Χαρακτηριστικά Που Πρέπει Να Έχει Το E-Shop Μας Για Να Αυξήσει Τις Πωλήσεις Του

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.8/5 (4 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
30/12/2012 από
Zeoz

Τα τελευταία χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποκτήσει μεγάλη σημασία. Πολλές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να επικεντρώνονται περισσότερο στην online επιχείρηση αντί να εργάζονται για τα φυσικά καταστήματα τους. Ο κύριος λόγος είναι για να είναι σε θέση να φθάσουν πολύ πιο μεγάλη πελατειακή βάση. Με αυτό τον τρόπο υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα τους. Οι ιδιοκτήτες πειραματίζονται με διάφορα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου στις ιστοσελίδες τους. Ωστόσο, πολλοί θεωρούν ασήμαντα κάποια χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να τους κοστίσουν πολλά χρήματα!

Ακόμη και αν η ιστοσελίδα είναι χτισμένη χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν πολλές αλλαγές που θα μπορούσαν εύκολα να εκτοξεύσουν την εμπειρία του πελάτη, τη δέσμευση του και κατά συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων σας. Σε αυτό το post θα δούμε τέτοια χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου που θα μπορούσαν να αυξήσουν τις αποδόσεις.

Υπάρχουν κυρίως τρεις τύποι επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου.

  • Το πρώτο είδος των επισκεπτών γνωρίζουν ακριβώς ποιο προϊόν θέλουν, έτσι επισκέφθηκε την ιστοσελίδα σας, έκανε αναζήτηση για το συγκεκριμένο προϊόν και αν του άρεσε η τιμολόγηση, θα το αγοράσει επί τόπου.
  • Ο δεύτερος τύπος είναι αυτός που γνωρίζει το εύρος τιμών, στο οποίο θέλει να αγοράσει το προϊόν ή μια συγκεκριμένη μάρκα.
  • Ο τρίτος τύπος είναι αυτός που απλά κάνει περιήγηση στα προϊόντα

Χαρακτηριστικά Που Πρέπει Να Έχει Το E-Shop Μας

Φίλτρο Επιλογή Προϊόντων

Κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια κατηγορία ένας μεγάλος αριθμός προϊόντων εμφανίζονται μπροστά του. Το Φίλτρο για τα Προϊόντα είναι για το 2ο και το 3ο είδος επισκεπτών. Μόλις ο επισκέπτης της σελίδας πατήσει μια κατηγορία,του δίνει τις επιλογές για να φιλτράρει τα προϊόντα σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά, τις τιμές, τα εμπορικά σήματα, κλπ. Έχοντας ένα καλό σύστημα φιλτραρίσματος βοηθά και τους πελάτες που έχουν μεγάλη εμπειρία καθώς ο χρόνος που δαπανάται από αυτούς στην επιλογή ενός προϊόντος θα μπορούσε να μειωθεί δραματικά.

filter

Για τόπους ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, ο επισκέπτης θα μπορούσε να περιηγείται με διάφορες επιλογές για το χρώμα, τον τύπο μανίκι, τον τύπο εκτύπωσης, κλπ. Για μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικών υπολογιστών, ο επισκέπτης θα μπορούσε να περιηγείται σύμφωνα με το λειτουργικό σύστημα, τον επεξεργαστή, τύπος RAM, κλπ.

Ajax Scrolling / απεριόριστη κύλιση

scroll

Η Ajax κύλιση είναι μια από τις πιο πιο hot τάσεις που ακολουθείται και εφαρμόζεται σε πολλές ιστοσελίδες. Το Ajax scroll βοηθά επίσης τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ιστοσελίδες. Οι επισκέπτες έχουν την τάση να μην πατάνε πολλά κουμπιά σε μια ιστοσελίδα. Έτσι, έχουν την τάση να μην κάνουν κλικ στο pagination της σελίδας για περαιτέρω περιήγηση. Η Ajax κύλιση αποδεικνύετε ιδανική εδώ.

infinite_scrolling

 

Ενώ ο κατάλογος συνεχίζεται να επεκτείνεται δυναμικά, ο χρήστης δεν χρειάζεται να κάνει κλικ σε τίποτα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσουμε τις μετατροπές! Αν είστε ενάντια στην κύλιση Ajax και δεν έχετε μεγάλο αριθμό προϊόντων για να επιδείξει τότε θα μπορούσε ακόμα και εμφανίζει όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας σε μία σελίδα!

Συγκρίνοντας Προϊόντα

product_compare

Η σύγκριση προϊόντων είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, όταν πρόκειται πχ για κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικά είδη κτλ. Χρησιμοποιώντας αυτή τη λειτουργία, ο επισκέπτης μπορεί εύκολα να καταλήξει με το καλύτερο προϊόν για να αγοράσει. Ο επισκέπτης μπορεί εύκολα να συγκρίνει με βάση τις αξιολογήσεις, χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως MP κάμερας, τιμολόγηση και διάφορες άλλες παραμέτρους.

