Απαραβίαστοι Κανόνες Για Το Σχεδιασμό Του Ταμείου στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
FavoriteLoadingΠροσθήκη στα Αγαπημένα μου
28/01/2013 από
Zeoz

Παρόλο που οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου κλέβουν την παράσταση στο σημερινό ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο των επιχειρήσεων, πιστεύεται ότι αυτές οι ιστοσελίδες έχουν μια καλή επιβίωση, μόνο αν έχουν μια στέρεη σχεδίαση «Ταμείου». Οι περισσότεροι σχεδιαστές επικεντρώνονται στο να κάνουν ελκυστικές μόνο τις αρχικές σελίδες, τις σελίδες προορισμού και άλλα μέρη του site και δεν δίνουν προσοχή στην κρισιμότερη διαδικασία πληρωμής, που συμβάλλει περισσότερο στη μετατροπή και ολοκληρώνει τη διαδικασία που μετατρέπει τους επισκέπτες σας σε πολλά υποσχόμενους πελάτες .

Κάντε τη διαδικασία σύντομη

Η όλη διαδικασία πληρωμής πρέπει να είναι απλή και εύκολη. Θα πρέπει να είναι σύντομη και να μη σπαταλάει πολύ χρόνο από τους πελάτες σας. Η εκτεταμένη και χρονοβόρα διαδικασία πληρωμής είναι η μόνη αιτία που το 30% των αγοραστών εγκαταλείπουν την αγορά στους ιστότοπους εμπορίου. Κρατήστε τη διαδικασία εγγραφής όσο το δυνατόν πιο σύντομη και απλή. Αυτές οι πληροφορίες είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, γιατί θα μείνουν σε σας για μια ισχυρή πελατειακή βάση δεδομένων. Ζητήστε μόνο τις βασικές πληροφορίες των πελατών σας και σταματήστε να τους φοβίζετε με πολύπλοκες διαδικασίες εγγραφής και ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Αυτό θα ενθουσιάσει τους πελάτες και θα ελαττώσει τον εκνευρισμό.

Καθοδηγήστε το χρήστη:

direction

Πάντα να σκέφτεστε από την πλευρά του τελικού χρήστη. Κάντε τη διαδικασία ευέλικτη και εύχρηστη να ολοκληρωθεί. Δεν είναι απαραίτητο όλοι οι χρήστες να είναι ειδικοί στη χρήση εμπορικών ιστοσελίδων. Ο πιθανός πελάτης σας μπορεί να είναι ακόμη και αρχάριος στη χρήση ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι λοιπόν, καθοδηγήστε τους σε μια διαδικασία βήμα προς βήμα, έτσι ώστε να μην αισθάνονται ανασφαλείς και άβολα αγοράζοντας online. Σεβαστείτε τα συναισθήματά τους και κάντε τους να νιώθουν άνετα, δίνοντάς τους επιλογές να ξαναελέγξουν το καλάθι αγορών τους πριν κάνουν κλικ στο κουμπί αγοράς και ούτω καθεξής.

Προσθέστε δείκτες προόδου

steps

Οι δείκτες προόδου είναι πολύ σημαντικοί, καθώς δείχνουν στους πελάτες σε ποια φάση βρίσκονται στη διαδικασία αγοράς. Χρησιμοποιώντας αυτόν το δείκτη, μπορείτε να διαβεβαιώσετε τους πελάτες σας, ότι είναι στο σωστό δρόμο και μπορούν να ελέγξουν όλη τη διαδικασία της αγοράς τους σε κάθε σημείο.

stepsj

Μειώστε την σύγχυση:

Ορισμένοι χρήστες μπορεί να συγχυστούν, προχωρώντας προς την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Μπορεί να μπερδευτούν πατώντας εν αγνοία τους μερικά λάθος κουμπιά. Για να αποφευχθούν και να μειωθούν τέτοια μπερδέματα, μην απενεργοποιήσετε το κουμπί «Επιστροφή». Δώστε τους τη δυνατότητα να πάνε πίσω και να ελέγξουν τι έχουν κάνει στην προηγούμενη φάση. Διατηρήστε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας απέριττη, απλή και εύκολη, για να αποφευχθεί το χάος και η απογοήτευση.

