολλούς συνδυασμούς των ειδικών προσφορών, το  οποίο  θα απαιτούσε μια σύνθετη επαφή με τον χρήστη και πολλή λογική. Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πελάτης θα χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύστημα ελάχιστα. Πολύς χρόνος και χρήματα θα αποθηκευτούν  με τη δημιουργία μόνο σε ότι  είναι αναγκαίο, αλλά δημιουργήστε το  κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να τροποποιηθεί αργότερα, εάν είναι επιθυμητό.

Ελπίζω αυτό το άρθρο να  αποσαφήνισε ορισμένα από τα τεχνικά και όχι θέματα της ανάπτυξης ενός e-commerce website . Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να βοηθήσετε τους πελάτες να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους online , και είναι ωραίο να βλέπεις μετρήσιμα αποτελέσματα, καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να αγοράζουν . Όταν δημιουργείτε ένα στέρεο σύνολο απαιτήσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων και το  αντιστοιχήσετε  με υψηλή αισθητική και φροντίδα για την εμπειρία του χρήστη, μπορείτε να οικοδομήσετε  μια ιστοσελίδα που αυξάνει τις πωλήσεις – και θα επιτρέψει σε μια άλλη επιχείρηση να μεγαλώσει.

Σε επόμενο άρθρο μας θα εξετάσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Αν έχετε εμπειρία στην ανάπτυξη   ηλεκτρονικού  εμπορίου  και έχετε  κάποιες συμβουλές  να μοιραστείτε μαζί μας  ή αν έχετε αγαπημένα εμπορικά προϊόντα γράψτε μας μια δύο γραμμές στα σχόλια.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.