Η σύγκριση των προϊόντων θα μπορούσε να ενισχύσει εύκολα τις επισκέψεις, τις πωλήσεις  και τα έσοδα για το site σας

Πολλαπλές εικόνες προϊόντων και Zoom Image

Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ότι ο επισκέπτης δεν είναι σε θέση να καταλάβει την πραγματική αίσθηση του προϊόντος. Για τέτοιες περιπτώσεις, καθίσταται όλο και πιο σημαντικό να παρέχονται όσο πιο πολλές εικόνες του προϊόντος είναι δυνατόν. Οι εικόνες θα πρέπει να έχουν εναλλακτικές απόψεις. Οι μικρογραφίες εικόνων θα μπορούσαν να εμφανίζονται κάθετα ή οριζόντια στην πλευρά της πρωτεύοντος εικόνας!

product_image_zoom

Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα jQuery zoom plugins εικόνας για να μεγεθύνετε το προϊόν όταν το ποντίκι περνάει πάνω από την εικόνα. Με τον τρόπο αυτό, γίνεται ευκολότερο για τους επισκέπτες να δουν όλες τις λεπτομέρειες του προϊόντος που θέλουν να αγοράσουν. Ο επισκέπτης θα πρέπει να είναι σε θέση να δει όλους τους τομείς σε μεγαλύτερη ανάλυση.

Όταν πρόκειται για τη βιομηχανία ενδυμάτων/ρούχων, είναι πραγματικά σημαντικό να έχουμε τις εικόνες με μοντέλα(ανθρώπους) που δοκιμάζουν τα προϊόντα. Με τον τρόπο αυτό οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να προσδιορίσουν τον εαυτό τους φορώντας αυτό το προϊόν.

Περιγραφή προϊόντος

description

Η περιγραφή οποιουδήποτε προϊόντος παίζει σημαντικό ρόλο στην πώληση του. Παρόλα αυτά, η περιγραφή είναι το μέρος που είναι από τις πιο υποτιμημένες στην οικοδόμηση μιας ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περιγραφές πρέπει να είναι στοχευμένες και πειστικές. κάνει επίσης καλό στο SEO της ιστοσελίδας. Ο τίτλος του προϊόντος πρέπει να είναι συναρπαστικός!. Οι περιγραφές λειτουργούν ως τον πωλητής σας.

Η παρουσίαση της περιγραφής πρέπει να είναι μοναδική και να κάνουμε μια πραγματικά καλή εντύπωση στον επισκέπτη. Θα μπορούσατε να χωρίζατε την περιγραφή σε μικρά μέρη, όπως τεχνικές λεπτομέρειες, ύφασμα, στυλ, τα χρώματα, κλπ. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα με καρτέλες για το ίδιο στυλ να εκπροσωπεί την περιγραφή του προϊόντος. Τα tabs θα μπορούσαν να είναι οριζόντια ή κάθετα.

desc

Σχετικά προϊόντα και προσφορές

Έχοντας συναφή προϊόντα και προσφορές σε μια σελίδα του προϊόντος θα μπορούσε εύκολα να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα σας. Εάν κάποιος επισκέπτης ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο προϊόν, υπάρχουν υψηλές πιθανότητες να θέλει να δει περισσότερα παρόμοια προϊόντα. Βασικά, υπάρχουν τρεις τρόποι για να εμφανίσετε σχετικά προϊόντα.

Κατ ‘αρχάς, θα μπορούσε να γίνει στην σελίδα του προϊόντος.  Δεύτερον, όταν κάποιος προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι, τα προϊόντα που σχετίζονται με αυτό θα μπορούσαν να προταθούν στους επισκέπτες. Τρίτον, όταν μια αγορά γίνεται, θα μπορούσατε να παρουσιάσετε  εξαρτήματα που σχετίζονται με το προϊόν που αγοράστηκε.

rel

 

Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης αγοράζει μια φωτογραφική μηχανή, υπάρχουν αρκετά υψηλές πιθανότητες να θέλει να αγοράσει και φακό. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι φακοί να μπορούν παρουσιαστούν στον αγοραστή. Αυτό θα μπορούσε εύκολα να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα.

Πλοήγηση

navigation

Η πλοήγηση είναι υψίστης σημασίας για οποιαδήποτε ιστοσελίδα, πόσο μάλλον για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πριν από την έναρξη του σχεδιασμού της ιστοσελίδας, είναι πολύ σημαντικό να περιγράψετε ποιες κατηγορίες είναι απαραίτητες να δημιουργηθούν και ποίο προϊόν θα μπει και σε ποια από αυτές.  Αυτό είναι ένα δύσκολο έργο να γίνει, καθώς υπάρχουν εκατοντάδες ποικιλίες προϊόντων που πρέπει να παρουσιάζονται. Έτσι, η επιλογή της κατηγορίας γίνεται σημαντική.