Διαφανής διαδικασία πληρωμής:

Η διαφάνεια χτίζει την εμπιστοσύνη και την αυτοπεποίθηση του πελάτη πριν από τη γνωστοποίηση των προσωπικών του δεδομένων, όπως στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή λεπτομέρειες σχετικά με χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες. Μην επιβάλλετε οποιεσδήποτε κρυφές χρεώσεις, καθώς ο πελάτης μπορεί να αισθανθεί εξαπατημένος και δεν θα επιστρέψει ποτέ στην ιστοσελίδα σας. Αποφύγετε τις περιττές πληροφορίες και να επικεντρωθείτε στο σχεδιασμό μιας διαφανούς διαδικασίας πληρωμής.

Επιβεβαίωση

confirm

Απευθυνθείτε στους πελάτες σας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους. Βάλτε ένα σημείωμα «ευχαριστώ» και ενημερώστε τους, ότι θα λάβουν ένα e-mail επιβεβαίωσης σχετικά με τις λεπτομέρειες της αγοράς τους και την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Αυτό σίγουρα θα τους βοηθήσει να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη τους στο δικτυακό σας τόπο. Στείλτε το μήνυμα αμέσως, όπως υποσχεθήκατε στον πελάτη μαζί με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας τους, το ποσό που καταβλήθηκε και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης,για να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Οι οnline αγορές θα διευκολύνουν πάντα τους πελάτες να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία αγορών με χαρά, απλότητα, αμοιβαία εμπιστοσύνη και ζωντάνια, με αυτούς τους απαραβίαστους κανόνες για το σχεδιασμό του «Ταμείου» των ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου.








Hide ↑

Xtnd.it Group | e-xtend your possibilities

Ripple Effects με SVG και Javascript ~ Material Design 

18 September 2015

Ενα σε βάθος tutorial για το πώς να οικοδομήσουμε  ripple effect  που περιγράφονται με βάση των προδιαγραφών σχεδιασμού της Google και να τις συνδυάσουμε[…]

Read more...

5η Έκθεση για τις Υπηρεσίες Internet Web World Expo 2015

18 September 2015

 24-25 Οκτωβρίου – Ζάππειο Μέγαρο|  

Η WebWorldExpo[…]

Read more...

WordPress Greek Community 3rd meetup

21 April 2015

Τρίτη 28/04/2015, 18:00
THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα

Η ελληνική κοινότητα του WordPress είναι εδώ! Αρκετό καιρό μετά το προηγούμενο meetup[…]

Read more...






Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμα.

Αφήστε ένα σχόλιο

 






RSS για τα σχόλια σε αυτό το άρθρο.  |  TrackBack URL



 
 
 

Eταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου




 

Το Όραμά Μας

3d2 3d2

Η νέα εποχή ξεκινάει…

Είστε έτοιμοι;

Παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσαμε, τελικά μετά από 1 χρόνο περίπου, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας και να βάλουμε τις σκέψεις μας στο σωστό μονοπάτι.

Ξεκινάμε μια νέα εποχή για τα Ελληνικά δεδομένα. Κοιτάμε μπροστά και οραματίζομαστε το μέλλον με αισιοδοξία σε μία πολύ δύσκολη εποχή!

Αν είστε digital artist (web designer. web developer, programmer, 3d animator, graphic designer κτλ)  δώστε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο. Σίγουρα σας ενδιαφέρει

 
web design forum

  • Προσεγγίστε νέους αναγνώστες και φίλους
  • Αποκτήστε το δικαίωμα να προωθήστε την σελίδα σας μέσω διαφημιστικών banner στο web design forum
  • Αποκτήστε συνδέσμους και backlinks δωρεάν
  • Αυτόματη προωθηση του άρθρου σας, σε διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.