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δημιουργούν οριζόντιο μενού για τις κατηγορίες και μέγα drop down μενού για υπο-κατηγορίες. Πολλοί έχουν αρχίσει να θεσπίζουν τις εικόνες δεξιά από το μενού. Πολλές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν drop down μενού για να εμφανίσουν τα best sellers σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, κάποιες διανέμουν τα προϊόντα τους σύμφωνα με τα εμπορικά σήματα, κ.λπ.

Η πλοήγηση θα πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πιο εύκολη για τους αγοραστές χωρίς να περιορίσετε τις επιλογές τους και να μπορούν με ευκολία να έχουν πρόσβαση σε εκατοντάδες προϊόντα.

Επίσης, ένα ακόμη σημαντικό σημείο που οι ιδιοκτήτες ξεχνάνε είναι το breadcrumbs. Είναι απαραίτητο για να δείξετε στους επισκέπτες σας, σε ποια σελίδα είναι και πως φτάσανε σε αυτή τη σελίδα.

Κριτικές χρηστών & Βαθμολογίες

rating

Αν είστε τακτικός αγοραστής online, το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν πρόκειται να αγοράσετε ένα προϊόν είναι ελέγχετε τα σχόλια χρηστών. Οι κριτικές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για το SEO της ιστοσελίδας σας. Εξοικονομεί πολλή προσπάθεια από τον ιδιοκτήτη ώστε να ενισχύσει την κατάταξη αναζήτησης της ιστοσελίδας και εκτός από αυτό, οι κριτικές θα βοηθήσει τους πελάτες σας στη λήψη αποφάσεων.

user_reviews

 

Μαζί με τα σχόλια, οι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Αυτό βοηθά πολλούς πελάτες για να αποφασίσουν σχετικά με το προϊόν που βασίζεται σε ψήφους. Οι Κριτικές και οι βαθμολογίες επίσης βοηθάνε να χτίσετε την εμπιστοσύνη των αγοραστών σας .

Guest Ταμείο

guest_checkout

Η απαίτηση από τους χρήστες σας να εγγραφούν και να συνδεθούν για την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος είναι ένας δοκιμασμένος και αποδεδειγμένος τρόπος για τη μείωση μετατροπών στον ιστότοπό σας. Κάνοντας τον πελάτη να συμπληρώσει έντυπα είναι κουραστικό, αφού έχουν επιλέξει το προϊόν για να αγοράσουν. Σύμφωνα με μια έρευνα, μόνο 2 από τους 10 πελάτες λιανικής πώλησης θα κάνουν εγγραφή πριν από την αγορά. Σχεδόν ο καθένας πλέον επιτρέπει Guest Ταμείο. Αυτό βοηθά τους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά όσο το δυνατόν συντομότερα.

Auto-Πλήρης αναζήτηση

search_autocomplete

Σχεδόν το 50% των επισκεπτών αναζητάει το πλαίσιο αναζήτησης σε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Αναζήτηση έχει γίνει επιτακτική ανάγκη σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου. Όπως αναφέρθηκε και στην εισαγωγή του παρόντος άρθρου, το πρώτο είδος επισκεπτών ως επί το πλείστον ξέρουν τι προϊόν θέλουν να αγοράσουν. Αλλά, πιστέψτε με, αν το όνομα του προϊόντος σας είναι περισσότερο από 4-5 χαρακτήρες, οι άνθρωποι είναι σίγουρο ότι μέσα σε ένα χάος από προϊόντα και με τις ορθογραφίες θα μπερδευτούν. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η αυτόματη λειτουργία συμπλήρωσης θα μπορούσε να βοηθήσει για να βρουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται.

Προϊόν Quickview

product_quickview

Μια νέα τάση που των ημερών είναι το Button QuickView στις σελίδες κατηγορίας. Όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ σε οποιαδήποτε κατηγορία και είναι σε βιασύνη για να αγοράσει ένα προϊόν ή να μπορεί να έχει μια γρήγορη ματιά σε επιλογές που είναι διαθέσιμες για το προϊόν, υπάρχει ένα κουμπί για κάθε προϊόν, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να δείξει ακριβώς μια μεγάλη εικόνα του προϊόντος ή να επιτρέπει στον επισκέπτη να προσθέσει το προϊόν στο καλάθι αγορών. Αυτός είναι ένας γρήγορος τρόπος για τους επισκέπτες να αγοράσουν οποιοδήποτε προϊόν.

Καλάθι αγορών ορατή όλη την ώρα!

shopping_cart

Αυτή είναι μία από τις πιο βασικές ανάγκες μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά, πιστέψτε με, πολλοί απλά δεν δίνουν προσοχή σε αυτό. Όταν ένας χρήστης αγοράζει ένα προϊόν θα πρέπει να είναι σε θέση να δει αν ένα προϊόν έχει προστεθεί ή όχι. Επίσης, θα πρέπει να είναι σε θέση να δεί όλα τα στοιχεία που έχουν μπει στο καλάθι μέχρι τότε. Πρέπει να υπάρχει ένας χώρος στην ιστοσελίδα, είτε πρόκειται για το sidebar ή την επικεφαλίδα όπου το καλάθι αγορών θα είναι ορατό όλη την ώρα!








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.